Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Durashift
Berichten: 5665
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

ArrivaBas schreef: za 02 apr 2022, 20:40 (..)Ik kreeg uiteraard geen bekeuring omdat ik alleen nog maar de lege kratjes in moest laden en betalen sowieso niet hoeft bij laden en lossen, maar een van de BOA's gaf netjes nog een verbale bevestiging. :)
Is dat niet meer een coulance ding van de afdeling parkeerbeheer?

Als jij de boodschappen bij de klant thuis in de koelkast bent inruimen.. ben je niet bij de auto, direct, aan het laden en lossen en dus sta je geparkeerd en ben je parkeergeld verschuldigd, tenzij er van een gemeentelijke ontheffing sprake is :?:
jelmerrr
Berichten: 1811
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Tegenwoordig wordt het toch ook alleen binnen bij de deur neergezet maar niet meer ingeruimd?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6474
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Picnic brengt bij mij op de mat maar toen ik met mijn gipsbeen de deur open deed wilde ze het gelukkig in de keuken brengen :)
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3479
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Wat onhandig om daar je been voor te gebruiken, waarom gebruik je niet gewoon je rechterhand?





(A)
DDietzen
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DDietzen »

De trambestuurder groette mij net bij vertrek van de halte waar ik was uitgestapt :) en reed vervolgens vol door rood _O-
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8871
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

jelmerrr schreef: zo 03 apr 2022, 13:48 Tegenwoordig wordt het toch ook alleen binnen bij de deur neergezet maar niet meer ingeruimd?
Bij de PLUS bezorgen we de boodschappen tot waar de klant het wil. Meestal is dat tot in de gang, maar sommige mensen willen de kratten graag op een hogere positie hebben. Dat kan het aanrecht zijn, maar ook een plekje in de gang. Op verzoek van de klant mag ik ook de kratten uitruimen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50930
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Vanochtend/vanmiddag ben ik van Chaam naar Alphen gewandeld. In de tussentijd brak de spoorpleuris uit, dus in Alphen maar de bus naar Breda genomen in plaats van naar Tilburg. Op de voorziene vertrektijd kwam echter geen bus, maar een tractor met een aanhangwagen voor personenvervoer met inzittenden voorrijden :')

Afbeelding

De echte bus kwam uiteindelijk een minuutje of twee later :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dennistd
Berichten: 5551
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Als Deutsche Bahn wollen auch wir unseren Beitrag für Frieden in Europa und gerechten Klimaschutz leisten. Die Bundesregierung hat bereits ein Entlastungspaket mit einem vergünstigten ÖPNV-Ticket beschlossen. Wir bessern nach: Vom 04. April bis zum 04. Juli – drei Monate lang – fahren alle in Deutschland kostenlos im Nahverkehr.
https://deutschland-faehrt-gratis.de/

Spoiler: show
Het is alleen jammer van het ZDF Magazin Royale-logo onderaan de pagina :lol:

Werkelijke datum mogelijk vanaf 1 juni: https://www.radioeins.de/programm/sendu ... icket.html
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door rikthoff »

Ik kreeg vandaag een "dankuwel, meneer" van een gekleurde jongeman in de trein naar Ww, wiens opbergdoosje ik bij het binnenlopen op Ahp had weggeschopt naar twee dames die verschrikt reageerden, om daarna zelf te constateren dat de begeleidende Airpods onder zijn stoel lagen.
VIRM
Berichten: 7653
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

In het weekend en in de spits wordt het een stuk drukker op stations. Dus de botsingen met mensen die nog minder uit hun doppen kijken dan ik nemen weer toe. -o-
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50930
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

De koffieautomaat van de Ap to Go op Rotterdam Centraal vroeg of ik een meeneembeker had en korting wilde.

Ze hadden toch net een pinautomaat op de koffieautomaat gezet omdat er massaal werd gesjoemeld?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5338
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Kun je daar ergens aanvinken dat je korting wilt? :shock: Dat heb ik dan altijd gemist. -0-
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door reisthijs »

Je hebt niks gemist, dit is echt iets nieuws. Ik zag het deze week ook voor het eerst in Utrecht.
Je krijgt nu voor je betaalt de vraag of je wel of geen eigen beker gebruikt.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
dennistd
Berichten: 5551
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Ben code 95 aan het doen. De praktijk is tegenwoordig ook al voor de helft e-learning, met daarin o.a. onderstaande sheet. De politie ziet je aankomen dat je 112 belt omdat je een beetje blikschade hebt na aanrijding met een Duitser :X

Afbeelding
Stefan
Berichten: 4307
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Die kwestie zou in Duitsland eenvoudiger zijn… daar moet voor álles de politie komen. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8871
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Dus als ik in Duitsland bij het inparkeren een paaltje raak moet ik ook al de politie bellen? :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Stefan
Berichten: 4307
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Als er daarbij schade is ontstaan, bij mijn weten, wel ja. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3479
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

ArrivaBas schreef: wo 06 apr 2022, 08:57 Dus als ik in Duitsland bij het inparkeren een paaltje raak moet ik ook al de politie bellen? :')
Als je bellt naar een Duitse agent zal ik maar zorgen dat je een tandenborstel bij je hebt, want dan mag je gegarandeerd mee. (A)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13042
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Net als je denkt alles gehad te hebben..
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
TffpaA
Berichten: 3298
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Tom024 schreef: wo 06 apr 2022, 09:29
ArrivaBas schreef: wo 06 apr 2022, 08:57 Dus als ik in Duitsland bij het inparkeren een paaltje raak moet ik ook al de politie bellen? :')
Als je bellt naar een Duitse agent zal ik maar zorgen dat je een tandenborstel bij je hebt, want dan mag je gegarandeerd mee. (A)
Dann kann du indertat nach Hause bellen das du was lasser kommt, ja.
dennistd
Berichten: 5551
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Stefan schreef: wo 06 apr 2022, 09:20 Als er daarbij schade is ontstaan, bij mijn weten, wel ja. :')
Maar toch niet via de Notruf of wel? :')
umbusko
Donateur
Berichten: 5338
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Zij die niet proactief geïnformeerd zijn over een aanrijding tussen Cuijk en Mook-Molenhoek maar hun eigen onderzoek hebben gedaan toen er in Reuver geen tegentrein was, groeten u uit bus 84 van Boxmeer naar Gennep. :')
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Je bedoelt, geïnformeerd worden over een aanrijding die aanstaande is?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
umbusko
Donateur
Berichten: 5338
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Nee, geïnformeerd worden dat er twee uur geleden een aanrijding was waardoor de trein niet verder rijdt dan Cuijk. :X
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door reisthijs »

"Laat je ledematen bewegingen maken"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 145 gasten