Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
KM46 schreef:Gv heeft toch een koninklijke wachtkamer? Zou daar misschien ook gebruik van gemaakt zijn?
Ongebruikt perron op Gv? Dat is er niet hoor! Spoor 1 wordt niet heel veel gebruikt, maar in de huidige dienstregeling toch elke werkdag. Eén keer per uur vertrekt daar namelijk de [serie=Sprinter|2017|Dordrecht - Den Haag Centraal5000[/serie]-serie, omdat die heel kort na de [serie=Internationale Intercity|2017|Amsterdam Centraal - Schiphol Airport - Brussel Zuid/Midi9200[/serie]-serie (Benelux) vertrekt. Terwijl de [serie=Internationale Intercity|2017|Amsterdam Centraal - Schiphol Airport - Brussel Zuid/Midi9200[/serie] op spoor 3 de vertrektijd nog afwacht, komt op spoor 1 de [serie=Sprinter|2017|Dordrecht - Den Haag Centraal5000[/serie] al binnen. Wel erg onhandig trouwens voor degenen die vanuit de Intercity ([serie=Intercity|2017|Dordrecht - Den Haag Hollands Spoor - Duivendrecht (- Lelystad Centrum)2400[/serie]) willen overstappen.
Ardan schreef:Waar zouden ze zijn ingestapt, dat ongebruikte perron op Gv?
De Koninklijke wachtkamer zit naast spoor 1 en die is inderdaad vanmorgen gebruikt.
Laatst gewijzigd door Hendrik op do 27 apr 2017, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrysa schreef:Ah, die wordt ook al gesandwicht tussen de TRAXX. :o
Enige afwijking is dat de achterste loc gesleept wordt en dus geen tractie geeft wat bij de [serie=Intercity direct|2017|Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal - Breda900[/serie], [serie=Intercity direct|2017|Amsterdam Centraal - Schiphol Airport - Rotterdam Centraal1000[/serie] en [serie=Intercity|2017|Den Haag Centraal - Eindhoven1100[/serie] wel het geval is.
Het computernummer van de SR10 is 61 84 89-70 003 en was voor de verbouwing rijtuig 10 647 (dus het nummer wat trolly noemde). De begeleidingsrijtuigen zijn 10 349 (50 84 10-70 349) en 10 350 (50 84 10-70 350).
De begeleidingsrijtuigen hebben niet meegedaan aan de hernummeringen, toen de rijtuigen van 50 naar 61 gingen, een opmerking die Klaasje terecht maakt.
Bron: Martijnhaman.nl :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jullie zou zo langzamerhand moeten weten dat het vinden van informatie mijn hobby is en ik er ook mijn beroep van hem gemaakt. Dus als er zogenaamde missende rijtuignummers zijn, dan moeten die toch ergens te vinden zijn
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Suus schreef:Jullie zou zo langzamerhand moeten weten dat het vinden van informatie mijn hobby is en ik er ook mijn beroep van hem gemaakt. Dus als er zogenaamde missende rijtuignummers zijn, dan moeten die toch ergens te vinden zijn
Ben het wel met Trolly eens. Je zou het wellicht als aanvulling kunnen doen op de pagina over het ICR(m)-materieel (kort), maar geen eigen pagina wat mij betreft. Dan zou je ook pagina's kunnen aanmaken over werkmaterieel en goederentreinen etc.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.