Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Aking schreef:Dat weet je prima, alleen durf je dat niet toe te geven :Y
:@
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Outkast - Ms Jackson...

Los van de spelvaudt in de naam, een outcast ben ik aardig geloof ik *O*

Alleen ken ik geen Ms Jackson, alhoewel dat volgens mij eigenlijk Ms Parker is, maar ook daar ken ik er geen van -o-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Mijn veertiende verjaardag viel in de periode dat Summer Jam 2003 van The Underdog Project negen (!) weken op nummer 1 stond.

Mijn hemel, wat kwam dat nummer mij een gegeven moment de neus uit.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Oh dat is dat nummer met dat leuke fluitje. :mrgreen:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Op mijn 14e verjaardag stond "My Heart Will Go On" van Celine Dion op nummer 1. Ben benieuwd of dit mij het eeuwige leven gaat geven. :D
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

dylanwild94 schreef:Oh dat is dat nummer met dat leuke fluitje. :mrgreen:
Je moet bedenken dat 2003 een tijd was dat MP3-spelers nog niet gemeengoed waren door de hoge prijs. Dus luisterde men nog veel naar de radio en daar was het nummer elk uur wel te horen.

En als je MP3’tjes wou hebben had je Kazaa, wat meteen ook je computer infecteerde met 30 soorten spyware.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Lady Gaga - Born this way is het hier. Zelf vind ik dat een behoorlijk arrogant levensmotto.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Suus schreef:
Je moet bedenken dat 2003 een tijd was dat MP3-spelers nog niet gemeengoed waren door de hoge prijs.
Want dat zijn ze nu wel? :')
cassie127
Berichten: 6585
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Robin Thicke - Blurred Lines :lol:
Aking schreef:
Suus schreef:
Je moet bedenken dat 2003 een tijd was dat MP3-spelers nog niet gemeengoed waren door de hoge prijs.
Want dat zijn ze nu wel? :')
Ik vind die dingen nog steeds een hoge prijs hebben :|
Laatst gewijzigd door cassie127 op za 09 jun 2018, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

In 2005 kon je al voor een tientje een MP3-speler halen bij het Kruidvat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Ik zit net het defilé van de avondvierdaagse van Zeist terug te kijken en ik zie dat 3 mensen prominent voor de burgemeester staan. Blijkbaar kan handje geven aan de burgemeester ook niet meer. Waar gaat dit heen?
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Suus schreef:In 2005 kon je al voor een tientje een MP3-speler halen bij het Kruidvat.
Ik weet nog dat ik als klein kind een MP3-spelertje had en dat andere mensen een MP4-speler hadden. Ik had geen idee wat het verschil was, maar wist wel dat die MP4 beter was (hoe hoger nummer, hoe beter). Ik was jaloers. Nu weet ik dat het enige verschil is dat de ene ook film laat zien.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Jef400 schreef:Lady Gaga - Born this way is het hier. Zelf vind ik dat een behoorlijk arrogant levensmotto.
maar het is wel een waarheid als een koe. :Y
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ferdinand schreef:Ik zit net het defilé van de avondvierdaagse van Zeist terug te kijken en ik zie dat 3 mensen prominent voor de burgemeester staan. Blijkbaar kan handje geven aan de burgemeester ook niet meer. Waar gaat dit heen?
Dat mag ik niet zeggen hier op de forum, want daar schijnen de tere kinderzieltjes niet tegen te kunnen... :X

Maar goed is het allerminst *O*
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

dylanwild94 schreef:Het schijnt dat het de nummer één hit op je 14e verjaardag bepalend is voor je leven.
Hey soul sister van Train. Nou vond ik dat altijd al een inhoudsloos nummer, maar nu zit ik het even op te zoeken, blijkt het over Het Burning Man-festival te gaan. :X

Maar goed, gelukkig heb ik ook een Frans paspoort, en daar was op 20 maart 2010 Stromae net weer terug naar de top van de hitlijst met Alors on danse, na een weekje afleiding van het prachtige Pour un infidèle van Cœur De Pirate en Julien Doré. *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door BrengMe »

Chrysa schreef:
dylanwild94 schreef:Het schijnt dat het de nummer één hit op je 14e verjaardag bepalend is voor je leven.
Will.i.am & Britney Spears - Scream and Shout. Weet niet wat ik hiervan moet denken. :X
Je bent niet de enige :')
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Op mijn 14e verjaardag stond Guus Meeuwis met "Geef mij nu je angst" op nummer 1.
Ik denk dat dit betekent dat ik wel eens tegen dingen op loop die ik eerst niet durf, maar dan alsnog probeer en het vaak leuk blijk te vinden.
Z2N schreef: Hey soul sister van Train. Nou vond ik dat altijd al een inhoudsloos nummer, maar nu zit ik het even op te zoeken, blijkt het over Het Burning Man-festival te gaan. :X
Ik denk dat in dit geval de naam van de band een grotere invloed op je heeft dan het nummer zelf. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Oh, die invloed was er al héél wat eerder. Mompelt iets over langsrijdende Orient Expressen ri Bucharest door mijn dorp toen ik klein was. (A)
BrengMe schreef:
Chrysa schreef: Will.i.am & Britney Spears - Scream and Shout. Weet niet wat ik hiervan moet denken. :X
Je bent niet de enige :')
De meest simpele conclusie is dat wat in de top 40 staat al jaren niet meer goede, muzikale muziek is. Zoutelande was de eerste nummer 1-hit in jaren dat ik echt talentvol vond, maar dat nummer hoorde ik voor het eerst in 2011. Volgens het internet is de huidige nummer 1 One kiss van Calvin Harris en Dua Lipa, maar na meermaals aanhoren kom ik er maar niet uit wat de boodschap is van dat nummer. Sowieso heb ik het wel te doen met de kinderen die nú 14 zijn, opgroeien in een wereld waar rapper boef, Jur en Famke Louise serieuze artiesten zijn... -o-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Sjah....

Ik roep het vaker (A)
Aking schreef:
Ferdinand schreef: Waar gaat dit heen?
Dat mag ik niet zeggen hier op de forum, want daar schijnen de tere kinderzieltjes niet tegen te kunnen... :X

Maar goed is het allerminst *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10553
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Maar Z2N! Wodrt je nou een verbitterde oude man/vrouw/hermafrodiet/gevechtshelicoper/transseksueel? jurBoefFamkeLouise is juist toppie *O*
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Ik ben Volkskrant-abonnee, kijk iedere zondag Buitenhof en reis graag per nachttrein naar exotische plaatsen als Inbhir Nis en An Coire Odhar. Of ik verbitterd ben kan ik niet constateren, maar ik ben duidelijk ouder aan het worden... :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Stelletje broekies zijn jullie allemaal :Y
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Daar ik mij toch voornamelijk als jurk of minirok identificeer kan ik deze opmerking enkel als zeer kwetsend ervaren -o-
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Nee, spijkerbroek is het voor mij.

https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Joker_(nummer)

Nummer 1 op mijn 14e.. :roll: :shock:

Nieuwe release door gebruik in een reclame voor Levi's.
Ik houd helemaal niet van spijkerbroeken... :N

Gelukkig ook te horen in een aflevering van Friends. *O*
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 99 gasten