Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Aking en Mikos een ban ja? Ik leef echt onder een steen :shock: (ben eigenlijk gewoon meer met mijn offline wereld bezig dan online :') ).
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10580
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

julsteren schreef:Aking en Mikos een ban ja? Ik leef echt onder een steen :shock:
:Y en JWM.
julsteren schreef:(ben eigenlijk gewoon meer met mijn offline wereld bezig dan online :') )
:N da’s pas echt ziek!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Suus schreef:Ik kan het prima alleen af Jef400, daarvoor heb ik je assistentie niet nodig.
Dat snap ik Suus, maar dit irriteert mij ook. Zeker omdat ik weet hoe leuk het met hem in real life is.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Durashift
Berichten: 5649
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Jef400 schreef:Dylan, zou jij mij een plezier willen doen. Voortaan even je mond te houden als je niet weet hoe de vork in de steel zit. Daarnaast zou het je sieren als je niet direct relaties legt die er niet zijn.
Nou zeg, iets minder direct 'spreken' naar een forumlid toe mag ook wel hoor. Deze 'toon' vind ik niet nodig / minder prettig om te lezen, eerlijk gezegd.

Daarbij, in de post van Dylan ontbreekt een, misschien wel, essentieel woord: we.
Ik kan ook wel zeggen dat jij en Suus dus denken te lezen dat er 'wij' bedoeld wordt.

Echter, ik las Dylan zijn bericht en lees erin dat hij bedoeld dat de 3 'gebanden' het intrekken van hun postrechten betwisten / overtrokken vinden. Iets dat mij logischer lijkt dan dat alle andere OVNL leden dit zouden vinden..

:wink:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Jef400 schreef:Dylan, zou jij mij een plezier willen doen. Voortaan even je mond te houden als je niet weet hoe de vork in de steel zit. Daarnaast zou het je sieren als je niet direct relaties legt die er niet zijn.
Hahaha....
Sit down, be humble!
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Zo, eerste Thalys-trip van 2017 geboekt, dankzij de promoties die vandaag online gingen was Comfort maar 45 euro terwijl Standard 87 euro was. *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Nu pas? Ben je toch 9 dagen te laat om de reis nog te kunnen maken :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Euh ja, dat moet 2018 zijn.

Inmiddels is de schade opgelopen tot vier enkele reizen in februari.

Komt wel goed uit, want mijn gouden statuut moet in september herbevestigd worden door Thalys.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21355
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ik maak nu gebruik van de WiFi in een R-net dubbeldekker van lijn 346 en OVNL is letterlijk de enige site die ik kan bereiken. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Ach, ik heb bij Syntus Utrecht nog geen een keer verbinding met de wifi weten te maken én op internet kunnen komen.
Het verst dat ik kwam was verbonden met de hotspot, maar zonder internetverbinding.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21355
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Zoiets heb ik ook wel eens meegemaakt, maar het vreemde was in dit geval dat OVNL goed werkte, maar dat ik alle andere sites die ik probeerde te bereiken een foutmelding kreeg.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5264
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Lijn 45 »

@daniel op de Syntus wifi heb ik al meerdere keren OVinfo bekeken. Het was wel altijd in Setra's.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Tja, ik zit (tenzij ik het ommetje 280 -> 50 neem naar De Klomp) eigenlijk alleen maar in Citea's op de X80 :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Goed, na anderhalf jaar was ik het wel zat om iedere week minstens twee brieven vol reclamezooi van de Nationale Postcodeloterij te krijgen, dat ik in december besloot alles wat ik vanaf dat moment krijg, retour afzender te sturen. Krijg ik vandaag doodleuk een van die brieven terug met een nieuw verzendstickertje van PostNL erop :')

Nu mijn adres op de brief onleesbaar gemaakt, stuk of twintig keer 'retour afzender' erop gezet, pijltjes gezet bij het adres van die Nationale Oplichtersbende met daarbij de boodschap dat men het daarheen moet sturen en voor de zekerheid nog een keertje 'retour afzender' erop gezet. (A)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Ik heb met de kerstdagen 2 dagen gewerkt op een sorteercentrum. En wat ik daar heb meegemaakt kan ik het me heel goed voorstellen dat het wel eens kan voorkomen dat een brief dat retour moet over het hoofd wordt gezien.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Ik had het er met koeienletters opgeschreven en toch is er een nieuwe verzendcode opgeplakt. Maar nu kunnen ze het écht onmogelijk over het hoofd zien. Als ik deze nu nog terugkrijg, hebben ze blinden in dienst genomen :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Ik heb bij een band gestaan waar ongeveer 1000 poststukken per uur voor mijn neus langs kwam. En daar moest ik zulke dingen uit halen. Dan kunnen zulke dingen echt over het hoofd gezien worden.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Adres onleesbaar en retour afzender erop heeft bij mij in elk geval goed gewerkt. Tijdje gedaan en vervolgens ontving ik niks meer van ze :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mdk
Berichten: 1251
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

1 poststuk elke 3,75 seconden, t tempo lijkt me dan jiet het lastige, maar meer het repetitive, met hetzelfde tempo, of zie ik dat verkeerd?
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3032
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

Bedankt voor de tip heren. Ik word ook niet goed van die geadresseerde spam van de NPL. Nu weer een brief met - HERINNERING - op de envelop, met alleen op de achterkant nog een aanwijzing dat het van die onzin komt. Dat ze de natte pestpleuris krijgen, en wel zo nat dat de dokter met een roeiboot naar hun nest moet komen!
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10580
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Amen.

Dat zo’n brief terugkomt ligt niet aan dylanwild94 die het bij brief 538 even niet meer zo helder ziet, maar aan een streepjescode die onzichtbaar op de brief is aangebracht. Die wordt telkens weer ergens automatisch gelezen, en dus komt de brief als een omgekeerde boemerang terug bij de geadresseerde.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Heb gewoon een paar keer 'overleden' op die enveloppen gezet en terug gestuurd. Heel incidenteel ontvang ik er nog een, maar ik denk dat de hint wel duidelijk is. :mrgreen:
🍉
Mdk
Berichten: 1251
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

En als dat niet werkt kan je altijd nog suggereren dat er andere mensen zullen overlijden als je er nog een ontvangt. :|
Laatst gewijzigd door Mdk op do 11 jan 2018, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Tja, het gaat helaas niet op naam, maar via zo'n "aan de bewoners van-constructie". Overleden op zetten heeft dan dus niet zoveel zin.
En verder wat nvdw zegt. Tegenwoordig sturen ze steeds vaker dit soort meuk waarbij alleen op de achterkant nog zo'n logo staat en dan ook nog eens in zwart-wit. De Vriendenloterij heeft daar ook een handje van.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Mdk schreef:En als dat niet werkt kan je altijd nog suggereren dat er andere mensen zullen overlijden als je er nog een ontvangt. :|
Mwa, ik denk dat ik mij wel kan beheersen. ;)
Ronaldussen schreef:Tja, het gaat helaas niet op naam, maar via zo'n "aan de bewoners van-constructie". Overleden op zetten heeft dan dus niet zoveel zin.
Bedenk me nu dat ik deze brieven niet krijg omdat ik mijzelf heb aangemeld bij zo'n register. Weet alleen niet zeker of dat nu onderdeel is van het 'bel-me-niet-register'. :?:

Is Vriendenloterij niet van dezelfde toko als de Postcodeloterij?
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten