Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9169
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door regenmaker »

Elke stad heeft weer zijn eigen charmes. :mrgreen: En natuurlijk ander materieel/huisstijl.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
nsimmelink94
Berichten: 330
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 16:03
Locatie: Zelhem
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nsimmelink94 »

KM46 schreef:Correctie: Het meest vertaalde boek ter wereld :wink: .

Een boek is nog geen roman.
Meest vertaalde Fantasy boek, wat jij wil :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39192
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

regenmaker schreef:Elke stad heeft weer zijn eigen charmes. :mrgreen: En natuurlijk ander materieel/huisstijl.
Achja, da's in die omgeving toch aardig met elkaar vermengd. In Solingen alleen al komen bijvoorbeeld al vier verschillende stadsvervoerders :P
En op zich ook wel grappig dat de twee vervoerders die tussen Wuppertal en Solingen rijden in naam elkaars spiegelbeeld zijn (WSW en SWS) :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9169
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door regenmaker »

Inderdaad in Solingen komen al 5 verschillende vervoerders (waarvan 4 vervoerders een ''eigen'' stad hebben) samen. WSW, SWS, Rheinbahn, BSM en Wiedenhoff. Het mengt zich wel meer in Duitsland dan in Nederland.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

.. dat ik de bijdragen van Mikos en Aking nu toch wel begin te missen.

In hoeverre hebben zij achter de schermen het forumbeheer kunnen overtuigen van hun goede gedrag?

Gewenst gedrag dat men, lijkt mij, vooral voor de schermen kan laten zien, toch?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

JWM niet? :lol:

*gooit olie op vuur*
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dat vroeg ik me ook af. Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten of ik, in de positie van één van hen, nou zo de neiging zou hebben wie dan ook te overtuigen van mijn goede gedrag.
Dus: zijn er al vorderingen in het normaliseren van de betrekkingen, zoals het herstellen van de postrechten van de heren?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
dylanwild94
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Volgens mij hebben met z'n allen al aangegeven dat het intrekken van de postrechten onredelijk was. Dat het beheer tot op heden daar niets mee heeft gedaan.... -o-
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Daar ga je me twee stappen te snel. Ik heb geen idee of iedereen die wel eens op dit forum komt vindt dat er onredelijk ingegrepen is, en ik heb geen inzicht in wat het beheer wel of niet gedaan of gelaten heeft. Maar ik ben wel erg benieuwd.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

We kunnen natuurlijk ook gewoon gaan staken (A)

En nee dit zie ik niet als een serieus plan
Mdk
Berichten: 1253
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Een groetstaking tegenover het beheer :Y
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

dylanwild94 schreef:Volgens mij hebben met z'n allen al aangegeven dat het intrekken van de postrechten onredelijk was. Dat het beheer tot op heden daar niets mee heeft gedaan.... -o-
Spreek voor jezelf, wil je :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

De eerste gesprekken lopen inmiddels, en die gaan constructief. Minder snel dan ik zou willen maar dat ligt eigenlijk volledig aan mij, ik was er de afgelopen anderhalve week met mijn kop niet echt bij. Wordt vervolgd!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Bedankt Wubbo.
Mdk schreef:Een groetstaking tegenover het beheer :Y
Zie ik helemaal niet zitten. Die jongens m/v steken een berg tijd in OVinNL, waar gehakt wordt vallen spaanders, en iedereen slaat wel eens de plank mis. Wat mij betreft dus geen “wij tegen zij”, maar ik zou het mooi vinden als ze de plank weer raak zouden slaan.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
dylanwild94
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Suus schreef:
dylanwild94 schreef:Volgens mij hebben met z'n allen al aangegeven dat het intrekken van de postrechten onredelijk was. Dat het beheer tot op heden daar niets mee heeft gedaan.... -o-
Spreek voor jezelf, wil je :roll:
ah door jou zijn ze nu dus hun postrechten kwijt. :N
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Mdk
Berichten: 1253
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Bedankt voor de update Wubbo.

Trolly, ik maak ook wel eens grapjes :wink: ook daar sla ik soms wel eens de plank mis, maar je hoeft me niet altijd serieus te nemen hoor (A)
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb nergens aangegeven dat ik het intrekken van postrechten onredelijk vond. Wat ik er van vind kan je dus niet weten, dus kan je ook niet zeggen dat iedereen heeft aangegeven dat het onredelijk was.

Mij beschuldigen van het laten intrekken van postrechten is al helemaal belachelijk. Zoals je misschien wel eens was opgevallen ben ik geen onderdeel van het beheer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21362
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Wubbo schreef:De eerste gesprekken lopen inmiddels, en die gaan constructief. Minder snel dan ik zou willen maar dat ligt eigenlijk volledig aan mij, ik was er de afgelopen anderhalve week met mijn kop niet echt bij. Wordt vervolgd!
Aangezien jij niet het enige lid van het beheer bent, kan het nooit (alleen) jouw schuld zijn. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Mdk schreef:Trolly, ik maak ook wel eens grapjes :wink: ook daar sla ik soms wel eens de plank mis, maar je hoeft me niet altijd serieus te nemen hoor (A)
Geen zorgen hoor, Mdk, een groetstaking neem ik sowieso al niet heel serieus. Maar het laatste waar we hier volgens mij op zitten te wachten is een potje beheerbashing, vandaar dat ik jou zomaar eens een random draai om je oren verkocht :mrgreen:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

#Niethallo
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Et tu, Jef400
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Dylan, zou jij mij een plezier willen doen. Voortaan even je mond te houden als je niet weet hoe de vork in de steel zit. Daarnaast zou het je sieren als je niet direct relaties legt die er niet zijn.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik kan het prima alleen af Jef400, daarvoor heb ik je assistentie niet nodig.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Meltrain schreef:
Wubbo schreef:De eerste gesprekken lopen inmiddels, en die gaan constructief. Minder snel dan ik zou willen maar dat ligt eigenlijk volledig aan mij, ik was er de afgelopen anderhalve week met mijn kop niet echt bij. Wordt vervolgd!
Aangezien jij niet het enige lid van het beheer bent, kan het nooit (alleen) jouw schuld zijn. :)
Het voelt ook zeker niet als schuld :). Het is wel lastig om een gesprek dat je met iemand bent begonnen door iemand anders te laten overnemen, dat speelt hier met name.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21362
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Een gesprek door iemand anders laten overnemen is inderdaad zelden een goede oplossing.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 gasten