Dé Mol (van Vlaanderen)

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Dé Mol (van Vlaanderen) LINK NAAR AFL. 7 IN OPENINGSPOST

Bericht door Ardan »

Ah je hebt de linkjes geplaatst, kan ik vrijuit praten :P (ik ga je post niet zomaar aanpassen)

Ik had al wel gedacht dat Robin zou afvallen (vóór ik er per ongeluk op fb langs scrollde, dus ;) ) Bij Davey heb ik nooit dat onderbuikgevoel gehad dat hij de Mol wel eens kon zijn, bij Eline wel. Bij Annelies ook niet maar het feit dat zij in de finale staat is al verdacht van zichzelf..


Zijsprongetje: ik heb op youtube het Nederlandse seizoen 3 gevonden, in Portugal met 'Meestermol' George. Kwalitatief bijzonder matig (met oortjes in kijken is af te raden) maar het lijkt nog wel het meest op de huidige Vlaamse versie. Een mysterieus begin, een jolige onbekende groep die het vooral gezellig heeft, geen bondjes of opzichtige expres-verdachtmakingen, en toen deden ze in Nederland ook aan keiharde eindes zonder afscheid..
Ik doe ook maar wat
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Dé Mol (van Vlaanderen) LINK NAAR AFL. 7 IN OPENINGSPOST

Bericht door JWM »

Eerlijk gezegd weet ik het echt niet wie van de drie.

Davey: Wekt de indruk dat hij wel z'n best doet maar er gaat ook veel mis. Bij de GPS-proef een paar weken terug heeft hij wel geld binnen gehaald terwijl dat heel makkelijk viel te voorkomen als mol zonder dat het ook maar enigszins verdacht zou zijn. Mede daarom ben ik nog niet helemaal overtuigd.
Eline: Is eigenlijk vrij onopvallend aanwezig in het spel en haalt nooit serieus geld binnen. Dat is precies wat een mol moet doen. Ik zou niet verbaasd zijn als Eline de mol is.
Annelies: Wekt constant de indruk er allemaal niks van te snappen en haalt zo ook nauwelijks geld binnen. Maar ondertussen zit ze wel in de finale. Dan moet je toch goed kunnen opletten. Anderzijds kan ik mij niet voorstellen dat ze die 'paniekaanval' onder water in scene zetten.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Dé Mol (van Vlaanderen) LINK NAAR AFL. 7 IN OPENINGSPOST

Bericht door Ardan »

Zo denk ik er ook over. Mijn hoofdverdachte is Eline, ook om haar matige prestaties in fysieke opdrachten terwijl ze bij de politie zit. Als tweede Annelies, precies om jouw reden. Davey, mwah.
Morgen weten we het *O* Note to self: niet op facebook kijken na 20:30 tot ik heb gekeken..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Dé Mol (van Vlaanderen) LINK NAAR FINALE IN OPENINGSPOST

Bericht door Ardan »

Hmm. Op het opgaveformulier kun je Nederland selecteren.. en dan verschijnt er geen 'helaas, dit kan niet' en de landcode van het telefoonnummer verandert gewoon mee.. (A)


HO STOP! EERST KIJKEN, DAN PAS VERDER LEZEN!!!!

LAATSTE WAARSCHUWING!! :twisted:



Toch Eline!!! Ik zat in deze aflevering nog even te twijfelen om te veranderen naar Annelies.. maar die heeft het dus op eigen kracht gehaald. Wie had gedacht dat Davey de winnaar zou worden? Ik heb toch vooral reacties gelezen dat hij verdachte was..
Ben benieuwd wat Eline voor streken heeft geleverd. Zeker de vraag van de Oostkantons, en het fietsen in aflevering 4 gaf ze ook erg snel op. In het doolhof vond ik haar ook verdacht, al heb ik niet opgeschreven waarom :')
Ik doe ook maar wat
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Dé Mol (van Vlaanderen) LINK NAAR FINALE IN OPENINGSPOST

Bericht door JWM »

Eline heeft lang niet overal alles op alles gezet om geld uit de pot te houden. Bijvoorbeeld ook nog in de laatste aflevering, bij de schoolopdracht haalt ze eerst 8 kinderen erbij en haalt ze haar opdracht die heel makkelijk valt te verprutsen.

Annelies en Davey zijn gewoon twee hele goede kandidaten. Annelies is echt niet zo dom als ze deed voorkomen en speelde denk ik ook grotendeels een rol. Davey heeft volgensmij af en toe expres lopen prutsen om zichzelf verdacht te maken en ik verwacht dat heel wat afvallers op hem zaten. Daarmee is het moeilijk de mol te vinden omdat alle kandidaten die de laatste weken afvielen wel puur overkwamen en voor mij zeker de mol niet konden zijn. Alleen Bertrand probeerde zich ook verdacht te maken maar dat lag er veel te veel bovenop.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Dé Mol (van Vlaanderen) LINK NAAR FINALE IN OPENINGSPOST

Bericht door Frank »

Eline had ik eerlijk gezegd niet verwacht als mol, wel Davey of Annelies. Eerlijk gezegd overtuigde de laatste aflevering me alleen maar meer dat Eline niet de mol kon zijn om de redenen die JWM omschreef. Maar goed, ik hou wel van een verrassend einde, ben benieuwd naar volgende week.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Mikos »

Kunde gij goe vals zingen? De Mol-kandidaten van 2017 hebben een actie op touw gezet voor een goed doel. Zie ook hier. Samen het Shosholoza zingen, wie wil dat nu niet? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Mikos »

De nieuwe Vlaamse Mol zal zich afspelen in Mexico en wordt 'later dit voorjaar' (vanaf maart) uitgezonden. Volgens Gilles evenaren ze 'op zijn minst' vorig seizoen. Dat belooft!
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door JWM »

Zondag 25 maart is de eerste aflevering. En er is een trailer: https://www.vier.be/video/de-mol/heb-je ... van-de-mol
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Meltrain »

Mooi, dan hoef ik dus maar één Mol-loos weekend door te komen. :mrgreen:
(Die opdracht waarin je in een kist onder de grond moet liggen, is ook in seizoen 8 van de WIDM geweest, die zich ook in Mexico afspeelde. :P )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Ardan »

Vanavond *O*
Ik doe ook maar wat
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door jelmerrr »

Helaas hebben we hier geej vier op tv :(
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Ardan »

Je kunt ook op internet loeren.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Meltrain »

Maar wie zet de links nu in de openingspost, nu JWM verbannen is? -o-
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door ODRAIL »

Dan quote je toch de openingspost en ga je zelf in een nieuwe post verder :idea: :wink: .
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5231
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Lijn 45 »

Of Ardan vult de openingspost aan. :wink:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Meltrain »

Aflevering 1:
https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol ... levering-1

Je moet je tegenwoordig alleen wel registreren om de video te kunnen bekijken.
Hierbij moet je ook een (Belgische) postcode geven, dus kies maar iets leuks uit van de volgende lijst ;) : https://nl.wikipedia.org/wiki/Postnumme ... elgi%C3%AB
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Ardan »

Ik heb gewoon de getallen van mijn eigen postcode ingevuld :P

Toffe aflevering, had niet anders verwacht natuurlijk.

In de eerste opdracht vertraagt Joke door te zeggen dat de sleutel niet in de zaklamp zit (hóé noemen ze dat ding zelf?). Katrien en Pascale komen niet uit de eerste opgave. In de tweede opdracht kan zo'n beetje iedereen vrij onopvallend mollen, in de laatste zijn er twee kandidaten die voortijdig antwoord geven (namen vergeten).
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Meltrain »

Het was een mooie eerste aflevering en ik zat er meteen weer goed in. Ik heb alleen werkelijk nog geen idee wie de Mol is. :P
Eerlijk gezegd vond ik de afvaller de minst interessante kandidaat, dus heel erg vind ik het niet dat die persoon is afgevallen. :@ Ik denk niet dat de persoon met de brief is afgevallen, maar dat die een speciale opdracht krijgt, net zoals Hans vorig jaar.

Verder wilde ik zojuist de app installeren om ook eens mee te spelen, maar blijkbaar heeft die geen update gekregen, want de kandidaten van vorig jaar staan er nog in.... -o-
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Ardan »

Er is dit jaar geen app.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Meltrain »

Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Mikos »

Ik zet vol in op Jeffrey. :Y Leuke opdrachten, leuk in beeld gebracht. Wat dat betreft doen de Nederlandse en Vlaamse versie niet voor elkaar onder.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Dé Mol (van Vlaanderen)

Bericht door Meltrain »

Ik vind Jeffrey ook wel verdacht, maar het kan ook zijn dat hij expres zo doet om verdacht over te komen. Ik denk wel dat de Mol een man is.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 48 gasten