Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
en-es
Berichten: 4474
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Het is dan te hopen dat er nog plek is. Veel Eurostars hebben al geen interrailplekken meer.
anonymous_1
Berichten: 72
Lid geworden op: do 26 dec 2019, 20:16

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door anonymous_1 »

Ik ga nu op 11 juli heen en 19 juli terug, op die dagen zijn er nog meerdere treinen beschikbaar volgens NMBS Internationaal.
anonymous_1
Berichten: 72
Lid geworden op: do 26 dec 2019, 20:16

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door anonymous_1 »

Update: de heenreis wijzigen is gelukt, heb zojuist gebeld en hoefde niet te wachten.
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Gisteren geen kaartjes kunnen krijgen voor de nieuwe voorstelling van Jochem Myjer. Hij staat ook een beperkt aantal dagen in theaters (denk vanwege zijn gezondheid).
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Het zijn ook try-out's in kleinere zalen. Op Facebook zei hij dat er volgend jaar een tour door de grotere zalen komt.
🍉
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Het lijkt mij sterk dat hij van september dit jaar tot en met april volgend jaar try-outs heeft... Zo veel zijn dat er doorgaans toch niet?

Hopelijk volgende keer beter, want zijn voorstellingen zijn altijd geweldig!
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Dan heb je op de verkeerde website zitten kijken, want op de link die hij zelf deelde staat toch echt bij elke voorstelling 'try-out'.

https://dekeetbv.nl/agenda?artiest=jochem-myjer
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Dus: de rijkste man ter wereld koopt een internetsite die moeite heeft geld te verdienen, maar waar de belangrijkste bron van inkomsten verslaafde gebruikers zijn die om de X-aantal berichten een advertentie zien. Die man besluit nu plotseling om alle gebruikers af te laten kicken door een leeslimiet van 600 berichten in te stellen voor gebruikers die niet betalen, waardoor ze ook veel minder advertenties zijn. Wat een genie is deze man zeg :')

Twitter beperkt aantal tweets dat je per dag mag lezen

Ik denk dat ik voortaan maar betaalverzoekjes ga sturen naar mensen die Tweets plaatsen zonder hoge informatiedichtheid, want anders is het zonde van het verbruik geweest :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
April064
Berichten: 699
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Ik en een vriend hadden gespeculeerd dat dit een cover-up verhaal is voor een veel groter probleem in de twitter servers, vooral omdat twitter voor hem vandaag ook nog issues heeft (bij mij is dan weer opgelost), maar dat is pure speculatie, wij zullen zien hoe dit verhaal zich verder ontwikkelt.
zij/haar/hen/hun
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Het is niet zo gek te bedenken dat Twitter in gigantische problemen zit sinds Musk het eind vorig jaar overnam. Meer dan tweederde van het personeel naar huis gestuurd, inclusief mensen op kritieke functies; degenen die zijn overgebleven aan een onmenselijk regime overgeleverd; investeerders en bedrijven die er reclame maakten die weglopen; een totaal niet te volgen zwalkbeleid van Musk (denk aan die blauwe vinkjes - ooit een verificatie dat je echt met de persoon te maken had die hij/zij zei te zijn; nu vooral een embleem voor extreemrechtse complotschreeuwers); een technische legacy die sowieso al problematisch was...

Het is de Titanic in slow motion. Benieuwd wanneer de lichten uitgaan.
🗣
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Ach, wat moet je ook met Twitter. Het is grotendeels een stroom meningendiarree van sneue personen die denken dat ze wat voorstellen in de wereld, omdat ze een paar tweetjes de wereld in slingeren... Geloof niet dat de wereld vergaat als Twitter stopt.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Zeker niet - de wereld zal zelfs beter af zijn. Maar het is wel leuk om de ondergang in de gaten te houden.
🗣
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Het is dan wel een vrij dure afgang. ;)

Vanochtend stond er bij mij in de wijk een deelscooter midden op een stoep van twee meter breed. Hoe kan een gebruiker dan niet zien dat dat niet heel handig is?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Misschien was 'ie blind?

Afbeelding
🗣
dylanwild94
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

VIRM schreef: zo 02 jul 2023, 14:34 Het is dan wel een vrij dure afgang. ;)

Vanochtend stond er bij mij in de wijk een deelscooter midden op een stoep van twee meter breed. Hoe kan een gebruiker dan niet zien dat dat niet heel handig is?
Waarschijnlijk omdat deze egotripper het geen reet interesseert of zulke dingen hinderlijk zijn voor andere. :X
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Of gewoon geen verkeersinzicht hebben.
🍉
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21365
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ik was vanmorgen mijn waterfles vergeten mee te nemen en daar kwam ik pas achter toen ik dorst had en ergens midden in een polder stond.
Gelukkig had ik wel een appel meegenomen, dus ik had letterlijk een appeltje voor de dorst. (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

*O* Happy Enby Day! *O*

Ik wens iedereen die het viert een fijne Internationale Non-Binaire Personen Dag vandaag :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door baladid »

Bedankt!
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Groetjes uit Posterholt, waar het bereik aan de Duitse kant van de grens wel echt typisch is conform het vooroordeel over Duitsland... In Nederland kan ik prima navigeren, maar ik kreeg Android Auto vanmiddag niet aan de praat na een uitstapje in Duitsland.
Wat mij verder opvalt is de grote hoeveelheid gelede bussen die West inzet door de kleine dorpjes hier.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik ben begin dit jaar begonnen bij te houden in welke treinstellen ik heb gereisd. Zojuist ontdekt dat ik halverwege de #SNGChallenge ben, met 103 van de 205 stellen die nog in dienst zijn (A).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Aha nog iemand die bijhoud in welke treinstellen hij/zij gereisd heeft :pos: ;) .

Van de SNG-stellen heb ik er nu 62 gehad, inclusief het verongelukte stel 2304 (In deze heb ik vlak voor coronatijd (december 2019) gereisd).

Dus het gaat mij ooit een keertje lukken om ze allemaal gedaan te hebben.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

In de tijd dat ik nog dagelijks vanuit West-Brabant naar Nijmegen pendelde deed ik dat ook wel, maar dat is ook alweer een half leven geleden.
umbusko
Donateur
Berichten: 5320
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik heb ook een lijst waarin ik het bijhoud, volgens mij sinds september 2019, maar soms heb ik er geen zin in of vergeet ik het. :') Ik heb vrij weinig compleet, eigenlijk alleen de Maaslijn-GTW's (van de Linten mis ik er nog 2), maar zit wel aan 58% van de VIRMs met 103 van de 176. Van de SNG's heb ik er 7. :') En ik moet nog altijd een WINK en een ICNG zien te vinden. :Y
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5272
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Lijn 45 »

Ik mis ook de ICNG nog, en de ICE en Thalys. :p Verder heb ik mijn lijstje al even niet meer bijgewerkt, maar ik denk dat ik de meeste ICM inmiddels heb. :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 174 gasten