Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

isadora schreef:En dat geldt niet alleen voor ome Koekel. :mrgreen:
Ben er al jaren geleden mee gestopt.
Was in het begin een beetje wennen, net als stoppen met roken.
Maar leven zonder gaat heel goed, heel relaxed zelfs.
Ik ben het al een tijdje van plan, maar voorlopig heb ik er nog 5 mailadressen, gebruik ik Google Calender, heb ik een Android foon en meer van zulks. -o-

Maar de zoekmachine gebruik ik niet meer, dat is voornamelijk Startpage en Duckduckgo, en Chrome heb ik sowieso nooit gebruikt. *O*

Maar ik moet nog eens een keer fatsoenlijk in dat ontGoogletopik op Tweakers duiken :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50905
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Je bent welkom in de iCloud. (A)

Zojuist zakelijk trouwens Dropbox gedumpt en vervangen door OneDrive. Scheelt klauwen met geld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Is Microsoft dan zoveel beter qua privacy? Ik weet wel dat ze bij Ahold Google gedag hebben gezegd en zijn overgestapt op OneDrive, maar mij lijkt het toch vooral lood om oud ijzer.
🍉
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Drie NS-treinen, drie controles; drie treinen van regionale vervoerders, nul controles. Wat is dit? :shock:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10578
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dit land gaat naar de verdoemekloten :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5264
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Lijn 45 »

Ik had dan weer geen controles in de vijf NS-treinen die ik vandaag had en een controle op de enige trein van een regionale vervoerder die ik heb genomen. :P
Laatst gewijzigd door Lijn 45 op vr 14 jun 2019, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10578
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dat gaat natuurlijk niet meer helpen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50905
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik had vandaag controle in één trein en met een andere trein werd ik in Lage Zwaluwe gedumpt, waar alle reizigers vervolgens 20 minuten moesten wachten op een Extra Trein.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik had net controle in de tram, en mocht daarna op de volgende tram wachten die een minuut of 8 te laat was...

#kudtns -o-
en-es
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Is NS tegenwoordig ook verantwoordelijk voor trams?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Al een tijdje toch? *O*

Afbeelding
Afbeelding
:mrgreen:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Dit jaar kom ik niet in Zweden, dus Zweden komt blijkbaar naar mij *O* Zag vanavond (net na 23.00 uur) op weg naar huis op de Schelmseweg in Arnhem een bus met "Ej i trafik" op de lijnfilm staan. Kon alleen niet zien welke maatschappij dat was en of de bus ook een Zweeds nummerbord had.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Bij ons in de buurt is er sinds kort een concurrent bij voor de folderbezorging. Naast Spotta, waar ik voor werk, verspreidt nu ook Axender reclamefolders. Axender heeft de AH-bonusfolder die vroeger los werd bezorgd in zijn pakket gedaan en daarnaast is zo'n beetje de helft van de merken die bij Spotta zaten overgestapt op Axender. Dat is allemaal wel goed enzo, die concurrentie, maar de bezorger van Axender stopt vervolgens na een week al met netjes bezorgen...

De folders van de populaire winkels zoals Kruidvat, AH etc. worden nu dus niet meer bezorgd. Mijn folderpakket die ik al jaren bezorg is ondertussen flink verdund... Misschien wordt het tijd voor een overstap naar de concurrent.

Is dat eigenlijk normaal dat er twee folderpakettenverspreiders in een buurt zitten?
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3032
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

Onze lokale slager heeft nog jarenlang zelf zijn A4’tje met aanbiedingen bezorgd, niet via de post of de folderboer.

Verder geen idee hoe dat nu gaat: ik heb een ja/nee-sticker want ik hoef al die rommel niet.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39190
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Ferdinand schreef:Is dat eigenlijk normaal dat er twee folderpakettenverspreiders in een buurt zitten?
Dat was vroeger, in de tijd dat ik nog als bijbaantje folders bezorgde, volstrekt normaal. Toen had je zowel een landelijke organisatie als lokale bedrijven die folders bezorgden.
Overigens werd de AH bonus folder voorheen door PostNL bezorgd meen ik, dat ding trof ik althans doorgaans tegelijk met de post in mijn brievenbus.
Verder in Amersfoort nog niet opgemerkt dat er nu meerdere folderpaketten komen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Ja, hier is het in ieder geval al sinds ik het kan herinneren zo. (hier=Wierden)

We hebben op dit moment 2 folderpakketten en 2 huis aan huiskrantjes die bij iedereen de brievenbus in gedaan worden. We hadden ooit 3 huis aan huis krantjes maar eentje was later gestopt.

Bij axender is het nadeel dat je 20 folders in een week zelf moet invouwen, in plaats van dat je kant en klare pakketten zoals bij Spotta krijgt (hier krijgen we regelmatig maar een deel van de folder van Axender)
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Daniel schreef:Overigens werd de AH bonus folder voorheen door PostNL bezorgd meen ik, dat ding trof ik althans doorgaans tegelijk met de post in mijn brievenbus.
Klopt, AH heeft dus een contract afgesloten met - kennelijk - Axender. Bij PostNL zijn ze sowieso weg. Nu weet ik wel dat de zakelijke helpdesk van PostNL niet altijd heel denderend was, dus ik kan de move wel begrijpen.
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Is de helpdesk voor particulieren dat wel dan?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Die trams van de NS zijn al een tijdje verleden tijd hoor :( :wink: .
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik had het dan ook over die kud tram naar stadscentrum, aka kudtns :Y
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Die wordt toch ook niet door de NS gereden (in Utrecht)?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39190
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Was wel bijna zo geweest. En niet extreem lang geleden was die lijn ook nog in beheer bij ProRail.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

KM46 schreef:Die wordt toch ook niet door de NS gereden (in Utrecht)?
Waar zei ik dat dan? (A)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Je schreef het niet letterlijk maar ik kon er wel uit opmaken dat je dit bedoelde. Of was dit niet het geval?
Daniel schreef:Was wel bijna zo geweest. En niet extreem lang geleden was die lijn ook nog in beheer bij ProRail.
Oké dat wist ik niet. Is hierover ergens informatie te vinden?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Wikipedia al geprobeerd?
Het beheer van de infrastructuur, met uitzondering van de haltes, was tot eind 2010 in handen van ProRail. Daarna ging het over naar het Bestuur Regio Utrecht (BRU).
En volgens mij heb je je verkeerd opgemaakt vandaag :Y
Aking schreef:Ik had het dan ook over die kud tram naar stadscentrum, aka kudtns :Y
Laatst gewijzigd door Aking op za 15 jun 2019, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten