Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dus je laat één trein per dag rijden, en dat ding vertrekt dan om 7:09... :X

Allejezus jongens! Doe dat lekker ergens in de middag ofzo :|

Ach ja, het leven van een treinreiziger gaat niet over rozen blijkbaar... -o-
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Zit je in de 104?
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Zugführer »

Volgens mij zit Aking in de 642CJ :P
Durashift
Berichten: 5644
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Ardan schreef:Wel eens 's avonds in het centrum van Berlijn geweest? Je hebt het nog net niet voor jezelf.
Is dat dan van de laatste jaren?
Ik ben er zo'n kleine 20 jaar geleden een paar keer in korte tijd geweest.. maar herinner mij wel een levendige zomeravond met terrasjes enzo.. maar ook sinistere straten met underground beats uit barokke gebouwtjes tijdens de dagen dat de Love Parade er was.. *O* :P :pos:

@Aking: gefeliciteerd met je extra reisdag. :wink:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Dating for Geeks keert na de zomervakantie niet meer terug in Metro vanwege bezuinigingen. Speciaal om Suus in spanning te houden weet ik niet of dat stomme konijn wel mag blijven. _O-
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Tot dusver mijn redenen om nog de Metro te pakken 's ochtends. Gelukkig heb ik nu een onbeperkte databundel, dus heb ik geen nood meer aan een papieren krant. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Mikos schreef:Dating for Geeks keert na de zomervakantie niet meer terug in Metro vanwege bezuinigingen. Speciaal om Suus in spanning te houden weet ik niet of dat stomme konijn wel mag blijven. _O-
Dat stomme konijn mag van mij wel verdwijnen maar Dating for Geeks mag wat mij betreft wel blijven.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Dames en heren vandaag zit ik ook in het Bielefeldcomplot. Rol nu Bielefeld hbf binnen met ice 557. :mrgreen: *trein*
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik ben ook geen fan van dat konijn, zit totaal geen lijn in het verhaal. Als DfG met de crowdfunding komt overweeg ik ernstig om een bijdrage te doen.

Het enige wat de pijn kan verzachten is de terugkeer van Scribbly.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Metro kennende worden de strips helemaal afgeschaft, en niet vervangen. Dat vodje is nu vaak al maar 12 pagina's, maar aangezien de daadwerkelijke inhoud vaak past op 2 pagina's zie ik hem wel terug gaan naar 8 pagina's.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Waar is de tijd van De Pers gebleven.... Dat vond ik altijd wel mijn persoonlijke favoriet.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

De Pers was kut. Eigenlijk net zoals de Correspondent van nu wist je nooit of je nu journalistiek of opinie las.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

dylanwild94 schreef:Zit je in de 104?
Als je op je linkje klikt zien je dat die de andere kant op gaat en niet vroeg in de ochtend vertrekt , de 105 gaat wel vroeg weg, maar met een vertrek rond 8:00. (A)
Zugführer schreef:Volgens mij zit Aking in de 642CJ :P
:Y althans, de 642Ц aldus de plannert hier *O*
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Ik zat vanochtend wel in de trein de andere kant op. Tot köln.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik was vanmiddag druk bezig met souvenirs hosselen, en na een babbeltje met de general director heb ik onder andere een kalender en een agenda van de nationale spoorwegmaatschappij van een niet bestaand land *O*
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Die je vervolgens bij de grens met Moldavië weer in moet leveren omdat ze in strijd zijn met propaganda-wetgeving? (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Nitein-Repart
Berichten: 3541
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Nitein-Repart »

Suus schreef:Bremen is een behoorlijk mooie stad om aan te gluren, maar waar is iedereen? Er lopen een paar verdwaalde toeristen rond en een klein groepje mensen drinkt een biertje op een terras maar verder is het uitgestorven. Frankfurt am Main was op een zondagavond een stuk levendiger.
Bremen en Stuttgart zijn over 1,5 maand de enige twee grote Duitse steden waar ik nog nooit ben geweest. Deze zomer Leipzig en Nürnberg afstrepen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5823
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Aking schreef:Ik was vanmiddag druk bezig met souvenirs hosselen, en na een babbeltje met de general director heb ik onder andere een kalender en een agenda van de nationale spoorwegmaatschappij van een niet bestaand land *O*
Ah je zit/zat dus in Pridnestrovie.
Je herkent vast het één en ander:
https://www.youtube.com/watch?v=5kVnrqBb6y4
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Nürnberg is mooier dan Leipzig (behalve bij de stations, daar is het omgekeerd), maar ik vond Leipzig veel gezelliger dan Nürnberg.

Tip voor Leipzig: de Gosebrauerei bij het Bayerische Bahnhof.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Z2N schreef:Die je vervolgens bij de grens met Moldavië weer in moet leveren omdat ze in strijd zijn met propaganda-wetgeving? (A)
Ik ga door naar Oekraïne, dus ik gok dat ik daar geen last van zal hebben *O*
isadora schreef: Ah je zit/zat dus in Pridnestrovie.
Je herkent vast het één en ander:
https://www.youtube.com/watch?v=5kVnrqBb6y4
:Y *O* :Y

Dat pretparkje zit ik zo ongeveer op tegenover, en verder heb ik net voor omgerekend ongeveer €1,50 een boottochtje gedaan. De komende dagen maar eens in Bender kijken en verder op avontuur hiero, maar tot nu toe bevalt het me prima :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Vanuit de trein lekker aan het genieten van de koeien bij Moordrecht. Voor je het weet ligt er een dubbelsporige zijtak van de spoorlijn :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Zou je dan het toekomstige Moordrecht Voetbalvereniging ook vanuit de trein kunnen zien?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Het is vroeg opstaan, maar nu het NDS-ticket ook vóór 9 uur geldig is kan ik mooi een dagje naar Hamburg, en dat ik daar dan ook fatsoenlijk wat tijd kan spenderen ondanks de twee heerlijke >45 minuten overstaps in Osnabrück en Bremen. Ik steek zo al de grens over :)
Ik doe ook maar wat
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Ik zit in Breng-lijn 72, die nu midden op de dag een slagje Huissen Bergerden doet :') en pas morgenochtend weer rijdt.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik zit in (wederom) een M4-rijtuig van Luik via Namen naar Brussel. Met open raampjes! *O*

Edit: er loopt hier net een zwerver door de trein, doet het raampje dicht en loopt weer door (sluit ook netjes de deur achter zich in tegenstelling tot de rest). _O- Oké dan, dan doe ik het raampje weer open. :mrgreen: (Zwerver stapte uit in Huy.)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 123 gasten