Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Lincoln schreef: Ik heb ook de stenaline ontdekt. :Y
Probeer de vaseline ook eens. Daar schijnen sommige mensen blij mee te zijn.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13197
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Moet ie wel op waterbasis zijn natuurlijk. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Toch hebben vaseline en stenaline veel met elkaar gemeen: aardolierestproducten vooral.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Ik bedoelde die stenaline die bootjes vaart -o-
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Trolly is helaas niet zo snugger -o-
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dat kan ik helaas niet ontkennen -o-
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Leuk om te zien dat het NRC een reportage heeft gemaakt over een buurt verderop van mij, Vollenhove (in Zeist). Ze hebben bewoners van de L-flat, een minder goed bekende staande flat van de buurt, gevolgd voor een jaar lang en komende weken komen daar meer afleveringen van.

De flat staat zelfs op de voorpagina, toch wel de moeite waard om uit te knippen :D
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Heb het inmiddels ook op het internet gevonden :pos: :wink: :

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/02/06/de ... 9318#Intro
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

... dat ik zometeen bij de grote blauwe kubus langs de snelweg heerlijk ga eten *O*
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Mikos van de 1859 schreef:Zojuist zijn we uit Gouda vertrokken en zijn we hard op weg naar... (etc.)
Hard op weg?
Serieus?
Bitch GTFO! :')
🍉
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Hainje is dat niet iets voor het taalcorrectietopic? (A)
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Mwa, op zich zou het daar niet misstaan, maar voor nu laat ik het maar zo.
🍉
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik overweeg een reis te boeken voor over twee weken (zaterdag voor carnaval) en zowel ICE 11 als ICE 13 als ICE 15 zijn volledig of nagenoeg uitverkocht en de aansluitende ICE's richting Nürnberg idem?! :shock: Het lijkt Frankrijk wel...
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13197
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Ook opvallend: de 105 zit vanuit Nederland vol, voor de tweede klas worden geen tickets meer verkocht en in de eerste klas zijn alle stoelen op.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
PatrickM
Berichten: 1979
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PatrickM »

Ik begin me steeds meer af te vragen wat er zo lastig is aan het verschil tussen reply en reply to all. In het afgelopen uur zijn er iets van 60 mailtjes verstuurd aan een maillijst waar alle BUAS-studenten (zijn er volgens mij ongeveer 7000) in zitten.. De eerste paar mailtjes gingen nog wel, maar naarmate het meer mailtjes worden (en er vervolgens ook nog de hele tekst van Shrek en Bee Movie meegestuurd wordt :') ) begint m’n Outlook ‘t ook steeds minder leuk te vinden..
Laatst gewijzigd door PatrickM op za 08 feb 2020, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Genieten toch? Ik heb ook al 3 discord server invites, een agar.io invite en heel veel slechte memes gezien.
Het aantal chagrijnen valt me nog mee.

Het originele bericht kan ik al niet meer openen.
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

umbusko schreef:Ik overweeg een reis te boeken voor over twee weken (zaterdag voor carnaval) en zowel ICE 11 als ICE 13 als ICE 15 zijn volledig of nagenoeg uitverkocht en de aansluitende ICE's richting Nürnberg idem?! :shock: Het lijkt Frankrijk wel...
Voor wie geen carnaval wil vieren, vertrekt met de voorjaarsvakantie naar de sneeuw?
:wink:
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Of gewoon naar familie natuurlijk. :D

Het leuke is dus: de Tsjechen willen me wel een goedkoop kaartje verkopen met Zugbindung, maar zonder reservering. Voor de alternatieven (per RE en ICE) verkopen ze geen kaartjes. Kortom: ik zit klem. :') Ik kan natuurlijk de gok wagen om zo'n kaartje te kopen en het risico te lopen dat ik twee uur moet staan tussen Aachen en Frankfurt (als ik de trein überhaupt inkom).
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13197
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Voor de ICE 15 zie ik dat er exact twee stoelen vrij zijn tussen Aken en Frankfurt. Maar verder zou ik ook niets weten.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
PatrickM
Berichten: 1979
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PatrickM »

Chrysa schreef:Genieten toch? Ik heb ook al 3 discord server invites, een agar.io invite en heel veel slechte memes gezien.
Het aantal chagrijnen valt me nog mee.

Het originele bericht kan ik al niet meer openen.
Is wel lachten op zich, maar het aantal mensen dat begint te zeuren neemt nu wel toe heb ik ‘t idee. Heb trouwens ook maar één Discord invite voorbij zien komen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

ICE 105 voor volgend weekend was drie weken geleden al uitverkocht, met enkeltje van 162 euro enzo.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

umbusko schreef: Het leuke is dus: de Tsjechen willen me wel een goedkoop kaartje verkopen met Zugbindung, maar zonder reservering. Voor de alternatieven (per RE en ICE) verkopen ze geen kaartjes. Kortom: ik zit klem. :') Ik kan natuurlijk de gok wagen om zo'n kaartje te kopen en het risico te lopen dat ik twee uur moet staan tussen Aachen en Frankfurt (als ik de trein überhaupt inkom).
Correctie: de kaartjes voor RE + ICE worden wel verkocht, maar alleen tweede klas, en die verbinding vind ik sowieso niets. Overstappen van 11, 11 en 13 minuten in Köln, Frankfurt Flughafen en Nürnberg is vragen om problemen. :N Tweede klas bieden de Tsjechen me wél nog een zitplaats in ICE 11 of ICE 13 aan, hoewel bij de DB alles uitverkocht is. :) Eerste klas is maar €13 duurder (en dus wel heel aantrekkelijk als het zo druk is), maar lukt me alleen zonder reservering.

Ik overweeg nu nog om een kaartje eerste klas te kopen met een losse reservering tweede klas (via de Tsjechen). Enig probleem is dan dat ik van tevoren moet besluiten om daadwerkelijk in de tweede klas te gaan zitten, want die is dan in Wagen 21. :') Eerst even kijken of er plek is in de eerste klas gaat dus niet lukken, want indien niet, dan kom ik nooit meer op tijd op mijn gereserveerde plek als die trein vol is. :') En dan nog hopen dat de conducteur niet moeilijk gaat doen.
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cas »

Ik ben heel blij dat ik toch vroeg ben opgestaan en die vroegere trein uit Kopenhagen heb genomen, want m'n oorspronkelijke trein van 11:26 rijdt sowieso niet voorbij Flensburg. Om 2 uur 's middags vanaf Flensburg op een zondag tijdens een grote storm naar Nederland komen lijkt me een lastige exercitie, namelijk.

Overigens niks dan goeds voor de IC3 waar ik nu in zit: heb een mooi plekje aan het raam in een vierzitter met tafel, stroom, wifi en een fijne stoel.
請勿靠近車門
Michael
Berichten: 11766
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Dit liedje zal vanavond heel toepasselijk zijn tijdens mijn dienst gok ik zo:
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1503
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

Zolang het op de daar voor voorziene plaatsen gebeurt, vind ik (en vooral de baas) het goed. Zo niet, zal het op Omroep Brabant te lezen zijn.
Sterkte op de Oosterhoutseweg trouwens, daar zal het weer waarschijnlijk het ergste te voelen zijn.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 146 gasten