Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Hoor ik Aking klagen :? :wink: ?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Heb je Text-to-Speech aanstaan?
teun
Berichten: 1511
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Dan zou je eerder denken dat ‘ie z’n luidsprekers hoort (A)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Laat 'm nou eerst happen jonguh! :roll: of ben je op feestjes ook zo gezellig? -o-
teun
Berichten: 1511
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Ik ben veel te ongezellig voor feestjes jôh! -o-
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Iedereen is gezellig na een biertje of 5. *O*
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Na 5 biertjes ben ik niet anders?
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Klopt, maar als ik 5 biertjes op heb vind ik je vast heel gezellig.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

:')

Des te later op de avond, des te schoner het volk. *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Na vijf biertjes vind je mij kotsend in het damestoilet. Heel ladylike :wink:

Ter compensatie heb ik vandaag een genderneutrale babykaart naar mijn kapper gestuurd. Niet omdat ik niet weet welk geslacht het kindje heeft, maar omdat je voor je principes moet opkomen en gele babykaarten met een giraffe gewoon leuker zijn dan blauwe of roze kaarten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Suus schreef:Na vijf biertjes vind je mij kotsend in het damestoilet. Heel ladylike :wink:
Oefenen. :wink: Al is bij mij de rek er ook wel uit na een stuk of 7-8. Maar goed, ik kan het dit weekend oefenen samen met de rest van de stad geloof ik. :')
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Karl »

Suus schreef:(...) gele babykaarten met een giraffe gewoon leuker zijn dan blauwe of roze kaarten.
Waar zijn die te koop?
Het is een spectrum.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13195
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Dan maar allemaal aan de pillen dit weekend? Het wordt toch geen carnavalsweer, en de XTC hoeft dan toch niet de provincie uit. :P
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik hou het denk ik bij alcohol en speed, maar wie weet wat er nog allemaal ter tafel komt het weekend
PHS schreef:
Chrysa schreef:Iedereen is gezellig na een biertje of 5. *O*
Helaas, wetenschappelijk onderzoek (en eigen ervaring) leert ons dat mensen met alcohol op eerder agressief gedrag vertonen dan mensen die nuchter blijven. Alcohol is vaak een factor bij uitgaansgeweld.
En daarom is het ook altijd zo heerlijk hypocriet dat mensen lopen te zeiken op feesten waar "drugs" worden gebruikt, terwijl de meeste problemen inderdaad ontstaan met/door alcohol :') (terwijl dat een van de schadelijkste harddrugs is :Y)
Chrysa schreef: Al is bij mij de rek er ook wel uit na een stuk of 7-8.
Als de rek er uit is, is er pep *O*
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik denk dat ik mezelf wel een redelijk doorgewinterde gebruiker kan noemen (al ontbreken dus juist crack, meth en heroïne nog op mijn lijstje) maar ik denk dat het met dat gevaar heel erg meevalt. Ik heb in 15 jaar tijd letterlijk een keer of 10 een van die drie gezien, en heb flink wat (1000+) feestjes en afterparties gezien.

Juist omdat de houding tegenover drugsgebruik zo goed is, weten heel veel mensen dat die drie toch wel redelijke troep zijn. Dus 99% van de gebruikers blijft daar ver uit de buurt.

Een ander voordeel dat we hier hebben is dat je drugs gratis en anoniem kunt laten testen, dus nagenoeg alles hier is zuiver en van extreem goede kwaliteit. Het kan alleen nog nét een stukje beter als het gecontroleerd geproduceerd wordt, en je stopt een hoop crimineel inkomen :Y
Laatst gewijzigd door Aking op vr 21 feb 2020, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1503
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

PHS schreef:Helaas, wetenschappelijk onderzoek (en eigen ervaring) leert ons dat mensen met alcohol op eerder agressief gedrag vertonen dan mensen die nuchter blijven.
Is niet universeel zo, er zijn verschillen in hoe alcohol bij mensen vallen; sommigen zijn er heel vatbaar voor en worden er direct agressief van, sommigen worden er losbandig van, zo losbandig dat het na een stuk of tien agressief begint te worden, sommigen worden er heel slaperig van en liggen zo te slapen op de toog. Groepsdruk is ook een factor, alleen draagt dat zelden positief bij aan de stemming.
Als ik van het weekend categorie 1 aantref op het werk, vliegen ze er zonder pardon uit.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13195
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Het RIVM heeft in 2009 een boeiend paper gepubliceerd over de effecten van verschillende drugs op de gebruikers en de algehele samenleving, dat nog steeds leidend is in discussies over dit onderwerp in Nederland. Alleen Tabak, Crack en Heroïne kwamen daarin slechter uit dan Alcohol voor 'totale schade', XTC, Ketamine en LSD kwamen veel beter naar voren. Zelfs Methadon gaf gemiddeld minder schade aan de samenleving dan Alcohol, ondanks de hogere verslavingsgraad. Linkje voor de geïnteresseerde.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Karl schreef:
Suus schreef:(...) gele babykaarten met een giraffe gewoon leuker zijn dan blauwe of roze kaarten.
Waar zijn die te koop?
Ik haal bijna al mijn kaarten bij de Bruna in de stationshal van Rotterdam Centraal, deze in dit geval ook :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

PHS schreef:
Aking schreef:Juist omdat de houding tegenover drugsgebruik zo goed is, weten heel veel mensen dat die drie toch wel redelijke troep zijn. Dus 99% van de gebruikers blijft daar ver uit de buurt.
Dat vraag ik mij af,
Dat mag, ik put uit mijn eigen waarneming en ervaring, en geen heb geen idee waar de respondenten van het onderzoek precies vandaan komen.
volgens mij blijkt uit onderzoek juist dat het gebruik van cocaïne, heroïne en crystal meth juist toeneemt.
Ik heb mij laten vertellen dat meth vrij populair iis op seksfeesten in de gay scene, omdat je dan dagen door kan gaan, maar op "normale" homo/queerfeesten (dus techno/electro e.d. Of dansfeesten zogezegd) ben ik eigenlijk ook nog nooit meth tegengekomen.
Zeker cocaïne begint weer populair te worden doordat de prijzen zo enorm zijn gedaald de afgelopen jaren.
de straatprijs van cocaïne is al jaren hetzelfde, en dat zie ik ook niet gauw veranderen. Ik denk eerder dat er dan extra winst naar de dealer toevloeit. :') _O-

En ik had bewust over crack en niet over (snuif)cocaïne, al heb ik ook met snuifcocaïne niet het idee dat dat gigantisch in de lift zit. Al is het maar omdat dat spul toch best aan de prijs is.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1503
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

Dat de 6973 na Gdm tot een Partybahn geworden is, en dat ik niet geloof dat in de flesjes appelsap, ook echt appelsap zit.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Chrysa schreef:Klopt, maar als ik 5 biertjes op heb vind ik je vast heel gezellig.
Ik denk niet dat we daar achter gaan komen :mrgreen:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

:shock: wijs je dat Arme Kind nou gewoon keihard af? -o-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten