Re: Mag ik even kwijt
Geplaatst: zo 16 sep 2018, 21:12
Veel succes. Maar waarom moest dat in een spoiler?
Dankjewel, ik doe vaak een spoiler als ik (in mijn optiek) een lang bericht schrijf.dylanwild94 schreef:Veel succes. Maar waarom moest dat in een spoiler?
Dat weet ik niet. Maar waarschijnlijk zeer snel. De Luchtmacht van België, Duitsland, Nederland, Noorwegen en Luxemburg hebben namelijk samen een bestelling gedaan voor acht toestellen die in 2020 in dienst zullen komen. Vier krijgen hun basis in Eindhoven en drie anderen krijgen hun basis in Duitsland. De basis van het resterende toestel weet ik niet. 2020 is binnen anderhalf jaar en met alles wat ik nog moet doen wordt het best krap.KM46 schreef:@Visgraatmodel: Binnen welke termijn hoor je meer?
Niets ongepast aan, haar liedje wordt op de korrel genomen, niet zij zelf. Waarschijnlijk heeft ze hier ook hard om moeten lachen ooit. Wat wel respectloos is, is de sketch van Paul de Leeuw waarin Anneke een seksverslaafde alcoholist was. Is geloof ik zelfs ook nog een schikking om getroffen.dylanwild94 schreef:Is het heel ongepast als ik vandaag aan deze sketche moet denken van Bert visscher?
Https://youtu.be/n_GmpdD1OqU
En anders zorgen de nieuwe testmethodes voor brandstofverbruik vanaf 1 september wel voor een hogere belasting. Veel auto’s komen nu namelijk stukken slechter uit de test.STF schreef:In Luxemburg komt per 2020 of mogelijk iets later een einde aan de situatie dat je voor een auto met dieselmotor minder wegenbelasting hoeft te betalen dan voor eentje met benzinemotor, nou ik kan wel raden wat het mopperende gespreksonderwerp onder de stamgasten bij ons in het café de komende periode zal zijn!
Nou het zal ongetwijfeld nog altijd reuze weinig zijn in vergelijking tot de buurlanden dus kan me er niet zo druk om maken.
Ik bevind mij in een humeur dat ik mijn kansen moet pakken als ik die zie, of het een buitenlandse pauper-luchtvaartmaatschappij is of onze eigen militaire airline.Fles schreef:Hee Vis het is niet alsof de nationale werkloosheid naar 0 gaat als jij maar OVERAL op gaat solliciteren he
Ik zag hier ergens voorbij komen dat iets anders uitviel of werd ingekort door dat ding, dus ik gok dattie gereden heeft (of dat ook tot Berlijn was durf ik dan weer niet te zeggen (A) )
Dit is een circusvertoning. Een trein die in Nederland alleen in Amsterdam Centraal stopt is volstrekt waardeloos, de ICE (die veel duurder in exploitatie is) doet dat toch ook niet?Mikos schreef:Topics vol over "Ze moeten meer investeren in internationaal treinverkeer!!1!", "Buitenlandse HSL's aanleggen!" en "Europees vliegverkeer moet teruggedrongen worden!" op dit forum. Nu toont NS een keer ambitie om te laten zien dat je sneller in Berlijn kunt komen, als eerste stap in de goede richting, gaan ze hier weer lopen klagen :') Het is ook nooit goed, of wel?
Hoezo klagen. Ik vraag gewoon hoe het afgelopen is jah.Mikos schreef:Topics vol over "Ze moeten meer investeren in internationaal treinverkeer!!1!", "Buitenlandse HSL's aanleggen!" en "Europees vliegverkeer moet teruggedrongen worden!" op dit forum. Nu toont NS een keer ambitie om te laten zien dat je sneller in Berlijn kunt komen, als eerste stap in de goede richting, gaan ze hier weer lopen klagen :') Het is ook nooit goed, of wel?
Nee. Klopt. Amsterdam Centraal - Deventer - Osnabrück - Hannover. Lijkt me een prima verdeling qua stops _O_Suus schreef:Dit is een circusvertoning. Een trein die in Nederland alleen in Amsterdam Centraal stopt is volstrekt waardeloos, de ICE (die veel duurder in exploitatie is) doet dat toch ook niet?Mikos schreef:Topics vol over "Ze moeten meer investeren in internationaal treinverkeer!!1!", "Buitenlandse HSL's aanleggen!" en "Europees vliegverkeer moet teruggedrongen worden!" op dit forum. Nu toont NS een keer ambitie om te laten zien dat je sneller in Berlijn kunt komen, als eerste stap in de goede richting, gaan ze hier weer lopen klagen :') Het is ook nooit goed, of wel?
Niet alleen qua verdeling, da's ook de meest handige oplossing om veruit de meeste huidige aansluitingen te kunnen handhaven zonder extra overstappen. En Deventer is ook makkelijk bereikbaar vanuit Hilversum, Amersfoort en Apeldoorn natuurlijk.Fles schreef:Amsterdam Centraal - Deventer - Osnabrück - Hannover. Lijkt me een prima verdeling qua stops _O_
En Rotterdam, want die hebben geen directe trein naar Deventer...Daniel schreef:Niet alleen qua verdeling, da's ook de meest handige oplossing om veruit de meeste huidige aansluitingen te kunnen handhaven zonder extra overstappen. En Deventer is ook makkelijk bereikbaar vanuit Hilversum, Amersfoort en Apeldoorn natuurlijk.Fles schreef:Amsterdam Centraal - Deventer - Osnabrück - Hannover. Lijkt me een prima verdeling qua stops _O_
Alleen Almelo zou er dan echt last van hebben, maar da's vast niet de grootste reizigersbron op dit traject (Hengelo heeft immers een alternatieve verbinding waarmee je in Osnabrück kunt komen)
Ter vergelijking: dat durft men zelfs als er niets aan de hand is.KM46 schreef:Op 31 augustus de dag van de steekpartij op Amsterdam Centraal stond ik op het station in Deventer. Toen heeft men een aantal treinen vanuit Deventer naar Hilversum laten rijden met tussenstops in Apeldoorn en Amersfoort. Dus het kan wel.