Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

trolly schreef:Stelletje dierenbeulen. Bof...? Daar denken die duifjes vast héél anders over :(
Al die duiven krijgen wel de darwin award bij de hemelpoort. :Y
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

marvinkok schreef:Duiven zijn ook gewoon domme beesten...
Duiven kunnen ook geen nesten bouwen, paar takjes op mekaar flikkeren en ze vinden het geslaagd. Bij mijn werk op het terras staat een grote kastanjeboom, vorige week is voor de tweede keer dit jaar het nest uit de boom gedonderd. Dit keer inclusief ei, en vorige keer inclusief kuikens, waarvan eentje het niet had overleefd.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Op station Rotterdam Lombardijen heeft ook een duif een "nest" gebouwd. Het perron van spoor 2 is daardoor een stuk witter geworden... :X
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Ach, ik heb ook wel eens een duif meegemaakt die helemaal geen nest had gebouwd maar wel een ei was gaan leggen. Gelukkig liep ik een meter verder.
TimoD
Berichten: 211
Lid geworden op: do 10 mei 2018, 09:10
Locatie: Utrecht/Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TimoD »

...Dat ik afgelopen woensdag mijn RV1 examen heb gehaald in 1 keer. *O*
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

RectaalVlaaieten?

Maar kontkrats enzo! *O*
JothamvW
Berichten: 1227
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JothamvW »

Busrijbewijs volgens Google.

Gefeliciteerd! *bus*
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3030
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

Theorie verkeer en techniek. Da's voor de bus en de vrachtauto hetzelfde.

Proficiat! Op naar de rest.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

TimoD schreef:...Dat ik afgelopen woensdag mijn RV1 examen heb gehaald in 1 keer. *O*
Gefeliciteerd :pos: :wink: .
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Turkije gaat ook steeds dieper de afgrond in. Het meest trieste aan Erdoğan is dat hij denkt dat het buitenland de schuldige is van de economische crisis terwijl hij constant allemaal debiele dingen doet en zegt.

"Lever al je dollars en euro's in voor lira's" zegt ie ook nog. Je moet wel heel erg geïndoctrineerd zijn door deze vent als je die instabiele munt per se wil inruilen.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10555
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

:Y

Het klinkt een beetje als de Britten.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Nitein-Repart
Berichten: 3541
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Nitein-Repart »

Ferdinand schreef:Turkije gaat ook steeds dieper de afgrond in. Het meest trieste aan Erdoğan is dat hij denkt dat het buitenland de schuldige is van de economische crisis terwijl hij constant allemaal debiele dingen doet en zegt.

"Lever al je dollars en euro's in voor lira's" zegt ie ook nog. Je moet wel heel erg geïndoctrineerd zijn door deze vent als je die instabiele munt per se wil inruilen.
Heeft Turkije niet een best interessant spoornetwerk met Erdo-ICE's tussen Istanbul en Ankara? Zie nauwelijks reisverslagen van Turkije op dit forum. Best jammer eigenlijk.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Nouja, dit soort tweets helpen niet:

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Nitein-Repart
Berichten: 3541
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Nitein-Repart »

Trump is dan ook de grootste m*ng**l van deze tijd.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

TimoD schreef:...Dat ik afgelopen woensdag mijn RV1 examen heb gehaald in 1 keer. *O*
gefeliciteerd op naar de volgende 2 examens. *bus*
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Nitein-Repart schreef: Heeft Turkije niet een best interessant spoornetwerk met Erdo-ICE's tussen Istanbul en Ankara? Zie nauwelijks reisverslagen van Turkije op dit forum. Best jammer eigenlijk.
Martijn zit daar as we speak, volgens mij Tsaar Martijn of iets alhier. Dus val hem eens lastig :)
Durashift
Berichten: 5644
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

nvdw schreef:Theorie verkeer en techniek. Da's voor de bus en de vrachtauto hetzelfde.

(..)
.

Ook gefeliciteerd. :pos:

Succes met je vakbekwaamheid gedeelte.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Suus schreef:Nouja, dit soort tweets helpen niet:

//uploads.tapatalk-cdn.com/201808 ... 236821.png
Toch denk ik dat Trump niet zo slecht is als veel mensen denken. Op veel punten heeft hij gelijk. Zo betalen de VS inderdaad veel te veel aan de navo en zou dat eerlijker moeten. Ook komt deze president zijn beloftes na en dat kun je ook niet van veel presidenten zeggen. De manier waarop hij alles overbrengt mag alleen wat minder.
Laatst gewijzigd door Ferdinand op vr 10 aug 2018, 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Post »

Ik denk dat je de NAVO bedoelt in plaats van de VN. En ja Trump komt zijn verkiezingsbeloften echt na :roll:

Zo staat er al een muur tussen de VS en Mexico :N
Is obamacare afgeschaft :N
En Amerika heeft zich teruggetrokken uit Afghanistan :N
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

--
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Nog minder dan drie weken en dan ben ik eindelijk klaar met mijn stage als Economy/BusinessFirst-grondsteward voor vertraagde/beschadigde baggage en dan mag ik mijn felbegeerde diploma in ontvangst nemen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

Mag je dan ook de containers met koffers uitzoeken in het tunneltje tussen Aankomst 2 en 3? :D Kwam daar vorige week langs en stonden een honderdtal koffers zo van "zet hier maar neer"
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

webguy schreef:Mag je dan ook de containers met koffers uitzoeken in het tunneltje tussen Aankomst 2 en 3? :D Kwam daar vorige week langs en stonden een honderdtal koffers zo van "zet hier maar neer"
Dat doe ik al, zonder grappen. :')

Het zit namelijk zo: die gang heeft twee afdelingen: aan de wand met de advertenties van Nemo/Artis (ik weet het niet meer) liggen alle achtergebleven koffers die door KLM afgehandeld worden, naast het baggage-service-loketje van KLM (tegenover de wand) ligt een hoop van koffers die wel met KLM zijn vervoerd maar uiteindelijk voor de afhandelaren zijn.
Stel dat je met Easyjet bent gevlogen vanuit Nice naar Amsterdam, dan moet je je melden bij Menzies (afhandelaar) en een rapport opmaken van vermissing. Nice Airport wilt jouw koffer z.s.m. op de eerste de beste kist naar AMS zetten, toevallig is dat dan Transavia als voorbeeld. Transavia brengt jouw Easyjet-koffer naar Nederland maar dat moet nog door het verwerkingsproces van KLM (KLM is de afhandelaar van Transavia) en pas als KLM ziet dat jouw koffer bij Easyjet/Menzies hoort zetten ze hem op het hoopje naast het loket in die gang zodat de mensen van Menzies het op komen halen.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Vanavond voor het eerst na mijn vakantie weer werken. Ik heb er wel weer zin in.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb een SNCF Carte Weekend gekocht voor twee tientjes, waarmee ik en een reisgenoot korting krijgt op retourreizen met TGV en/of Intercités en/of TGV Lyria van 200 kilometer of langer mits er minstens een nacht van vrijdag op zaterdag, een nacht van zaterdag op zondag of een nacht van zondag op maandag tussen zit en de heen- en terugreis tegelijkertijd worden geboekt. Ik erger mij echter dood aan het ding, want het ding is op een standaard UIC-ticket van 18 regels hoog en 72 kolommen lang uitgegeven, ik heb er geen hoesje voor en je moet er zelf een pasfoto op plakken :')

Maar vandaag ontdekte ik dat je deze kaart kan dematerialiseren. De kaart moet gekoppeld worden aan een Carte Voyageur, en dan kan je in de SNCF-app een pasfoto maken/uploaden en opeens heb ik een kortingskaart met pasfoto op mijn telefoon. En tijdens deze actie vond ik ook nog een welkomstkortingscode van 15% gekoppeld aan mijn kaart, die ik bij de kaartautomaat kon invoeren zodat de treinkaartjes goedkoper werden *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 gasten