Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Zijn vaste route is vanwege werkzaamheden buiten dienst. :(
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Vinny »

Suus schreef:Nee, mijn horoscoop vandaag dan, die gaf aan dat ik uitzicht had op een erotische ontlading :oops:

Heb ik toch liever een prijs van de meloenenloterij! Want met een meloen kun je leuke dingen doen! *O*
Suus, Amsterdam Centraal, tweede straat linksaf en dan even over de brug heen. Daar heb je altijd uitzicht op een erotische ontlading. Of je er blij van moet worden mag je zelf invullen :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Nope, dat zou me 4 dagen extra kosten, en ik krijg er maar 28 per jaar van die lijers van de bijstand :evil:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Geen erotiek vandaag. Wel romantiek, in de Tunnel of Love!

Afbeelding

En druk dat het is joh!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dan heb ik toch liever die andere tunnel of love :Y
Gebruikersnaam
Berichten: 629
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Gebruikersnaam »

ArrivaBas schreef:Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan mijn profielwerkstuk. Ik vind het jammer dat het klaar is. :Y
Voorde liefhebbers: het onderwerp was het Duitse tolplan.
Nu pas :shock:
Ik had de presentatieavond in december en heb gisteren mijn cijfer teruggekregen.
Maar 't is een interessant onderwerp. Duimen op een goed cijfer :pos:
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

...dat ik na het Pieterpad, nu ook het Romeinse Limespad (lange afstand wandelpad 16) heb afgerond. Vanmiddag om 15 uur stond ik bovenop de Duivelsberg na (deels) slopende 18km.

Als volgende ga ik beginnen aan de Grote Routepad 5, de internationale wandeling van Hoek van Holland via België en Luxemburg naar Frankrijk. Totaal 2150km :D
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Hebbu niks beters te doen? :')
Nitein-Repart
Berichten: 3521
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Nitein-Repart »

Suus schreef:
ArrivaBas schreef:Je zou kunnen overwegen richting het oosten van NRW (Sauerland) te trekken. Vooral rond Winterberg is er behoorlijk veel kans op sneeuw in de winter.
Ik heb het afgelopen week dagen lang geprobeerd Winterberg in een reisschema gepropt zien te krijgen, maar met de trein naar Winterberg is zo ontzettend tijdrovend (voor de 25 kilometer vanaf Bestwig staat al 34 minuten) dat het na mijn nu geplande winterritten ongeveer de enige spoorlijn in die hoek van NRW is die ik niet heb bezocht. Zelfs Brilon Stadt is makkelijker :')
Winterberg kun je aandoen door middel van een rondje Dortmund-Winterberg-Bad Berleburg-Siegen-Köln? Hoef je niet eens terug te steken, wat wel het geval is bij Brilon Stadt, alsmede bij bijvoorbeeld Heimbach, Bad Münstereifel, Ahrbrück, Daaden en nog een heel serie andere plaatsen die aan een doodlopende lijn liggen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Winterberg heb ik vorige maand afgestreept dankzij een Black Friday-deal voor Club Accor-leden. Daardoor had ik een overnachting in het IBIS-hotel in Dortmund-Centrum voor 33 euro.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Etienne schreef:...dat ik na het Pieterpad, nu ook het Romeinse Limespad (lange afstand wandelpad 16) heb afgerond. Vanmiddag om 15 uur stond ik bovenop de Duivelsberg na (deels) slopende 18km.

Als volgende ga ik beginnen aan de Grote Routepad 5, de internationale wandeling van Hoek van Holland via België en Luxemburg naar Frankrijk. Totaal 2150km :D
Ik ben maar weer eens verdwaald toen ik zonder boekje een stuk LAW-pad wilde lopen. Ach, het weer was vrijdag prachtig, dus 35 km door de Meijendel en een stuk strand was geen straf. Op naar de Vierdaagse!
en-es
Berichten: 4448
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Het jaarboek Spoorwegen 2019 door Richard Latten laat weer lang op zich wachten. Volgens uitgeverij De Alk wordt het 4 maart. De laatste jaren lijkt het boek steeds later te verschijnen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Die man schrijft dat boek van bijna 800 pagina’s in zijn eentje en heeft daarnaast ook nog gewoon een baan. Flinke klus hoor.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
en-es
Berichten: 4448
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Zeker. Het maken van dit boekwerk vergt veel tijd. Maar de uitgave van 2016 verscheen al eind december 2015 en die had 744 pagina's. Dus er is meer aan de hand vermoed ik. Een aantal jaren ervoor verscheen het boek in april omdat de schrijver bezig was met een wereldreis. Maar de uitgeverij heeft geen keus, want wie moet dit boek anders schrijven?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

Leuk wiki project?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Ach boeken die bij Uitgeverij Uquilair worden uitgegeven lopen ook altijd vertraging op :? :wink: .
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Aking schreef:Hebbu niks beters te doen? :')
Natuurlijk niet; anders zit ik in het weekend ook alleen maar thuis. En het is nog goed voor de beweging ook *O*
Wubbo schreef: Ik ben maar weer eens verdwaald toen ik zonder boekje een stuk LAW-pad wilde lopen. Ach, het weer was vrijdag prachtig, dus 35 km door de Meijendel en een stuk strand was geen straf. Op naar de Vierdaagse!
De markering laat soms nog wel eens te wensen over; daar was ik gisteren ook achter gekomen. Maar de wandelgids was duidelijk genoeg ten zuidoosten van Nijmegen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb gisteren voorjaarsschoonmaak gehouden. En nu is voor het eerst sinds december 2017 het kersttafelkleed van de eettafel af *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

En nu?

Heb je nou wel een tafelkleed voor eettafel?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

webguy schreef:Leuk wiki project?
Ik ben begin oktober als tijdsbesteding begonnen met het digitaliseren van oude edities (vanaf 2005) naar een hyperbibliotheek en zelfs op de naar mijn mening redelijk conservatieve omgang met het aanmaken van pagina's krijg je al een enorm bestand. Supersnel gaat het ook niet omdat het scannen een hoop tijd kost (daar ben ik nu ergens halverwege editie 2016) en het verwerken ook veel lezen en handarbeid vergt: de OCR wil ook nog wel eens kleine foutjes maken (een Poolse z o.o. wordt steeds z. 0.0. bijvoorbeeld) en de inhoud verrijken met koppelingen naar relevante andere secties gaat ook niet vanzelf.

Om een beetje een beeld te geven een screenshot van de map waar ik de bestanden in bewaar (ik ben nu bezig met Duitsland 2009):
Afbeelding

Helaas is het vanwege auteursrechten ook niet mogelijk om het zomaar op het internet te gooien, dus dit blijft achter een wachtwoord staan :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5306
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Etienne schreef: De markering laat soms nog wel eens te wensen over; daar was ik gisteren ook achter gekomen. Maar de wandelgids was duidelijk genoeg ten zuidoosten van Nijmegen.
Met markeringen moet je ook nog wel opletten als je daar een stuk denkt te gaan fietsen op knooppunten: dan krijg je namelijk met zowel Gelderse als Brabantse als Limburgse als Duitse bordjes te maken, waarbij een knooppunt soms meerdere nummers heeft (want Nederlands nummer ≠ Duits nummer) en de kaartjes op de borden variëren van veel te ver uitgezoomd tot veel te ver ingezoomd. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ben je niet thuis, komt de koning langs...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Prima toch? *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10531
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Suus schreef:Ben je niet thuis, komt de koning langs...
Karel de Koning?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Nee, Willy67!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten