Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Thalys stuurt weer eens een enquete. Meteen een nieuw woord geleerd:
Afbeelding
KM46 schreef:@Suus: Die 18 euro laat je toch niet schieten. Kijk als het nu om 2 of 3 euro gaat dan zeg ik a la. Maar 18 euro :? . Gewoon indienen die handel :wink: .
Ik kan prima leven zonder die 18 euro. Het gaat meer om het principe van de GtbV :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5817
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Naadje. :mrgreen:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
dylanwild94
Berichten: 6184
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Jef400 schreef:
Maar goed, kunnen we Dylan's oproep niet afdoen als overmachtsbusfetisjisme?
waarom is mijn opmerking onbespreekbaar?
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Hmm, da's wel een leuk nieuwtje...
Stemmen in een bus in Amersfoort
Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart kan de Amersfoorter terecht op maar liefst 91 stemlocaties. Dat is meer dan ooit. Nieuw is de mogelijkheid om te stemmen in een bus, die meerdere plekken in de stad aandoet.

Maar de meest bijzonder plek om te stemmen is dit jaar wel de ‘stembus’. Dit is een mobiel stemhokje in een touringcar. Volgens de gemeente zijn de precieze details nog niet bekend, maar vaststaat dat de bus de hele dag rondrijdt en op vooraf aangegeven plekken stopt om Amersfoorters de gelegenheid te geven te stemmen. ,,Het zullen vooral plekken zijn waar geen stemlokalen zijn ingericht.
Bron
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Rotterdam had vorig jaar een stembusje dat de diverse ouderencentra in Ommoord aandeed.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3028
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
diederickx
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door diederickx »

Dat kan toch al zoveel beter met de huidige techniek. Voor mijn geestesoog ontvouwt zich de stempas die op de OV-chipkaart geladen wordt (of andersom, want dat maakt straks weinig meer uit), en dan stem je eenvoudig door de juiste poortjes te kiezen bij in- en uitchecken.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

dylanwild94 schreef:
Jef400 schreef:
Maar goed, kunnen we Dylan's oproep niet afdoen als overmachtsbusfetisjisme?
waarom is mijn opmerking onbespreekbaar?
Je mag het best roepen, alleen je ideeën zijn niet uitvoerbaar. Een blik op een willekeurig knooppuntstation van enige omvang en je snapt meteen dat dat niet te verbussen valt, laat staan voor ieder knooppuntstation. Teveel mensen, (met situaties zoals Mikos schreef als gevolg) teveel richtingen, teveel wegen die geblokkeerd zijn door ongelukken, omgewaaide bomen, files etc. Wanneer station Utrecht volledig platligt vanwege een storing, worden er doorgaans ook geen bussen ingezet omdat daar de capaciteit niet voor is, contract met busboeren of niet.
Ik snap je punt wel, dat je wil dat iedere reiziger thuis kan komen, dat wil NS ook. Maar soms lukt dat gewoon niet. Erg vervelend, maar daar is op dat moment niets aan te doen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10531
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Mikos schreef:...van hem en z'n rat.
Dat is geweldig nieuws, hoewel ik ook graag een goed recept mag lezen. Aan de andere kant realiseer ik me wel dat de sjalotjes en de koriander in zo'n oostblokcel ook niet voor he grijpen liggen.

Het hele verhaal begint trouwels wel steeds meer op het Sinterklaasjournaal te lijken... Ben benieuwd of ie Nederland nog inkomt, na al die vuilspuiterij hier op het forum over ons zo goed georganiseerde landje, en nadat ie z'n paspoort heeft gebruikt om z'n derrière mee af te vegen...
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Ook dat kan ik verzorgen. Hoe dat verder af gaat lopen? Ik denk dat Shownieuws ook wel wat interesse heeft. :mrgreen:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10531
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Fijn om te lezen dat Aking in ieder geval iemand heeft om z'n derrière af te vegen, Mikos, dat geeft de burger moed :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Zolang er royaal voor betaald wordt, valt er vaak wel iets te regelen. Maar ook ik heb mijn grenzen; je moet wel een geldig vervoerbewijs hebben. :Y
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10531
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Eigenlijk nog nooit geprobeerd een UVB van de toiletjuffrouw te krijgen :@
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Dat is dan ook meer iets voor het topic Living on the Edge :Y
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Mikos schreef:Het hoe en wat kreeg hij niet in het beperkte aantal tekens van een SMS, maar hij heeft beloofd binnenkort alles hier op het forum uit de doeken te doen. :pos:
Dan is het wel te hopen dat hij z'n postrechten terug krijgt van het beheer.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

trolly schreef:Eigenlijk nog nooit geprobeerd een UVB van de toiletjuffrouw te krijgen :@
Ik ben ooit zonder betalen in de toiletten van Amsterdam Centraal geweest, door te beweren dat ik een begeleider was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

KM46 schreef:Dan is het wel te hopen dat hij z'n postrechten terug krijgt van het beheer.
Als ze mij terug laten keren, laten ze iederéén terugkeren. Zo hoog wordt de lat ook weer niet gelegd. :mrgreen:
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door chemie »

Af en toe iets teweeg brengen is zo gek nog niet hoor. Dat houdt mensen fris, denk ik.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Mikos schreef:
KM46 schreef:Dan is het wel te hopen dat hij z'n postrechten terug krijgt van het beheer.
Als ze mij terug laten keren, laten ze iederéén terugkeren. Zo hoog wordt de lat ook weer niet gelegd. :mrgreen:
Of de lat ligt zo hoog, dat iedereen er met gemak onderdoor kan (A) *O*

Zometeen een tentamen van half zes tot kwart over zeven... Wat gewéldig gepland weer -o-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door chemie »

Sterkte.
dylanwild94
Berichten: 6184
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Ik heb vandaag mijn planning van de rijschool gekregen voor mijn busrijbewijs. Vanaf 13 februari 2x per week lessen en 7 maart mijn rijtest.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
nsimmelink94
Berichten: 330
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 16:03
Locatie: Zelhem
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nsimmelink94 »

Ronaldussen schreef:
Zometeen een tentamen van half zes tot kwart over zeven... Wat gewéldig gepland weer -o-
Zo'n tentamen heb ik ook eens gehad.... half acht 's avonds beginnen, toets van 90 minuten. Heerlijk als je anderhalf uur met het OV heen en terug moet en Arriva eens per uur komt voortuffen :N
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Ronaldussen schreef:Zometeen een tentamen van half zes tot kwart over zeven... Wat gewéldig gepland weer -o-
Succes :wink: .
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5817
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Mijn accommodaties in Tbilisi geregeld.
Nu mag de gids de zaakjes in Armenië en Nagorno-Karabakh nog even op orde brengen, en dan aftellen.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Voor wanneer staat je reis gepland?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 31 gasten