erjeebee schreef:Hortsik
IJzeren paard

erjeebee schreef:Hortsik
Suus schreef:Bij gedrocht in Brussel denk ik meteen aan de Internationale Intercity Direct.
Hainje schreef:Suus schreef:Bij gedrocht in Brussel denk ik meteen aan de Internationale Intercity Direct.
Zou me niets verbazen als jij soms badend in angstzweet wakker wordt omdat je weer over de ICD gedroomd hebt.
KM46 schreef:Met het gedrocht in Brussel bedoelde ik in dit geval de Europese Unie. De wil om iets snel te regelen (wat in het geval van de zomer / winter tijd goed kan) is er gewoon niet.
Suus schreef:Hainje schreef:Suus schreef:Bij gedrocht in Brussel denk ik meteen aan de Internationale Intercity Direct.
Zou me niets verbazen als jij soms badend in angstzweet wakker wordt omdat je weer over de ICD gedroomd hebt.
Ja, dat is helaas een probleem de laatste weken![]()
Ik heb ook even in de spreadsheet wat sommetjes gedaan op de geclaimde vertragingen van 2018. Alles in minuten, behalve Aantalarg:
Hainje schreef:Met 27 landen die iets vinden over van alles is het nu ook gewoon niet heel eenvoudig om dingen er in een middagje doorheen te fietsen. Zaken die kinderlijk eenvoudig lijken zijn vaak moeilijk ingewikkeld, mensen verkijken zich daar nog wel eens op denk ik.
Suus schreef:Bij gedrocht in Brussel denk ik meteen aan de Internationale Intercity Direct.
Suus schreef:Gorkum
Suus schreef:De EU wil dat we stoppen met het verzetten van de klok, maar we verzetten juist de klok omdat zowel het hele jaar de wintertijd als de hele jaar de zomertijd hanteren nadelen hebben. Dit is nu voor de verandering eens een onderwerp waar de EU helemaal niets aan had moeten doen omdat het zo wel prima is.
Ardan schreef:In de categorie 'logische dingen waar je pas heel laat achter bent gekomen': dat Gorinchem en 'Gorkum' dezelfde plaats zijn.
Terug naar “OV Ontmoetingspunt”
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 8 gasten