Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3267
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Van harte!
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
en-es
Berichten: 4468
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Suus schreef:Als je op een afgeragd bankje door de graffitivlekken heen wil genieten van het uitzicht op Kijkuit en Sint-Mariaburg, jij liever dan ik :Y
Ben net terug. Zowel heen als terug viel het reuze mee. Tussen Roosendaal en Essen in een frisse gemoderniseerde varkensneus en tussen Essen en Antwerpen in een gloednieuwe desiro. Was vandaag trouwens ook in het trainworld museum in Schaarbeek. En s'middags was het treinverkeer rond Brussel nogal in de knoop met veel vertragingen. Waarschijnlijk vanwege een demonstatie in de stad.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Die knoop heb ik gemerkt ja :') :X

Overal Securail en Politie en de treinen zaten best heel vol (en waren te laat/welniet afgeschaft :'))
dylanwild94
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Sowieso is het al een wonder als je in de spits zonder vertraging met de trein door Brussel komt.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13197
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Het is zondag, dan is het normaal gesproken juist tot de avond rustig. Vandaag waren echter 65.000 mensen ter been in Brussel bij een klimaatprotest, het grootste klimaatprotest ooit in België. (VRT Nieuws)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Gefeliciteerd!
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
erjeebee
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door erjeebee »

trolly schreef:En dus slijpen die brandweerknullen de scharnieren door... Ze hadden ook gewoon de scharnierpennen er uit kunnen tikken :')
(over de opgesloten moeder en dochter in de plee op station Lelystad)

Strak plan, laten we alle plees op alle stations uitrusten met scharnieren waarvan de scharnierpennen er zo uitgetikt kunnen worden.
Zodat alle vieze mannen en vrouwen van NL met 3 kleine handbewegingen op alle stationsplees iedereen van de pot kunnen rukken *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Hoeft niet, dat is al zo. Schrikken hè?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8853
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Voor het eerst in jaren was de pliesie vanochtend weer aan het handhaven op fietsverlichting. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hendrik »

webguy schreef:Mocht het hier stil zijn van mijn kant, sorry, het heeft een reden...
Afbeelding
Vrijdagochtend vader geworden van deze twee wondertjes, Sarah en Lucas
Wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd!
En wat leuk dat ik ook vernoemd ben... :P
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat nog nooit iemand anders hier op het idee is gekomen om alle kapen van Nederland te bezoeken. Ik kwam laatst op het idee nadat ik de Eemshaven als eindbestemming gekozen had. Volgens mij kost een retourtje naar Eemshaven vanaf Den Dolder het meest (in vergelijking met alle andere bestemmingen), dus kun je die bestemming het beste kiezen als je een vast tarief hebt voor een dagkaart.
Laatst kreeg ik namelijk een korting van de NS om voor €5 minder naar een plaats naar keuze te gaan (met de Spoordeelwinkel).

Ik dacht eerst eigenlijk dat de noordkaap van Nederland bij die golvenbreker vlakbij het station van Eemshaven lag, maar hij blijk iets westelijker te liggen boven het gehuchtje Valom. Het geeft natuurlijk wel een kick als je kunt zeggen dat je bij het noordelijkste punt van het vaste land van Nederland bent geweest :)
Vanaf Uithuizermeeden ben ik van plan om met de OV-fiets naar het punt te gaan fietsen en vervolgens weer naar Eemshaven door te gaan.

En, iemand die hetzelfde al eens gedaan heeft?
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Een deel van mijn familie komt uit Valom, dus ben daar regelmatig geweest ja. :')
Kan niet zeggen dat je er veel mist, ik vind de Eemshaven maar een nare plek om te zijn.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Eemshaven is niet meer dan de naam al zegt. Een haven. Er woont niemand in de wijde omtrek, als de borkumveer weg is in het weekend loopt en rijdt er ook geen kip omdat de meeste bedrijven weekendrust genieten. Toen ik er was was er zon en 26 graden, op een ongure grijze winterdag zal het er vast nog desolater uit zien.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Een mooi moment in te haken; van harte gefeliciteerd webguy, supernieuws!!! :Y
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
sumazuyq
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 12 aug 2018, 15:35

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door sumazuyq »

Volgens mij ben ik daar een paar jaar geleden geweest. Als je rust zoekt, ben je daar op de juiste plek, verder is er niet veel. Hoop voor je dat je geen wind tegen hebt, want in dat uitgestrekte Groningse land heeft de wind vrij spel en kom je soms amper vooruit (spreek uit ervaring :D )
en-es
Berichten: 4468
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Die 8 minuten dat de trein in Eemshaven keert is ruim voldoende om het station te bekijken. In de omgeving is helemaal niks.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Leuk, een gratis update 1e klas, om de nieuwe dienstregeling "comfortabel te ervaren". :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Iedereen heeft die gekregen? Dan zal het wel propvol zijn in de eerste klas die drie dagen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Ohgod.. -o- ik werd afgelopen weekend al weggestuurd van de beste plaatsen in een 1e klascoupé door mensen met actiekaartjes (wij zijn met meer!!!!), en gekakel in stiltecoupé's. Ik vind 7 euro compensatie van NS misschien niet eens zo'n erg idee :X als we toch allemaal voor die prijs in het weekend in treinen gaan zitten.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Zal wel een selectie uit het klantenbestand zijn, ik heb 'm nog niet binnen in ieder geval.
🍉
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

De gratis upgrades van de treinpakkers zijn er ook nog tot 6 januari, druk in de 1e klas was het dus al.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Dan wacht ik wel even totdat ik die eerste klas dagretour ga gebruiken. Wanneer eindigt die actie? Wij hebben die kaartjes ondanks dat onze brievenbus stickerloos is niet ontvangen :( . Heb ze wel al aangevraagd.

EDIT: Julsteren heeft mijn vraag al beantwoord.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Hainje schreef:Zal wel een selectie uit het klantenbestand zijn, ik heb 'm nog niet binnen in ieder geval.
NS Extra :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Zit ik ook bij, maar bedenk nu dat ik misschien niet het juiste vinkje heb eh.. aangevinkt voor deze aanbieding.
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 gasten