Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Wubbo heeft niet met wandelstokjes gelopen en ook niet met flessenopeners (waarom zou je daarmee lopen trouwens? ;-))
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10542
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Omdat dat handig is tegen de dorst, slimpie. Als je dat niet weet verbaast het me niks dat je blessures oploopt.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Na een paar jaar pauze weer eens verder gegaan met m'n cursus Zweeds. Tering, wat is er veel weggezakt :') Maar, de laatste opdracht ging toch wel weer redelijk goed. In het vervolg toch maar iets meer tijd vrijmaken hiervoor :@
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

trolly schreef:Omdat dat handig is tegen de dorst, slimpie. Als je dat niet weet verbaast het me niks dat je blessures oploopt.
Flessenopeners lessen de dorst niet. De inhoud van een aantal flessen wel, maar tijdens dit soort evenementen krijg je vocht over het algemeen zonder fles aangeboden.

Je moet duidelijk nog veel leren. Volgend jaar de Vierdaagse?
katvis
Berichten: 791
Lid geworden op: do 14 dec 2017, 15:06
Locatie: Roffa

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door katvis »

Ik ben vandaag voor het eerst sinds maanden gecontroleerd in de trein. Heb ik zo veel geluk dat ik nooit word gecontroleerd of?
PSA: Links gaan, rechts staan
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Of Pech natuurlijk, het is maar net hoe je het bekijkt.

Overigens heb ik vandaag al minimaal 6 keer een kaartje gekocht ik de bus, maar je hebt ook weinig andere keus als de conducteur zodra je instapt naar je toekomt om je een kaartje te verkopen. Ach en voor die 10 Cent per kaartje ben ik ook de moeilijkste niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Ik zou toch wat meer op mijn strepen gaan staan hoor Aking, want op dit tempo ben je binnen 41554 jaar failliet! -o-
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10542
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Wubbo schreef:Flessenopeners lessen de dorst niet.
Wandelstokken wandelen ook niet, ondanks dat de naam anders doet vermoeden. Zij faciliteren. Dat is ook de diepere zin van de flessenopener.
Wubbo schreef:Je moet duidelijk nog veel leren.
:Y
Wubbo schreef:Volgend jaar de Vierdaagse?
Waarschijnlijk wel, en het jaar daarop weer. Niet voor mij overigens. Wandelen is leuk, maar in iets kleiner gezelschap.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wannes »

Vandaag heb ik vijftien uur in de trein gezeten en ik ben kapot
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Vijftien uur valt wel mee toch? (A)
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Vijftien uur is kinderspel inderdaad.
🍉
cassie127
Berichten: 6584
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

De tijd die je bij de kilometer kampioen in de trein zit is pas lang... Volgende week heb ik ook een treinreis van 24 uur gepland :lol:

Maar dat is meer om een hotel overnachting te besparen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Vijftien uur haal ik gelukkig zelden. Vandaag moet ik wel even doorbijten, in het slechtste geval ben ik 13 uur aan het treinreizen/overstappen. Dus allemaal even duimen dat IC 2432 Berlijn - Norddeich Molen te Emden vijf minuten vertraging heeft :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ach, ik heb recent
Utrecht - Wenen
Wenen - Novi Sad
Jimbolia - Boekarest
Boekarest-Chisinau
Gedaan :mrgreen:
En dan de komende dagen even kleine stukjes (Chisinau-Tiraspol en Tiraspol - Odessa) waarna er nog Odessa - Kiev en Kiev - Utrecht op de planning staat *O*

Niks aan het handje dus :Y
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13186
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Ach, ik begin donderdag met Alphen - Plzen op 1 dag, en dat wordt ook niet mijn langste dag. :')
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

We lezen en zien het wel in het reisverslag :wink: .
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Aking schreef:Ach, ik heb recent
Utrecht - Wenen
Wenen - Novi Sad
Jimbolia - Boekarest
Boekarest-Chisinau
Gedaan :mrgreen:
En dan de komende dagen even kleine stukjes (Chisinau-Tiraspol en Tiraspol - Odessa) waarna er nog Odessa - Kiev en Kiev - Utrecht op de planning staat *O*

Niks aan het handje dus :Y
In ieder geval Boekarest-Chisinau breng je voor het grootste deel slapend door, als datlukt tenminste.

Veel plezier in Hotel Cosmos. ;) En ga vooral eten bij een Andy's. Zelfs voor lokale begrippen niet duur, kwaliteit meer dan prima, en in ieder geval geen ingewanden-vlees.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Dank voor het duimen allemaal! IC 2432 heeft vier minuten vertraging in Emden Hbf, zodat ik daar nu niet 61 minuten daar moet wachten op een aansluiting :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Tom024 schreef: In ieder geval Boekarest-Chisinau breng je voor het grootste deel slapend door, als datlukt tenminste.
mjah dat is deels gelukt, het hele douanegebeuren duurt toch ook nog wel even midden in de nacht
Veel plezier in Hotel Cosmos. ;) En ga vooral eten bij een Andy's. Zelfs voor lokale begrippen niet duur, kwaliteit meer dan prima, en in ieder geval geen ingewanden-vlees.
raad eens waar ik gisteravond heb gegeten, en waar ik nu zit :mrgreen: (al is dit een combi vestiging met La placinte, en heb ik van die kaart besteld *O*)
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Ja, dat hele douane-gebeuren midden in de wildernis is echt killing ja. Voor mij reden om mijn reisje andersom te maken. ;)

Veel plezier ENNIEWEES.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ja dat lukte qua andere plannen enzo niet, maar multumesc frumos! ENNIEWEES! nici o problema frate!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Bremen is een behoorlijk mooie stad om aan te gluren, maar waar is iedereen? Er lopen een paar verdwaalde toeristen rond en een klein groepje mensen drinkt een biertje op een terras maar verder is het uitgestorven. Frankfurt am Main was op een zondagavond een stuk levendiger.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Datzelfde had ik gisteravond hier in Chisinau, een hoofdstad met iets van 600k inwoners.

Ik heb toch zeker een uur of twee rondgelopen inen rond het centrum, maar als ik 100 mensen heb gezien is het veel :shock:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Suus schreef:Bremen is een behoorlijk mooie stad om aan te gluren, maar waar is iedereen? Er lopen een paar verdwaalde toeristen rond en een klein groepje mensen drinkt een biertje op een terras maar verder is het uitgestorven. Frankfurt am Main was op een zondagavond een stuk levendiger.
Oh dat is niet anders dan ik me kan herinneren, klinkt als een normale zondagavond daar :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Wel eens 's avonds in het centrum van Berlijn geweest? Je hebt het nog net niet voor jezelf.
Ik doe ook maar wat
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 93 gasten