Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Hainje schreef:
Aking schreef:Is dit een sollicitatie? (A)
Nee hoor. Mijn betbetovergrootmoeder was een slavin en mijn betovergrootvader ook. Dat vind ik eigenlijk wel genoeg slavernij voor de komende 20 eeuwen. (A)
Dus nu heb je nauw contact met tante Syl? :')
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Nee, meer dat ik niet wil solliciteren voor de functie als slaaf bij Z2N.
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Je stelt wel teleur hè, de laatste tijd? -o- (A)
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Wat bedoel je precies met "de laatste tijd"?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Google het en je weet het :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

KM46 schreef:
Suus schreef:Er zijn nieuwe edities uit van de European Railway Atlas voor de Benelux & Frankrijk, Spanje & Portugal en de Noordse regio (Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland). Als je een of meerdere van deze edities dit weekend bestelt (22-24 februari 2019) krijg je met de kortingscode newbooks 20% korting :).

De vorige versie van de Benelux & Frankrijk was van 4 april 2016, dus een update kon geen kwaad :)
Die boeken haal ik wel in de (leden)winkel van de nvbs :wink: .
Moet je zelf weten :wink: .
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat doet ie ook :wink: .

Want als ie het niet wist zou ie het hier niet neerzetten :wink: .
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

trolly schreef:Wat bedoel je precies met "de laatste tijd"?
Zeg je mij nu dat ik in jouw ogen altijd al een teleurstelling ben geweest?? :( :cry: [/onzeker]
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Aking schreef:Google het en je weet het :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Collega in de lift: ja, op een 26 februari heb ik nog wel eens een Elfstedentocht geschaatst.

Ik: en ik neem op een 26 februari vrij om eens lekker naar een strandtent te gaan!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

En toen?
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5809
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Opwarming van de aarde in een notendop! :Y
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dus als we die notendop naar Mars schieten zijn we van het probleem af? *O*
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Wat een drama om iemand te spreken te krijgen als je de ING belt :X #doodaankeuzemenu's!!!1!!één1!
Ze krijgen mij in elk geval niet als klant erbij en hopelijk ontvang ik nu na drie jaar ook geen post meer van ze *O* *O*

Ik weet niet wat voor figuur hiervoor gewoond heeft, maar adreswijzigingen doorgeven was blijkbaar een te complexe taak... :X
Krijg geregeld nog brieven van de ING, RDW voor apk-keuring auto (Hoe dan? :shock: dat is toch gekoppeld aan de basisadministratie van gemeentes? :shock: ), rouwkaarten en van de Nuon. Daar zit ik zelf ook bij en schrik me regelmatig kapot over het verbruik en de daarbij behorende kosten... maar dat is dus van de vorige bewoner(s). Hoe weten ze überhaupt hoeveel ze gebruiken terwijl ze het juiste adres niet weten? :shock:

In ieder geval, brieven terugsturen waarop aangekruist staat dat de geadresseerde(n) hier niet meer woont/wonen helpt niet, heb ik gemerkt. Dus zo nu en dan worstel ik me maar weer eens door keuzemenu's in de hoop iemand te spreken te krijgen en ze daadwerkelijk doen wat ze beloven.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ronaldussen schreef:Hoe weten ze überhaupt hoeveel ze gebruiken terwijl ze het juiste adres niet weten? :shock:
Je snapt toch zelf ook wel dat dat verschillende afdelingen zijn? :')

Maar je bent niet de enige hoor. Ik heb net 40 minuten met Suriname aan de telefoon gezeten omdat ik al 2 weken wacht op inklaring en bezorging van mijn pakketje door Postnl, conclusie? Het duurt wel heel lang, dus er gaat een bericht naar de administratie zodat die kunnen kijken wat er aan de hand is :X :')
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3037
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

RDW haalt zijn gegevens gewoon direct uit de GBA. De vraag is dan of de vorige bewoner zich wel heeft ingeschreven op een nieuw adres.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39193
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Maar als de vorige bewoner nog ingeschreven staat op je adres dan zou je dat ook aan je gemeentelijke belastingaanslag moeten merken (mits je niet al zelf een meerpersoons huishouden hebt).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik heb alles 'retour afzender geadresseerde woont hier niet' gestuurd en krijg geen post meer van de vorige bewoners.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Daantje schreef:Ik heb alles 'retour afzender geadresseerde woont hier niet' gestuurd en krijg geen post meer van de vorige bewoners.
Dat trucje werkt bij hem schijnbaar niet.
Ronaldussen schreef: In ieder geval, brieven terugsturen waarop aangekruist staat dat de geadresseerde(n) hier niet meer woont/wonen helpt niet, heb ik gemerkt. Dus zo nu en dan worstel ik me maar weer eens door keuzemenu's in de hoop iemand te spreken te krijgen en ze daadwerkelijk doen wat ze beloven.
Misschien wat etiketten aanmaken met "Geadresseerde vertrokken" erop? Wel natuurlijk wat grotere letters, zodat het opvalt. Als de envelop een adresvenster heeft dan gewoon over dat venster plakken. Het gaat allemaal om de attentiewaarde. Dus als men bij de bedrijven wat meer moeite moet doen om te achterhalen waar het vandaan komt, dan zal het wellicht ook wat sneller verwerkt worden in de systemen.

Maar op dit soort momenten vind ik het jammer dat ik niet bij PostNL werk, want dan had ik je gewoon een rol retourstickers gestuurd. En vroegâh, bij het Postkantoor kon je met een goed verhaal nog wel eens zo'n van een medewerker in je handen gedrukt krijgen, maar die rollen hebben ze bij servicepunten ook niet (meer). :')
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

nvdw schreef:RDW haalt zijn gegevens gewoon direct uit de GBA. De vraag is dan of de vorige bewoner zich wel heeft ingeschreven op een nieuw adres.
Vaste gewoonte: bij elk paspoort, rijbewijs, ID en iedere geboorte, overlijden, verhuizing en wat-je-nog-meer-kan-bedenken even vragen wie er allemaal op je adres woont volgens de GBA. Gezelligheid kent geen tijd, maar JWZ...
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ronaldussen schreef:Wat een drama om iemand te spreken te krijgen als je de ING belt :X #doodaankeuzemenu's!!!1!!één1!
Heeft de ING tegenwoordig een keuzemenu? Vroeger moest je tegen de computer zeggen waar het over ging en werd je naar een niet noodzakelijk daarover geïnformeerde afdeling doorverbonden :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39193
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Hainje schreef:
Daantje schreef:Ik heb alles 'retour afzender geadresseerde woont hier niet' gestuurd en krijg geen post meer van de vorige bewoners.
Dat trucje werkt bij hem schijnbaar niet.
Alles terugsturen werkte hier ook prima voor de fysieke post. Digitale post is lastiger: de accountnaam die ik heb bij m'n huidige provider is kennelijk ooit al eens door een andere klant in gebruik geweest, heeft toch wel even geduurd voor ik van alle nieuwsbrieven en dergelijke af was. Vooral omdat ze niet allemaal een unsubscribe-adres hadden en als je dan moet inloggen om 'm stop te zetten wordt het in zo'n situatie wel lastig.

Bij de ING had ik ooit een rekening waar ik al jaren niks meer mee deed en waar dus ook niks meer op stond, dus die was ik compleet vergeten. Op een gegeven moment kwamen er dan wel brieven bij m'n ouders aan (op m'n oude adres dus) met het verzoek de nieuwe adresgegevens door te geven. Die terugsturen met een briefje erbij dat ik de rekening graag wilde opheffen bleek zeer effectief :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Daniel schreef:heeft toch wel even geduurd voor ik van alle nieuwsbrieven en dergelijke af was. Vooral omdat ze niet allemaal een unsubscribe-adres hadden en als je dan moet inloggen om 'm stop te zetten wordt het in zo'n situatie wel lastig.
Als het account op jouw mailadres staat kun je toch een nieuw wachtwoord aanvragen? *O*
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39193
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Je moest eens weten wat een onmogelijke systemen er allemaal bestaan voor dat soort dingen. Bij sommige gaat dat dus serieus niet.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Afzender blokkeren? :P
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 172 gasten