Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11766
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Michael schreef: wo 18 okt 2023, 10:54 De NS heeft de app vakkundig om zeep geholpen. Na de update van vorige week kan ik geen reizen meer plannen en krijg ik standaard de melding geen reisadviezen gevonden ook opgeslagen reizen worden niet geladen. Op advies van de klantenservice de app opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Dus afgelopen weekend maar even een mail gestuurd naar de app support waar ik tot op heden nog geen reactie op heb gekregen. Als ik de reviews in de Google Play store zie ben ik in ieder geval niet de enige met het probleem.
Na bijna 4 weken niet gewerkt te hebben werkt het sinds gisteren weer :trein: :trein:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

De herfst is in volle gang! Afgelopen dinsdag maakten wij een mooie wandeling in het Rothaargebirge in de buurt van Siegen. Tussen Hilchenbach en Lützel kronkelt de trein met heel veel bochten 200 meter omhoog door de bossen, een langzame maar erg fraaie rit. Na het wandelen vanaf Lützel namen mijn vriend en ik de trein weer terug vanaf Bedarfshalte Vormwald, waar slechts een stationsgebouw is en iets van 20 huizen in een dorpje verderop. Verder is hier niets, het dorp Vormwald wordt namelijk al bediend door Vormwald Dorf.
Afbeelding

Wel is hier vlakbij een oude kasteeltoren, waar je gratis in kunt en van waar af je een prachtig uitzicht hebt op de bossen in herfstkleuren. Het stationsgebouw van Vormwald is ongeveer in het midden van de foto tussen de bomen.
Afbeelding

Het is niet heel dichtbij, maar als je toch eens in de buurt bent..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8855
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Schitterende omgeving! Het Westerwald staat ook op mijn lijstje om eens te bezoeken, maar dan een combinatie van oude stadjes en de natuur. :pos:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
waldo79
Berichten: 7651
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Gaaf hoor :Y
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door baladid »

Ardan schreef: za 04 nov 2023, 11:09
Wel is hier vlakbij een oude kasteeltoren, waar je gratis in kunt en van waar af je een prachtig uitzicht hebt op de bossen in herfstkleuren. Het stationsgebouw van Vormwald is ongeveer in het midden van de foto tussen de bomen.
In dat kasteel heeft ooit nog Willem van Oranje de bevrijding van Nederland gepland. https://nl.wikipedia.org/wiki/Ginsburg

Ik was er regelmatig, maar oké, ik heb dan ook drie jaar in Lützel gewoond.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Wwwwhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu wwwwwwhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu wwwwwwhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu wwwwwwhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu wwwwwwhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
🍉
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Sinds enkele weken krijgen wij een gate/vliegtuigopstelplaats toegewezen dat gepositioneerd is boven het spoor. En dat merk je héél erg, hoe vaak ik op het platform liep en rijdende treinen voelde onder mijn voeten.

Interessant maar geografisch logisch weetje: Veel nooduitgangen van de Schipholtunnel en station Schiphol komen uit op het platform en/of rondom de taxibaan. Sommige nooduitgangen eindigen letterlijk naast een gate.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Hainje schreef: ma 06 nov 2023, 12:01 Wwwwhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu wwwwwwhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu wwwwwwhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu wwwwwwhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu wwwwwwhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Nou zit ik niet in Nederland maar Elders, dus het duurde even voor ik snapte waar je het over had.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM
Berichten: 7629
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Het duurde tot jouw reactie totdat ik het door had. Maar zijn bericht is gepost om 12:01, en niet stipt om twaalf uur. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Zo snel typt ons Hainje niet hè.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM
Berichten: 7629
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Dan had hij om 11:59 kunnen beginnen!
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Denk je nou echt dat ie vijf weken min een minuut gaat zitten wachten tot ie 28 W's, 18 H's en 90 U's mag gaan tikken?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Bedenk me nu dat ik eigenlijk "wwwwwhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhwwwwww" had moeten schrijven. Want die schijven stoppen natuurlijk niet ineens om dan weer opnieuw op te starten. #ikhebeigenlijkwelwatbeterstedoenmaarblijfuitstellen
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Ach, het is pas 16.09, dus het kan nog steeds *O*
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM
Berichten: 7629
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

trolly schreef: ma 06 nov 2023, 13:47 Denk je nou echt dat ie vijf weken min een minuut gaat zitten wachten tot ie 28 W's, 18 H's en 90 U's mag gaan tikken?
Zeker! Niks mis met een beetje ambitie, toch? ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Nee, zeker niet, en ledigheid is natuurlijk des duivels oorkussen enzo, maar enig realisme is natuurlijk ook nooit weg, en we hebben het hier wel over Hainje...


(A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Dat papieren tasjes beter zijn voor het milieu daar ben ik het mee eens. Maar met de huidige weersomstandigheden (regen en wind) zijn plastic tasjes toch handiger.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Eigen tas meenemen dan :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7629
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Zeker! Als ik boodschappen doe, neem ik gewoon altijd een eigen boodschappentas mee, of een rugzak.
Beul van de blindegeleidelijn
en-es
Berichten: 4480
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Ze zijn er vroeg bij met Black Friday aanbiedingen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Gisteren in mijn 130e unieke SNG voor 2023 gezeten *O* Lekker op dreef met de #SNGChallenge 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Gefeliciteerd hiermee :pos: ;) . Zelf heb ik er nu 75 gehad.

ICM heb ik sinds vorige week eindelijk compleet.

(edit: bericht aangepast na ontdekken van een typfout).
Laatst gewijzigd door ODRAIL op do 09 nov 2023, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
VIRM
Berichten: 7629
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Suus schreef: do 09 nov 2023, 11:26 Gisteren in mijn 130e unieke SNG voor 2023 gezeten *O* Lekker op dreef met de #SNGChallenge 8-)
Spaar ze allemaal?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39195
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

VIRM schreef: do 09 nov 2023, 08:28 Zeker! Als ik boodschappen doe, neem ik gewoon altijd een eigen boodschappentas mee, of een rugzak.
Doe ik ook altijd, maar zo'n plastic tas van de supermarkt stopt toch net wat makkelijker in m'n rugzak (ik doe doorgaans direct uit het werk boodschappen 's woensdags) dan de stevige boodschappentas die ik in het weekend standaard gebruik.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

VIRM schreef: do 09 nov 2023, 12:10
Suus schreef: do 09 nov 2023, 11:26 Gisteren in mijn 130e unieke SNG voor 2023 gezeten *O* Lekker op dreef met de #SNGChallenge 8-)
Spaar ze allemaal?
Jazeker, ik wil ze alle 105 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 89 gasten