Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

erjeebee schreef:Waterkokers kosten geen drol.
Spoiler: show
Zes euro neugen en zeuventig!
https://www.blokker.nl/p/best-budget-wa ... 7l/1488629
(..).
.. dat de kokers met een kleinere inhoud fors duurder zijn? :twisted:


~~~~~~~~~~

Vanmiddag een stukje nostalgie / hergebruik ontdekt op de basisschool van mijn dochter: GVU lijnnetkaarten worden daar als onderligger (placemat) gebruikt bij handenarbeid (kleien en zo). :) *bus*

Zijn dus die lijnkaarten op A4 / A3? formaat in zo'n houder aan de haltepaal hingen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Whoop Whoop! RET Nachtmetro is mijn reddende engel vannacht!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Want je swapfiets is gejat? Of ben je te bezopen om thuis te komen met dat ding? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Geen jas met een enorme stortbui en aankomst rond half een op Rotterdam Centraal is kut. De metro naar De Akkers ging om 00:36, aankomst Beurs 00:38. Normaal vertrekt de laatste metro naar Schiedam eveneens om 00:38 op Beurs, maar nu rijdt de nachtmetro dus gingen er latere metro's op Beurs en dus was het maar 30 meter in de regen rennen in plaats van 3 kilometer fietsen *O*

Also, en dit is nu gebeurd in Safari:
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Voor deze baan heb je naast ervaring ook geduld nodig...
Laatst gewijzigd door Mikos op di 12 jun 2018, 23:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

_O- _O- _O-

Wanneer ga je emigreren? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

:N Mij te spannend.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Het huisje bestaat nog maar de overweg is inmiddels geautomatiseerd.

FIlmpje: https://youtu.be/Fz_-7rMgDkU
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Mikos schreef:
Voor deze baan heb je naast ervaring ook geduld nodig...
Oh, waarschijnlijk ben ik degene die de overgang open laat. Waarschijnlijk met de lulsmoes dat er weer een wijk moet worden ontworpen in simcity.
Laatst gewijzigd door Jef400 op za 02 jun 2018, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Een man loopt vanwege de Dakendagen nu over een koord op 130 meter hoogte tussen de Milleniumtoren en FIRST Rotterdam: https://www.rijnmond.nl/nieuws/169157/L ... Dakendagen
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Goed stuk, eens met de beschreven waanzin. :!:
column in de Volkskrant / Esma Linneman schreef:(..) De huizenkoper casht, terwijl de huurder met moeite zijn draai kan vinden op de woningmarkt
(...)
Waar is de Jan Schaefer van onze tijd? Waar is de beleidsmaker die de kilheid durft aan te pakken, die weet dat ‘de markt’ het niet kan oplossen? Wie durft de kloof op de huizenmarkt tegen te gaan, de positie tussen huurders en kopers en die tussen starters en doorstarters gelijk te trekken? Door betere verbindingen aan te leggen, opdat plekken buiten de Randstad aantrekkelijker worden? Door een bijl te zetten in de hypotheekrenteaftrek en de misstanden in de vrije huursector? Opdat we allemaal kunnen wonen op een plek waar ons hart ligt.

https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b998c1ba/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ja, dat stuk uit de Volkskrant sprak mij ook heel erg aan. De huizenprijzen beginnen idioot te worden en de enige die er van profiteren zijn de mensen die al een huis hebben. En er gelooft ook niemand meer dat de markt ooit weer gaat crashen, maar met deze prijs kan dat toch bijna niet anders.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10589
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dat niemand geloofd dat de markt gaat crashen is een heldere indicatie dat het gaat gebeuren.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

De overheid vind het geloof ik nog geen probleem, dus doet niks, dus schaarste blijft, dus prijzen stijgen. Vervolgens mogen er geen CV ketels meer worden ingebouwd, loopt alles vertraging op en worden er alleen maar minder huizen gebouwd... Daarnaast is de 'regulering' van hypotheken ook zwaar ten nadele van starters en mensen die verhuizen en al een hypotheek hebben kunnen dat meenemen. Waarom? Omdat ze anders zielig zijn. Laat de mensen die 10 jaar geleden een huis kochten wat ze niet konden betalen maar eens ff op de cijfers worden gedrukt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39192
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Eens dat het, zeker in de grote steden in de randstad, een keer fout moet gaan weer met hoe de markt nu beweegt. Maar de markt is nu wel veel lokaler op hol geslagen als voorheen toen de prijzen ook diep op het platteland continu mee stegen.

Las onlangs ook een ander stuk over de rol van makelaars in de huidige waanzin op de woningmarkt, waarbij het zo schijnt te zijn dat die gewoon mensen standaard vragen te overbieden omdat niemand kan controleren of er werkelijk heel veel biedingen op een huis worden gedaan. En als je daar niet aan mee kunt doen val je in de huidige markt dus gewoon buiten de boot.

En zo krijg je dus de bizarre situatie in overloopgebieden van de randstad waar de prijzen ook als een raket omhoog schieten. Ik heb zelf m'n appartement nog nieteens op de bodem van de crisistijd gekocht (2010), maar vergelijkbare appartementen in hetzelfde complex worden nu al voor een tot 13% hogere prijs in de markt gezet als toen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

‘Utrecht, Rotterdam en Den Haag moeten opgaan in Nieuw Amsterdam’

https://www.ad.nl/utrecht/utrecht-rotte ... ~ace935ba/

Nou we het toch over de Randstad hebben; ik kwam dit idee tegen. Geen goed idee volgens mij.
dylanwild94
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

dit is of een hele vroege of hele late 1 April grap. :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

One size fits all is toch echt niet van toepassing op deze steden. Samenwerken met de buurtgemeentes is voor sommigen al heel moeilijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Had wel een mooi item voor Man Bijt Hond in gezeten
🍉
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

De vraag is natuurlijk wat er dan met het huidige Nieuw Amsterdam moet gebeuren. Noemen we dat dan Nieuw Utrecht?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Holland Stad.
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Nieuw Nieuw Amsterdam :Y
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10589
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Old Amsterdam? Nieuw York?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

In het eerste geval krijg je waarschijnlijk een kaasboer op je dak :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

NS heeft vorige week een ICD opgeheven en alle reizigers naar de Intercity gestuurd die 34 minuten langer over het traject doet omdat de volgende ICD ook was opgeheven. Dien ik een claim in, wordt er doodleuk beweerd dat de opgeheven trein na een kwartier alsnog is gaan rijden en dat ze daarom de claim maar handmatig hebben aangepast.

Een opgeheven trein die toch gaat rijden, dat is ook een first bij NS...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 75 gasten