Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chrysa
Berichten: 7995
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Kopenhagen natuurlijk!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10531
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Chrysa schreef:6 minuten?!

Hier gaat er elke 2.5 minuten een... (A)
Dat zeg ik. SCHANDE!!!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Weet iemand of de oplevering van de spoorverdubbeling/dive-under-dinges bij Herfte voor dienstregeling 2021 (dus m.i.v. 12-12-20) of eind 2021 zal zijn? Ik krijg niet echt een duidelijke datum uit Ome Google geperst.
🍉
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Staat hier geen info over op de site van ProRail?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

ProRail heeft het steeds over het jaar 2021, dus ik ga er van uit dat het in de loop van 2021 voltooid zou zijn. Ze zijn niet zo lang geleden begonnen met heien, dus eind 2020 klaar zijn zou gezien het aantal kunstwerken wel heel snel zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
cassie127
Berichten: 6580
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

De eerste ballast ligt er overigens al op enkele delen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Durashift
Berichten: 5638
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

KM46 schreef:Staat hier geen info over op de site van ProRail?
Jawel hoor: https://www.prorail.nl/projecten/spoorv ... lle-herfte
:wink:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Suus schreef:ProRail heeft het steeds over het jaar 2021, dus ik ga er van uit dat het in de loop van 2021 voltooid zou zijn. Ze zijn niet zo lang geleden begonnen met heien, dus eind 2020 klaar zijn zou gezien het aantal kunstwerken wel heel snel zijn.
Ah oké. Reden dat ik het vraag is de Kilometerkampioen 2021. Zou wel weer interessante nieuwe mogelijkheden kunnen bieden, dus als het voor de zomer klaar kan zijn...
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Goede daad van de dag alweer gedaan. Iemand had een tas met ontbijt/lunch verloren in de 5925 van Dordrecht naar Roosendaal, die staat nu bij het loket in Dordrecht.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Wij van Ons zijn trots op u :Y
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Ik kan niet zo goed tegen eetgeluiden, ik word bijvoorbeeld door het zich elke paar seconden herhalende afbijtgeluid helemaal priegel van mensen die appels eten in een stille trein. Nu zit er iemand achter me een zak chips weg te werken als ontbijt en van al dat gekraak en gekronsj gaan helemáál mijn nekharen recht overeind staan :roll:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Een vriend van mij liet mij ooit een mukbang zien, in feite niks anders dan een video waarbij iemand voor de camera eet en de eetgeluiden dmv van smakken versterkt. Ik irriteerde mij al zwaar na drie seconden kijken.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Chipsreclames vind ik ook zo erg, daar wordt het kraakgeluid altijd enorm versterkt want 'hoor eens hoe lekker krokant onze chips is, hoogstpersoonlijk weggewerkt door een slecht acterende Lionel Messi met slechte figuranten die slecht nagesynchroniseerd zijn' :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Ardan schreef:Ik kan niet zo goed tegen eetgeluiden, ik word bijvoorbeeld door het zich elke paar seconden herhalende afbijtgeluid helemaal priegel van mensen die appels eten in een stille trein. Nu zit er iemand achter me een zak chips weg te werken als ontbijt en van al dat gekraak en gekronsj gaan helemáál mijn nekharen recht overeind staan :roll:
In een gewone coupe vind ik het niet erg als iemand zit te eten. Maar in een stiltecoupe ... :shock: :? .
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Vanavond mijn laatste inwerk- en trainingsvlucht voordat ik los mag op de afhandeling van de airline van Mother Russia.
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

KM46 schreef:
Ardan schreef:Ik kan niet zo goed tegen eetgeluiden, ik word bijvoorbeeld door het zich elke paar seconden herhalende afbijtgeluid helemaal priegel van mensen die appels eten in een stille trein. Nu zit er iemand achter me een zak chips weg te werken als ontbijt en van al dat gekraak en gekronsj gaan helemáál mijn nekharen recht overeind staan :roll:
In een gewone coupe vind ik het niet erg als iemand zit te eten. Maar in een stiltecoupe ... :shock: :? .
Ik heb wel eens een pak koekjes naar binnen gewerkt of boterham :oops:
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Kapsalon mee de autistencoupé van een DDZ in *O*
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13171
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

't Is maar wat je gewend bent, bij de Engelsen geven zowel Virgin als LNER chips bij elke warme maaltijd in de eerste klas. En dan wel van die extra krokante. (A)

Ikzelf eet weinig in de trein, maar als het al iets is dan is het een late avondsnack. Falafel of een bak sla van de Ap.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Nog 4 weekjes en ik mag de restauratierijtuigen van de ČD en PKP ervaren _O_
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13171
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

En dan niet eens de ZSSK meenemen? Daar heb ik dan namelijk wel plannen mee. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1256
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Frank93 »

Ardan schreef:Chipsreclames vind ik ook zo erg, daar wordt het kraakgeluid altijd enorm versterkt want 'hoor eens hoe lekker krokant onze chips is, hoogstpersoonlijk weggewerkt door een slecht acterende Lionel Messi met slechte figuranten die slecht nagesynchroniseerd zijn' :lol:
Ik erger me altijd meer aan die perfect rechte zakken waar geen kreukje in te vinden is.
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Gisteren zat ik in een SNG waarvan de machinist metro-achtig ging optrekken en remmen dus bij Voorschoten was de eerste passagiersdeur net vijf meter van het perron verwijderd. Oeps
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5817
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ardan schreef:Chipsreclames vind ik ook zo erg, daar wordt het kraakgeluid altijd enorm versterkt want 'hoor eens hoe lekker krokant onze chips is, hoogstpersoonlijk weggewerkt door een slecht acterende Lionel Messi met slechte figuranten die slecht nagesynchroniseerd zijn' :lol:
En dat alles voor een superslecht product.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5817
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Visgraatmodel schreef:Vanavond mijn laatste inwerk- en trainingsvlucht voordat ik los mag op de afhandeling van de airline van Mother Russia.
Wat ga je precies doen voor Aeroflot?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Ik werk als grondsteward aan de incheckbalie/gate/balie voor achtergebleven bagage bij een afhandelaar, dat is een externe partij die diensten verleent aan luchtvaartmaatschappijen. Drievierde van alle luchtvaartmaatschappijen op Schiphol heeft geen eigen personeel en schakelt een afhandelaar in.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten