Enquête voor profielwerkstuk over OV-marktwerking

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
PatrickM
Berichten: 1977
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Enquête voor profielwerkstuk over OV-marktwerking

Bericht door PatrickM »

(Ik hoop dat het hier goed staat, wist niet helemaal zeker waar ik het neer moest zetten.)
Voor mijn PWS (profielwerkstuk) over marktwerking in het Nederlandse Openbaar Vervoer moet ik onderzoek doen. Dit doe ik door middel van een enquête. Jullie zouden mij enorm helpen door de enquête in te vullen. Alvast bedankt!
https://goo.gl/forms/mA73NDfb2aO9zdNt1

Mocht iemand geïnteresseerd zijn in het eindresultaat, dan ben ik best bereid om het in februari hier te delen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Enquête voor profielwerkstuk over OV-marktwerking

Bericht door Suus »

Ik moet eerst inloggen en krijg daarna een pagina met verboden toegang.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PatrickM
Berichten: 1977
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Enquête voor profielwerkstuk over OV-marktwerking

Bericht door PatrickM »

Hij zou het nu weer moeten doen, Forms zet enquêtes automatisch op "alleen te openen binnen organisatie". Dat vinkje is nu weg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Enquête voor profielwerkstuk over OV-marktwerking

Bericht door ODRAIL »

Heb hem ingevuld :wink: .

Ben ook wel benieuwd naar de resultaten.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Enquête voor profielwerkstuk over OV-marktwerking

Bericht door Meltrain »

Tja, ik reisde voor 2000 wel met het OV, maar dat was toen met name in een gebied wat nog steeds dezelfde vervoerder heeft (en voorlopig houdt), dus echt vergelijken kan ik niet (en bovendien was ik toen 8 ).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Enquête voor profielwerkstuk over OV-marktwerking

Bericht door busfanNL »

PatrickM schreef:(Ik hoop dat het hier goed staat, wist niet helemaal zeker waar ik het neer moest zetten.)
Voor mijn PWS (profielwerkstuk) over marktwerking in het Nederlandse Openbaar Vervoer moet ik onderzoek doen. Dit doe ik door middel van een enquête. Jullie zouden mij enorm helpen door de enquête in te vullen. Alvast bedankt!
https://goo.gl/forms/mA73NDfb2aO9zdNt1

Mocht iemand geïnteresseerd zijn in het eindresultaat, dan ben ik best bereid om het in februari hier te delen.
Ik moet pws ook doen dit jaar. Super veel trouwens. Ik wou het ook over Ov doen maar ik kon daar geen goeie onderzoeksvragen bij bedenken. Maar in iedergeval succes met het werkstuk :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten