Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
waldo79
Berichten: 7634
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Omdat ik door dit akkefietje anders met 22 minuten overstap wordt geconfronteerd in Utrecht maar de route via Breda gepakt. Maakt grosso modo niks uit tussen Den Haag en Den Bosch.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Behalve dan bij die vervoerders waar dat fout is gegaan, oa Hermes, GVB en NS hadden een storing waardoor er alsnog met korting werd gereisd. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Dat er dit jaar nog niemand geband is...

Er was al wel enige neergaande trend te zien - na de topjaren 2014 (12) en 2015 (10) werden het er allengs minder - maar van 6 bans vorig jaar naar 0 in het lopende jaar; da's toch wel een trendbreuk.

Gedraagt iedereen zich zo netjes? Of is dit beheer een stuk coulanter dan onder het juk van Wubbo?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

We verbannen aardig massaal de laatste tijd anders... Maar dat zijn spammers :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

We zijn nog nooit zo druk geweest met verbanningen als op dit moment - maar dat betreft dan spammers en preventieve bans van door spammers aangemaakte accounts die jullie gewone stervelingen niet zien.

En soms lossen andere dingen zich op een andere manier op :wink:
Ik doe ook maar wat
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Alargule schreef:Dat er dit jaar nog niemand geband is...

Er was al wel enige neergaande trend te zien - na de topjaren 2014 (12) en 2015 (10) werden het er allengs minder - maar van 6 bans vorig jaar naar 0 in het lopende jaar; da's toch wel een trendbreuk.

Gedraagt iedereen zich zo netjes? Of is dit beheer een stuk coulanter dan onder het juk van Wubbo?
Volgens mij is het aantal uitgedeelde bans sowieso altijd erg fluctuerend geweest. 2014 was wel een topjaar (of tobjaar) inderdaad, met een als ik het zo teruglees een overdaad aan kloontjes.

Maar misschien ligt het inderdaad wel gewoon aan mij, dat kan ook :)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Alargule schreef:Gedraagt iedereen zich zo netjes? Of is dit beheer een stuk coulanter dan onder het juk van Wubbo?
Wubbo heeft z'n rode jas nog steeds in vol ornaat in z'n woonkamer hangen hoor... Voor je het weet zit ie in je PB :Y

Dus het lijkt misschien alsof de Führer en die andere wat te vertellen hebben, maar onder de tussen... (A)
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Hier toevallig iemand die weet of er alweer treinen rijden tussen Marianske Lazne en Plana? Kan het bij de CD niet vinden...
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Wubbo schreef:
Alargule schreef:Dat er dit jaar nog niemand geband is...

Er was al wel enige neergaande trend te zien - na de topjaren 2014 (12) en 2015 (10) werden het er allengs minder - maar van 6 bans vorig jaar naar 0 in het lopende jaar; da's toch wel een trendbreuk.

Gedraagt iedereen zich zo netjes? Of is dit beheer een stuk coulanter dan onder het juk van Wubbo?
Volgens mij is het aantal uitgedeelde bans sowieso altijd erg fluctuerend geweest. 2014 was wel een topjaar (of tobjaar) inderdaad, met een als ik het zo teruglees een overdaad aan kloontjes.

Maar misschien ligt het inderdaad wel gewoon aan mij, dat kan ook :)
Oorzakelijk verBANd ;-)
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Groetjes vanaf Cardiff Airport waar ik nog op mijn luchtbus terug wacht.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Cas
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cas »

Blijkbaar wordt het wel automatisch teruggestort, aldus de Qbuzz-klantenservice op Twitter.
請勿靠近車門
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Eerstewereldprobleem: ik typ normaal met twee duimen op mijn mobiel maar ik heb nu een pleister om mijn rechterduim en dat tikt zo lastig :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Cas schreef:Blijkbaar wordt het wel automatisch teruggestort, aldus de Qbuzz-klantenservice op Twitter.
Keolis meldde dat vanmorgen ook al op hun site ja.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ardan schreef:Eerstewereldprobleem: ik typ normaal met twee duimen op mijn mobiel maar ik heb nu een pleister om mijn rechterduim en dat tikt zo lastig :')
Doe ff je adres, dan sturen we je een we-leven-met-je-meekaartje *O*
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Aking schreef:
Ardan schreef:Eerstewereldprobleem: ik typ normaal met twee duimen op mijn mobiel maar ik heb nu een pleister om mijn rechterduim en dat tikt zo lastig :')
Doe ff je adres, dan sturen we je een we-leven-met-je-meekaartje *O*
geen klassewissel?
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Je weet dondersgoed dat je die niet zomaar krijgt! :evil:
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Tom024 schreef:Hier toevallig iemand die weet of er alweer treinen rijden tussen Marianske Lazne en Plana? Kan het bij de CD niet vinden...
Sinds gisteravond 18:00 uur rijden er weer treinen. :Y Morgen kun je er de Chodovar Expres aantreffen, zie dit Facebooklinkje (en de link daar voor tijden en zo); in Chodová Planá is een of ander bierfestival.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Het is weer eens tijd voor een weekend stations binnenharken, net zoals het vorige lange weekend is de bestemmingskeuze weer Niedersachsen geworden (met morgen ook een klein beetje werk in NRW). Mijn doelstelling om eind dit jaar 50% van de stations van Niedersachsen op de foto te hebben is dan zeker behaald :Y

Ik denk dat het hoogtepunt van de hele planning de Wendlandbahn naar Dannenberg Ost is. Die rijdt maar 1x/3 uur, maar die was toch vrij eenvoudig die in het reisschema te verwerken :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Vanmiddag met wat makkeraden naar de midgetgolfbaan gegaan in Lage Vuursche. Er heen gegaan met bus 59 vanwege het weer. Was even vergeten dat er dan zo'n busje rijdt. Het was wel lekker druk.
Eerste rondje zonder regen, tweede op de gravelbaan werden we overvallen door de regen en zijn we halverwege gestopt.

Echt kudo's naar de midgetgolfbaan; ondanks dat we al een heel rondje gedaan hadden, kregen we wel allemaal vrijkaartjes voor een ander bezoek.

Zo opvallend dat het ondanks de regen nog steeds extreem druk was in Lage Vuursche. De bus had ook last van de drukte en kwam uiteindelijk met +10 in Lage Vuursche.

Midgetgolfbaan in Lage Vuursche is in ieder geval wel een aanrader. Erg mooi gelegen met leuke banen. Met keuze uit biljart, gravel en gras.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Het Rotterdams Dagblad heeft (mede) naar aanleiding van één tweet van mij vanochtend een volledig artikel geschreven over Rotterdam als achtergrond van Duitse autoreclames :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Heel goed ook dat dat spotje dat ze laten zien, dat 'alleen voor de Duitse markt is', ook echt niet in Nederland op TV is... :P
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5822
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ferdinand schreef: Midgetgolfbaan in Lage Vuursche is in ieder geval wel een aanrader. Erg mooi gelegen met leuke banen. Met keuze uit biljart, gravel en gras.
En natuurlijk pannenkoeken gegeten. :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:Het Rotterdams Dagblad heeft (mede) naar aanleiding van één tweet van mij vanochtend een volledig artikel geschreven over Rotterdam als achtergrond van Duitse autoreclames :')
En omdat Suus vergeten is om een linkje te plaatsen doe ik het maar:

https://www.ad.nl/rotterdam/duitse-auto ... ~a32fe8cd/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 94 gasten