Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Tenzij je Chrysa bent. Die rijdt 220 op de A16.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PatrickM »

Suus schreef:Kan je niet je OV Miles voor iets leuks inwisselen?
Ovmiles vind ik sowieso weinig aan, meestal alleen maar korting waar ik toch weinig aan heb. De dagretourtjes die er soms als actie in staan zijn wel altijd handig :)

Vandaag kwam de postbode opeens met een kilo noga aanzetten, de leverancier van de Colruyt wilde blijkbaar een goedmakertje opsturen na een iets minder prettige ervaring: er zaten twee voorraadmotten bij de noga die ik gekocht had...
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5823
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

webguy schreef:Ik heb droevig nieuws mede-forumbewoners. -o- Ik ben bang dat ik afscheid moet gaan nemen, ik heb vandaag m'm rijbewijs gehaald :@
Ga je mond spoelen. :twisted:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Suus schreef:Tenzij je Chrysa bent. Die rijdt 220 op de A16.
Volgens mij juist een hele goede manier om een tijd lang veel met het OV te moeten reizen. :')

Speciaal voor jou rij ik nu ook rustig in NL hoor, kom toch elke week op de Duitse autobahn nu.
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Meltrain schreef::P
Ik vroeg het omdat ik laatst iets gelezen had over een sluiproute op Sloterdijk waarbij je voor een overstap niet de poortjes hoefde te passeren. Maar dat geldt dan niet voor een overstap richting spoor 9 en 10.
Omdat ik maandag met een Daldagkaart reisde, kon ik tijdens de spitsuren niet inchecken en ben ik dus, komende vanuit Haarlem, toch maar vanaf spoor 11 de Sprinter richting Lelylaan en Schiphol genomen.
Het gaat om overstappen op Sloterdijk van 8 naar 3/4. De kortste route is door de poorjtes, wat in sommige gevallen extra geld kost. De sluiproute is dan via spoor 11/12. Reizigers zijn onlangs ene week lang hiervoor gewaarschuwd door middel van vage posters, maar die zijn ook wee rstilletjes weggehaald.
Beul van de blindegeleidelijn
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Wij hebben een nieuwe televisie gekocht omdat er strepen in het beeld kwamen.
€500 later kwamen we erachter dat het kwam door het slechte analoge signaal...
Zo jammer...
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dan breng je hem terug? *O*

En anders bied ik 5 euro voor je oude tv :Y
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Terugbrengen kan niet meer als je hem helemaal hebt uitgepakt. Het wordt tijd dat we gaan overstappen op digitale televisie, maar m'n vader wil wachten totdat we worden verplicht om over te stappen (analoge tv verdwijnt) naar digitaal omdat het dan niet extra kost.
en-es
Berichten: 4458
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Heb je een reserve tv mocht je tv het niet meer doen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Jemig, € 500,- aftikken voor een nieuwe televisie, maar te gierig zijn om misschien een tientje per maand extra aan de Ziggo te betalen. Somebody has got to set his priorities straight.... :')
🍉
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

analoge tv bestaat dit nog :? ?

Wij hebben al digitale (satelliet) tv sinds 1996 :wink: .
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

OV fan Utrecht schreef:Terugbrengen kan niet meer als je hem helemaal hebt uitgepakt.
Dus je gaat voor m'n tweede optie? *O*
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: RE: Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Hainje schreef:Jemig, € 500,- aftikken voor een nieuwe televisie, maar te gierig zijn om misschien een tientje per maand extra aan de Ziggo te betalen. Somebody has got to set his priorities straight.... :')
Je hebt helemaal gelijk man.
Maar als je weet dat je het straks voor niets krijgt, wacht je liever wat langer he. We blijven Nederlanders.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Op zich ga je voor digitale tv altijd betalen, want je zult een abonnement moeten afsluiten.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

*Niets extra
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

@OV fan Utrecht: Het is nu wel te hopen dat de nieuwe televisie geschikt is voor digitale kabel televisie :wink: .
Durashift
Berichten: 5644
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

^^^ja, en Wifi antenne heeft.

(mijn moeder heeft een Phillips SMART TV.. die dat nog niet heeft.. Update's moeten dus via een kabel of usb stick... :roll: ). Nét het verkeerde type gekocht, wel een mooi beeld, vind ik.


Suus schreef:Als ik 1 pizza bestel en de bezorger wil mij 3 pizza’s overhandigen (..)
Jouw pizza (keuze) zat er wel bij?

Dan neem je die toch aan, rekent af wat dat kost (als dat nog nodig is) en de bezorger neemt die andere 2 retour. Klaar toch?
Is daar dan nog een waardebon voor nodig?
Durashift
Berichten: 5644
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Oh ja... mag ik nog even kwijt dat ik een spin (zo'n dunnen (lange) bonenstaak) een bijzonder einde van zijn / haar leven heb gegeven.. :)

Ik wilde 'm vangen.. maar raakte kennelijk nét een draad van zijn web.. waardoor dat losschoot en die spin als een malle begon te draaien.. :shock:
Fascinerend gezicht eigenlijk.. duurde best een tijd voordat hij/zij weer 'stil' hing met het restant van het web.. :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Als er geen CI+ module in de TV kan kan je altijd nog een doos bestellen bij de Ziggo. Ik heb ook zo'n doos staan van Ziggo, de UPC Mediabox HD. Zat tot voor kort trouwens standaard in de pakketten, zo'n doos.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tochjo »

Als de nieuwe tv een DVB-C-decoder heeft, en nieuwe tv's hebben dat al jaren, dan kan bij Ziggo gewoon met het huidige abonnement zonder extra kosten digitale tv gekeken worden zonder CI+-module. Zie deze pagina. Het aantal zenders is beperkt, maar nog altijd meer dan het aantal zenders dat analoog wordt aangeboden. Op deze pagina is onder het tabje Zonder smartcard te zien om welke zenders het gaat.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Dat hebben we al geprobeerd.
Het werkt niet, we krijgen wel wat te zien, maar de helft van het scherm is groen...
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tochjo »

Dan moet je waarschijnlijk de kabel tussen het aansluitpunt en de tv vervangen. Digitale tv is veel gevoeliger voor storingen van buitenaf dan analoge tv en als je zelfs met analoge tv al strepen in beeld krijgt, dan wordt digitaal ook niets. Misschien wil de klantenservice nog wel gratis een nieuwe kabel opsturen ook als je aangeeft dat je wil overstappen naar digitale tv en last hebt van slecht beeld.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5823
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

OV fan Utrecht schreef:Wij hebben een nieuwe televisie gekocht omdat er strepen in het beeld kwamen.
€500 later kwamen we erachter dat het kwam door het slechte analoge signaal...
Zo jammer...
Hebben jullie ook nog internet via een 1200bits-modem?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Durashift
Berichten: 5644
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

... flauw.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5823
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Was dat zijn reactie, die jij moest geven?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten