Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat meneer Aart er niet meer is -o-
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

RIP meneer Aart. :(
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Toch een icoon van mijn jeugd. Hoe moet het nou verder met de Universiteit van Harderwijk?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Weer een jeugdicoon overleden :( .
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Iets zegt mij dat deze dag door het overlijden van meneer Aart erg onwerkelijk is. :cry:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12821
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Wie moet er nu in de media zagen over dat Sesamstraat wordt verwaarloosd door de NTR? :(
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

ArrivaBas schreef:Iets zegt mij dat deze dag door het overlijden van meneer Aart erg onwerkelijk is. :cry:
Nog twee minuten, dan issie voorbij *O*

Althans, hier. Daar moet je nog een uur en twee minuten. -o-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Op zaterdag 1 februari wordt in Rotterdam nieuwjaar gevierd. Dan kunnen we het jaar nog eens opnieuw proberen? www.rcny.nl
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10550
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Hainje schreef:Wie moet er nu in de media zagen over dat Sesamstraat wordt verwaarloosd door de NTR? :(
Wat denk je zelf?

Afbeelding
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Nou, het schijnt dat Pino betrokken was bij een incest-beschuldiging van Aart Staartjes, dus ik geef toch de voorkeur aan iemand anders dan die paradijsvogel. Zie ook het interview uit 2017: https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~bb9f091f/
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Suus schreef:Het wordt met ingang van de nieuwe dienstregeling wel na zonsondergang gesloten, tot eind maart geen treinen na 17:00 en van april t/m oktober geen treinen na 19:00. En ook geen treinen voor 7:00.

Ik ben er nu twee keer langsgekomen met de trein maar kan mij geen lantaarnpaal voor de geest halen, dus ik kan mij de nachtsluiting wel voorstellen.
Het ligt midden in een bos, en wordt slechts ontsloten door een bosweggetje, op minuten loopafstand van de interlokale weg. Het naamgevende klooster ligt twee kilometer verderop. Er is niks en er woont niemand bij het stationnetje. Waar die zes reizigers per week vandaan komen, geen idee. In oktober 2018 was ik er eentje en ben een station teruggewandeld.
Ik doe ook maar wat
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Volgens mij heb je redelijk je eigen vraag beantwoord daar. *O*
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

ArrivaBas schreef:Iets zegt mij dat deze dag door het overlijden van meneer Aart erg onwerkelijk is. :cry:
Dat kun je wel zeggen ja :? .
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Suus schreef:Het wordt met ingang van de nieuwe dienstregeling wel na zonsondergang gesloten, tot eind maart geen treinen na 17:00 en van april t/m oktober geen treinen na 19:00. En ook geen treinen voor 7:00.

Ik ben er nu twee keer langsgekomen met de trein maar kan mij geen lantaarnpaal voor de geest halen, dus ik kan mij de nachtsluiting wel voorstellen.
Klopt, de enige verlichting die er is zijn de lampen in de 800m lange tunnel die direct na het station begint. Ben ook blij dat ik er weg ben.. Daar in het donker zijn lijkt me helemaal niks.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Ik had vroeger nooit wat met TV maar ik was gister de ganse dag aan het schrijven in mijn boek :') dus tijdsbesef is een beetje gestoord bij mij :Y

Schrijven is mijn nieuwe hobby trouwens. Ik probeer dagelijks wat te schrijven en het bevalt me prima! Ik hoef niks uit te leggen want wat ik schrijf is het verhaal (A)

Ik wil niet rot zijn ofzo maar overlijdens van bekende personen doen mij eigenlijk helemaal niets. Behalve dan Avicii maar ik luister veel EDM dus dat deed me wel wat. Maar voor de rest kan het me eigenlijk niet zo schelen.
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Schrijven doe ik ook graag :Y Voor mezelf dan. Dan heb ik toch het idee dat ik meer "kwijt" kan, dan wanneer ik (ook) voor anderen zou schrijven :Y
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Binnen mijn vriendenkring krijg ik lovende reacties op mijn boek waar ik nu in aan het werken ben. Ik wilde vandaag trouwens voor school nog een stukje schrijven maar de moeder des huizes besloot te gaan thuiswerken :( toen was ik klaarwakker en ik heb dat extra slaap gewoon nodig :6

(Wie het even niet snapt:Omdat mijn eigen laptop voor ICDefect(hij is dus gewoon stuk) speelt moet ik die van mijn moeder gebruiken en dat gaat lastig als zij thuis werkt op haar laptop :') )
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

RTV Noord is goed bezig met de voorleesactie tegen haatreacties op internet. :pos:

https://nos.nl/artikel/2318503-regional ... media.html
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Vinny »

Ardan schreef:
Suus schreef:Het wordt met ingang van de nieuwe dienstregeling wel na zonsondergang gesloten, tot eind maart geen treinen na 17:00 en van april t/m oktober geen treinen na 19:00. En ook geen treinen voor 7:00.

Ik ben er nu twee keer langsgekomen met de trein maar kan mij geen lantaarnpaal voor de geest halen, dus ik kan mij de nachtsluiting wel voorstellen.
Het ligt midden in een bos, en wordt slechts ontsloten door een bosweggetje, op minuten loopafstand van de interlokale weg. Het naamgevende klooster ligt twee kilometer verderop. Er is niks en er woont niemand bij het stationnetje. Waar die zes reizigers per week vandaan komen, geen idee. In oktober 2018 was ik er eentje en ben een station teruggewandeld.
Het doet mij een beetje denken aan station Neuhausen, Schloss am Rheinfall (Zwitserland) waar je ook geen treinkaartje kunt kopen. Maar omdat dat wel een enorm toeristische bestemming is, is het aantal reizigers wel veel hoger schat ik zo in.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Zoals gebruikelijk in met name Duitstalige landen verkoopt de conducteur op de trein zelf ook treinkaartjes tijdens controlerondes. Met een beetje uitgaan van gezond verstand hoeft het ontbreken van automaten dus geen probleem te zijn.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Krijgen we nu het heen en weer, iets bij NS werkte vanochtend rete-efficiënt: 36 seconden na het mailtje waarin de ontvangst van mijn gtbv-claim werd bevestigd kreeg ik al het toekenningsmailtje. Zo snel heb ik nog nooit geld gekregen. :shock:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik geloof dat na vijf werkdagen de GtbV voor de normale treindiensten automatisch toegekend kan worden, dan kan het inderdaad erg snel gaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Nou ja, het ging om een reis van afgelopen donderdag. Ik ga in ieder geval daarover niet klagen. (A)

(Dat mijn drie(!) hoofdconducteurs vanochtend alsnog verzaakten om mijn controlepercentage in 2020 naar boven de vijf procent te krikken is meer klagen waard)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Klagen daarover kan natuurlijk bij ons eigenste tante Mikos van het:
Mikos schreef:Klaagluik :pos:
*O*
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Nah, ik gun die man ook zijn rust. Bovendien: het is systematisch, en één dappere HC uit Raalte gaat daarin geen revolutie teweeg brengen. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten