Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Twee weken geleden kwam bij ons een monteur om glasvezel aan te sluiten. Deze zou tussen 12:00 en 16:00 komen. Om 12:15 stond de goede man al voor de deur. En om 12:45 was alles al aangesloten.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

... dat ik zojuist de spoorlijn Holíč nad Moravou (SK) - Hodonín (CZ) heb afgestreept. 15 jaar geleden is het reguliere passagiersvervoer stopgezet, maar deze zomer rijdt er busvervangend vervoer per trein. *O*
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Post »

Z2N schreef:Om eerlijk te zijn vind ik zo'n baard bespreken niet de hoofdzaak bij een crematie. :X
Oké, wat is de hoofdzaak die we moeten bespreken, de wens van prinses Christina dat het allemaal niet te zwart mocht zijn. Of waarom ze heeft gekozen voor een crematie in plaats van een begrafenis?
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Een crematie is een herdenkingsdienst voor de overledene, dus dan hoort het over de overledene te gaan. Lijkt mij niet zo gek? (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Dat lijkt mij het enige juist antwoordt :pos: :wink: .
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Ontspoort die discussie over dat burkaverbod onderhand niet een beetje? :| Ik heb me er met opzet buiten gehouden, heb de helft overgeslagen, maar zo netjes als dat het eerst verliep, zo moddergooien begint het nu te worden. :X
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

We zijn ermee bekend.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ferry Gdynia - Karlskrona geboekt *O*

Toch een paar uurtjes Zweden dit jaar. Het is tenslotte alweer zeven jaar geleden :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door MdJ »

In 8 minuutjes treinreistijd online:
- mijn Reisverzekering op Wereld gezet,
- mijn bankpas op Wereld gezet
- creditcard aangevraagd

Vroeger weleens een uur bij een postkantoor gestaan met mijn moeder voor iets heel simpels, blij dat dat tegenwoordig retesnel geregeld is.
Bij twijfel: gebruik beton.
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Mikos schreef:Ontspoort die discussie over dat burkaverbod onderhand niet een beetje? :| Ik heb me er met opzet buiten gehouden, heb de helft overgeslagen, maar zo netjes als dat het eerst verliep, zo moddergooien begint het nu te worden. :X
Tja het valt mij ook op dat het vooral de mensen die een rechts standpunt hebben de verwijten maken dat het tegengeluid onzin is en er blind gestaart moet worden naar zeer waarschijnlijk hele subjectieve cijfers die als waarheid worden gepresenteerd. :roll:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Ik vind het al erg zat dat dat we een boerkaverbod nodig hebben :')

Maarja, bivakmutsen zijn ook verboden in het openbaar te dragen, en je mag met een motorhelm op ook al niet meer bij de pomp afrekenen. Als je het zo vergelijkt is het hele boerkaverbod volledig terecht, religie en staat zijn in Nederland gescheiden.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Het is ook heul geen boerkaverbod maar algemeen verbod op gezichtsbedekende kleding. Ook met een puppy masker zou ik geen overheidsgebouwen in mogen. :Y
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

julsteren schreef:Ik vind het al erg zat dat dat we een boerkaverbod nodig hebben :')

Maarja, bivakmutsen zijn ook verboden in het openbaar te dragen, en je mag met een motorhelm op ook al niet meer bij de pomp afrekenen. Als je het zo vergelijkt is het hele boerkaverbod volledig terecht, religie en staat zijn in Nederland gescheiden.
Tuin er niet in, deze wet is onnodig. Zoals je zegt waren er vóór de invoering van deze wet al meer dan genoeg aanknopingspunten in de Nederlandse wetgeving om indien nodig op te treden tegen gezichtsbedekkende kleding. Met scheiding tussen religie en staat heeft dat hoegenaamd niks te maken.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

julsteren schreef: religie en staat zijn in Nederland gescheiden.
In de wet is die scheiding nergens te vinden, het wordt in de praktijk wel toepast. Al zijn er nog wat dubieuze zaken, zoals de subsidie aan bijzonder onderwijs (o.a. op confessionele basis) op basis van artikel 23 van de grondwet...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Maar, zullen we die hele discussie anders in dat ene topic houden? (A)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Ik wilde net zeggen, laten we het hier vooral gezellig houden :wink:.
Ik doe ook maar wat
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Prima jongens *trein*

Nog even wat anders, ik neem een tijdje afscheid van dit forum, zit niet super in mijn vel en laat me daardoor nogal snel provoceren, en da's nie zo handig.
Zal ergens binnenkort nog wel even mijn interrail-reisverslag plaatsen, maar verder ben ik hier even niet actief.

Tot over een maandje ofzo :pos:
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Laat je niet gek maken :pos:
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Kijk met belangstelling naar je verslag uit.
En hoop je gauw weer terug te zien. :pos: :Y
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Hier nog iemand die deelt in het gevoel van Julsteren en PHS. Maar verder wil ik er niets over kwijt.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Mikos schreef:Laat je niet gek maken :pos:
Wat Mikos zegt! :Y
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

PHS schreef:
Ardan schreef:We zijn ermee bekend.
En gaat er, zichtbaar of achter de schermen, wat mee gedaan worden? Want die veenbrandjes op het forum, ik noem maar even de rookvrije perrons, het boerkaverbod en de tekenschool, die namelijk woeden nog steeds. Ik kan delen in het gevoel van julsteren.
Mag (stevig) discussiëren niet meer? En Julsteren heeft het vooral over zijn eigen gevoel en ik kan niet uit zijn post opmaken dat het met de discussies/sfeer op dit forum te maken heeft, enkel dat hij niet zo lekker in zijn vel zit en zich daarom snel laat provoceren. Overigens, respect voor dat besluit.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Laat ik het er voor nu op houden dat we achter de schermen wel degelijk met elkaar in overleg zijn. Een oplossing is niet altijd makkelijk te vinden en de botte bijl is niet altijd rechtvaardig.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Mikos schreef:Maar, zullen we die hele discussie anders in dat ene topic houden? (A)
Akkoord, maar ik blijf het wel vreemd vinden dat dit topic wordt gebruikt om te discussiëren over andere topics. Een privébericht lijkt mij een probater middel ervoor.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten