Eurovisiesongfestival 2018!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Eurovisiesongfestival 2018!

Bericht door dylanwild94 »

The nits. Lekker onbekend voor westerse landen maar best pupulair in Oost Europa. *O*
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5243
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Eurovisiesongfestival 2018!

Bericht door Lijn 45 »

dylanwild94 schreef:mijn zusje wilde Lil kleine of Famke Louise volgend jaar naar het songfestival sturen. :')
Doe dan gelijk maar Zanger Rinus. Veel erger dan dat kan het niet worden :Y
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Eurovisiesongfestival 2018!

Bericht door Vinny »

Erno-BE schreef:
Vinny schreef:Ik vond het nummer van Israël echt niet om aan te horen. Wat mij betreft had Italië een stuk hoger mogen eindigen. En ook Ierland vond ik goed.
En voor een Nederlandse inzending volgend jaar opteer ik voor Marco Borsato met een rapper er in, als bijvoorbeeld Brainpower zoals iemand boven mij had gesuggereerd.
Borsato is zijn houdbaarheidsdatum ruim gepasseerd. Daar boek je echt geen succes mee op het songfestival. Brainpower, Lil Kleine, Boef, Famke Louise, Maan, Romy Monteiro, Sanne Hans, Blöf, Guus Meeuwis, Ilse Delange solo en alles uit Volendam is ook niets voor het Songfestival.

Ik zeg Kensington of Marcel Veenendaal (die zanger van Di-Rect).
Kensington vind ik zelf ook niet echt geweldig. Beetje overgewaardeerd als je het mij vraagt. Blof vind ik met semi-intellectuele ontoegankelijke muziek ook niet heel songfestivalwaardig trouwens. Als er een Zeeuwse band gestuurd moet worden geef ik de voorkeur aan Racoon. Die maken echt mooie muziek die ook nog eens aankomt.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten