Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Je wilt zeggen dat hier wokediscussies zijn die wél kant en/of wal raken - of hier überhaupt discussies zijn die dat doen? (A)
🗣
Bemined
Berichten: 5951
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

erjeebee schreef: di 19 dec 2023, 09:35 Ik neem aan dat ik iets gemist heb, maar waarom heeft PHS al zijn berichten gewijzigd van de orginele tekst naar - ?
AL zijn berichten.....
Niet alle, dit bericht is een smiley geworden:
PHS schreef: ma 29 nov 2021, 13:20-)
DDietzen
Berichten: 1321
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DDietzen »

Ik kan begrijpen waarom 'ie van het forum wil vertrekken, maar van andere verwijderde gebruikers konden de berichten gewoon blijven staan, dus waarom hij zo nodig alles wilde uitwissen... :|

Ander onderwerp: heel leuk en mooi die kunstzinnige animaties van de NS Wintercity-website, maar mijn atheïstische god, wat wordt die site er traag van! Op m'n mobiel laadt 'ie helemaal niet meer, waardoor ik een aantal leuke winacties heb gemist op dagen dat ik niet bij m'n computer kon. Daar is het overigens ook niet heel veel soeps: op m'n computer duurt het 8 hele seconden om van één dag naar de volgende of vorige dag te gaan :')
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

Het scrollen werkt ook de helft van de tijd niet. Daarnaast zijn de prijzen gewoon prut. Je wint nooit wat of kortingbonnen voor dingen die je toch niet wil.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

DDietzen schreef: di 19 dec 2023, 20:33 Ik kan begrijpen waarom 'ie van het forum wil vertrekken, maar van andere verwijderde gebruikers konden de berichten gewoon blijven staan, dus waarom hij zo nodig alles wilde uitwissen... :|
Is het mogelijk dat het beheer deze berichten terughaalt ?
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 648
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DPDelft »

Op dit moment laten we de berichten leeg. Als gebruiker mag je de berichten aanpassen. Helaas heeft PHS besloten alle eigen berichten te wissen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Maar het terughalen van de berichten kan dus wel? En/of is dat vooral heel veel werk?
🍉
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 648
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DPDelft »

Wat ik van technisch beheer begreep is het inderdaad wel mogelijk. Het is alleen en veel werk en de vraag is of het zou mogen om gebruikersberichten terug te plaatsen tegen de wil van een gebruiker in.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

webguy schreef: di 19 dec 2023, 21:57 ....Je wint nooit wat of kortingbonnen voor dingen die je toch niet wil.
De speculaastrein ging er overigens in als een zoet broodje. :Y
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

DPDelft schreef: wo 20 dec 2023, 06:13 Op dit moment laten we de berichten leeg. Als gebruiker mag je de berichten aanpassen. Helaas heeft PHS besloten alle eigen berichten te wissen.
Ik zie als simpele gebruiker geen optie mijn eigen berichten te wissen, laat staan alle berichten van de tekst "-" te voorzien.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 648
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DPDelft »

Klopt, dat gaat alleen bericht voor bericht.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Dan heb je een flinke klus, zou er niet aan moeten denken, duizenden berichten te wijzigen, één voor één.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Bemined
Berichten: 5951
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Als je steekproefsgewijs naar de tijdstippen kijkt wanneer de berichten bewerkt zijn dan is het ook een dagtaak geweest, begonnen maandag rond het middaguur en doorlopend tot laat in de avond, en de volgende ochtend weer een ronde van een paar uur.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Nou ja. :shock: , zoiets?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
en-es
Berichten: 4474
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Waren wel 304 pagina's. Wel staan berichten die door een ander geciteerd zijn er nog op.
Stefan
Berichten: 4305
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Je moet er maar zin in hebben _O-
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Bemined
Berichten: 5951
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

En dat terwijl de rode jassen het met één knop voor je kunnen doen. Of was dat verzoek ook gedaan maar afgewezen?
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Zie PHS in ieder geval niet meer in de ledenlijst.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Bemined
Berichten: 5951
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Hij is inderdaad verwijderd, maar pas nadat ie handmatig alle berichten heeft lopen wissen. Terwijl je in het phpbb admin paneel bij het verwijderen van een gebruiker een knop hebt om automagisch alle berichten van die gebruiker te verwijderen met één klik.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Klopt, ik beheer zelf ook zo'n phpbb-forum en ken de tools.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Niet alles hoeft niet per se terug gehaald te worden, Maar als de inhoud van de openingspost van het onderstand topic weer hersteld kan worden is wel zo makkelijk / handig:

viewtopic.php?f=16&t=16949
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

isadora schreef: wo 20 dec 2023, 07:23
webguy schreef: di 19 dec 2023, 21:57 ....Je wint nooit wat of kortingbonnen voor dingen die je toch niet wil.
De speculaastrein ging er overigens in als een zoet broodje. :Y
Vandaag was het al voor twaalf uur niet meer mogelijk om mee te doen voor de gratis interrail.
Bemined schreef: wo 20 dec 2023, 07:53 Als je steekproefsgewijs naar de tijdstippen kijkt wanneer de berichten bewerkt zijn dan is het ook een dagtaak geweest, begonnen maandag rond het middaguur en doorlopend tot laat in de avond, en de volgende ochtend weer een ronde van een paar uur.
Wat een bezigheidstherapie...
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Mij blijft toch vooral de vraag hangen waarom dit nu zo nodig was. Er zijn mij in de loop der jaren een hoop discussies bijgebleven waar stevig werd gebotst door wat ik maar een andere levensfilosofie noem.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bemined
Berichten: 5951
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Die botsingen gingen alleen niet altijd over de inhoud, sommige reacties over en weer leken meer bedoeld om elkaar de tent uit te lokken.
diederickx
Berichten: 1639
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door diederickx »

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 163 gasten