Mag ik even kwijt
Re: Mag ik even kwijt
Hahahaha, hij heeft voor geen van beiden gekozen? :')
Nou ja, weet niet hoe lang hij die betreffende kerel kende, maar lang kan het nooit zijn. Dus eigenlijk was het wel te verwachten dat hij het niet deed.
Nou ja, weet niet hoe lang hij die betreffende kerel kende, maar lang kan het nooit zijn. Dus eigenlijk was het wel te verwachten dat hij het niet deed.
Laatst gewijzigd door Hainje op do 14 dec 2017, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
🍉
Re: Mag ik even kwijt
Sjah, dat doe je toch echt zelf :X -o-Visgraatmodel schreef:60 minuten verspild aan Gordon die niet gaat trouwen.
-
- Berichten: 6191
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
- Locatie: Rotterdam
Re: Mag ik even kwijt
vind ik leuk. _O-
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
je hebt het OV en je hebt de NS.
- Visgraatmodel
- Berichten: 617
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09
Re: Mag ik even kwijt
Negatief.Hainje schreef:Hahahaha, hij heeft voor geen van beiden gekozen? :')
Ajoh, ik had toch al niks te doen vanavond.Aking schreef:Sjah, dat doe je toch echt zelf :X -o-Visgraatmodel schreef:60 minuten verspild aan Gordon die niet gaat trouwen.
Re: Mag ik even kwijt
Wacht wat is de uitkomst nou? Ik heb het vorige week bij toeval namelijk gezien, en nu wil ik raar genoeg toch nog weten of hij de opblaasoostblokker of de papa die niet wist dat ie gay was heeft gekozen.
Ik had ook gehoord dat als jij niet zou kiezen hem een flinke boete boven het hoofd zou hangen.
Ik had ook gehoord dat als jij niet zou kiezen hem een flinke boete boven het hoofd zou hangen.
Bij twijfel altijd klagen
Re: Mag ik even kwijt
Tsja, anders had je 60 minuten verspild aan Gordon die wèl ging trouwen. Lood om oud ijzer.Visgraatmodel schreef:60 minuten verspild aan Gordon die niet gaat trouwen.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- Visgraatmodel
- Berichten: 617
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09
Re: Mag ik even kwijt
Hij heeft N I E M A N D gekozen. Eerst liet hij de veelzijdige Italiaan vallen (steward, psycholoog en bakker) waarna hij een lange speech hield voor die ander zijn neus waarna hij in tranen uitbarstte en bekend ging maken dat hij óók niet voor hem zou kiezen waarna er een shot kwam voor het altaar met een speech over vlinders, gevoelens en nog meer dingen maar het belangrijkste: Gorden trouwt met niemand.Mdk schreef:Wacht wat is de uitkomst nou? Ik heb het vorige week bij toeval namelijk gezien, en nu wil ik raar genoeg toch nog weten of hij de opblaasoostblokker of de papa die niet wist dat ie gay was heeft gekozen.
Re: Mag ik even kwijt
Zeg! Laat ons vissengraatje er even buiten! -o-Mdk schreef:Ik had ook gehoord dat als jij niet zou kiezen hem een flinke boete boven het hoofd zou hangen.
Alhoewel...
Dus je zit 60 minuten naar die bagger te kijken, en dan nog weet je z'n naam niet? :XVisgraatmodel schreef:Gorden trouwt met niemand.
- Visgraatmodel
- Berichten: 617
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09
Re: Mag ik even kwijt
Deze letterfout is nog gratis maar als je aan mijn incheckbalie/gatedesk stond had je moeten dokken.
Laatst gewijzigd door Zugführer op ma 18 dec 2017, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Re: Mag ik even kwijt
Sawwry, ben een keertje vergeten op typefouten te verbeteren. Maargoed een keertje een naam verkeerd spellen houd nederig, alhoewel dat bij Gordon een verloren zaak is.
En echt kijken doe je dat programma niet, het is bij gebrek aan beter een beetje achtergrondgeluid waarvan je zo af-en-toe iets oppikt.
Ik vraag me nu wel af of hij inderdaad een boete krijgt van De Mol, gezien die andere relnicht dat had geroepen.
En echt kijken doe je dat programma niet, het is bij gebrek aan beter een beetje achtergrondgeluid waarvan je zo af-en-toe iets oppikt.
Ik vraag me nu wel af of hij inderdaad een boete krijgt van De Mol, gezien die andere relnicht dat had geroepen.
Bij twijfel altijd klagen
Re: Mag ik even kwijt
Marcus Grahnert is je vriend.PatrickM schreef:Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd waar de die samenstellingen vandaan hebt gehaald, ben benieuwd geworden wat ik op de terugreis kan verwachten. Vagonweb.cz heeft ze alleen van 2017 namelijk.Suus schreef:DSB beteken
- Spoiler: show
dt IC3. Als er twee stellen over het gehele traject zijn denk ik dat ze losgekoppeld moeten worden voor ze de boot op kunnen.
Nee, dat is sinds afgelopen herfst definitief buiten dienst. De serie was te klein geworden (er waren nog maar 4 stellen in dienst voor de EC naar Kopenhagen), en op die overgebleven verbinding zijn ze onnodig voorzien van een kantelbakinstallatie en een maximumsnelheid van 200 km/h, en dus was vervanging door IC3-materieel van de DSB logisch.Meltrain schreef:Rijdt de ICE TD eigenlijk nog?
Re: Mag ik even kwijt
Hoort die Gordun-ongein (*kots-emoticon*/) niet thuis in het kijkdoos-topic?Visgraatmodel schreef:60 minuten verspild aan Gordon die niet gaat trouwen.
viewtopic.php?f=16&t=11782
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Re: Mag ik even kwijt
Gave avatar, één van de fraaiste plaatjes van het afgelopen jaar. :pos:Meltrain schreef:Rijdt de ICE TD eigenlijk nog?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
- Berichten: 3607
- Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
- Locatie: DTC
Re: Mag ik even kwijt
Waarom is de inzet van ICE-TD tussen München en Zürich (via Lindau) of tussen Frankfurt en Praha (via Marktredwitz-Cheb) geen mogelijkheid? Volgens mij is ICE-TD toch niet zo heel oud.Z2N schreef:Nee, dat is sinds afgelopen herfst definitief buiten dienst. De serie was te klein geworden (er waren nog maar 4 stellen in dienst voor de EC naar Kopenhagen), en op die overgebleven verbinding zijn ze onnodig voorzien van een kantelbakinstallatie en een maximumsnelheid van 200 km/h, en dus was vervanging door IC3-materieel van de DSB logisch.Meltrain schreef:Rijdt de ICE TD eigenlijk nog?
Laatst gewijzigd door Zugführer op ma 18 dec 2017, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote ingekort
Reden: quote ingekort
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Re: Mag ik even kwijt
Kleine series zijn toch veel duurder in gebruik/onderhoud?
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
Dat geldt zeker voor deze serie, het zijn altijd zorgenkindjes geweest. Nooit succesvol ingezet op de trajecten waar ze voor bedoeld waren (Hamburg-Kopenhagen was ook alleen maar vanuit het idee, dat er dan tenminste nog iets nuttig mee gebeurde). Nu zijn ze aan een grote revisie toe - die investering vind men niet meer de moeite waard.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
-
- Berichten: 3607
- Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
- Locatie: DTC
Re: Mag ik even kwijt
Jammer, BR605 oftewel ICE-TD zijn fantastische dieseltreinen en alle fantastische dieseltreinen (DM90 en ICE-TD) zijn al uit dienst gegaan, of worden steeds meer verdrongen (BR628 en BR612) door lichtgewicht dieseltreinen als LINT, Talent en GTW.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Re: Mag ik even kwijt
Dat 'Fantastisch' is dus subjectief, een lichtgewicht-trein die rijdt is ten aller tijden beter dan een zwaardere trein die uitvalt. (A)
Re: Mag ik even kwijt
Ik was niet heel erg onder de indruk van de ICE-TD. Een keer mee gereisd en ik kon pas halverwege de reis instappen omdat de trein van Hamburg naar Kopenhagen de dag ervoor defect was gegaan.
Ze reden vooral omdat DSB een tekort aan materieel had door het IC4-debacle.
Ze reden vooral omdat DSB een tekort aan materieel had door het IC4-debacle.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt
Vandaag mijn eerst kerstpakket gekregen van Transdev/Connexxion, hopelijk volgen er nog vele *bus*
Re: Mag ik even kwijt
In het Verenigd Koninkrijk rijden nog meer dan genoeg "fantastische" (lees: oudere generatie) dieseltreinen, met als hoogtepunt de Intercity 125. _O_Erno-BE schreef:Jammer, BR605 oftewel ICE-TD zijn fantastische dieseltreinen en alle fantastische dieseltreinen (DM90 en ICE-TD) zijn al uit dienst gegaan, of worden steeds meer verdrongen (BR628 en BR612) door lichtgewicht dieseltreinen als LINT, Talent en GTW.
Ik denk echt dat jij eens daarheen moet. :Y
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
-
- Berichten: 3607
- Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
- Locatie: DTC
Re: Mag ik even kwijt
Deze trein is ook vet. Helaas wel helemaal in Zuid-Korea.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Re: Mag ik even kwijt
De BR 612 heeft als groot probleem dat het zeer specialistisch ontworpen is. Deze serie is vooral geschikt voor sneltreinverkeer op bochtige trajecten, daar zijn er niet heel veel van. De 628'jes beginnen op hun houdbaarheidsdatum te komen en zijn technisch voorbij gestreefd door onder andere de genoemde treinstellen.Erno-BE schreef:Jammer, BR605 oftewel ICE-TD zijn fantastische dieseltreinen en alle fantastische dieseltreinen (DM90 en ICE-TD) zijn al uit dienst gegaan, of worden steeds meer verdrongen (BR628 en BR612) door lichtgewicht dieseltreinen als LINT, Talent en GTW.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Re: Mag ik even kwijt
628 is hartstikke lichtgewicht spul en heeft nog minder motorkracht dan een gemiddelde LINT. Op de Südostbayernbahn na gaat het nu echt heel snel van de sporen verdwijnen.
612 blijft nog wel een flinke tijd op de sporen in het zuiden van Duitsland, eigenlijk de regio waar het meeste reed.
ICE TD voor de verbinding München - Zürich is niet nodig, daar wordt gewerkt aan het dichten van het gat van ruim 100 kilometer dat nog niet van bovenleiding is voorzien. Bovendien zijn die treinen te klein.
Sowieso wordt in Duitsland aan heel veel elektrificaties gewerkt, het gaat alleen niet zo snel door financieringsproblemen. In Bayern bijvoorbeeld staat nog voor 880 trajectkilometer in planning en circa 115 trajectkilometer wordt aangelegd.
612 blijft nog wel een flinke tijd op de sporen in het zuiden van Duitsland, eigenlijk de regio waar het meeste reed.
ICE TD voor de verbinding München - Zürich is niet nodig, daar wordt gewerkt aan het dichten van het gat van ruim 100 kilometer dat nog niet van bovenleiding is voorzien. Bovendien zijn die treinen te klein.
Sowieso wordt in Duitsland aan heel veel elektrificaties gewerkt, het gaat alleen niet zo snel door financieringsproblemen. In Bayern bijvoorbeeld staat nog voor 880 trajectkilometer in planning en circa 115 trajectkilometer wordt aangelegd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt
Bij de Südostbayernbahn kan je ook zo het hokje van de machinist binnen lopen (of mee kijken). Maar moet je wel een ritten hebben die wordt uitgevoerd door een br628
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten