Mag ik even kwijt #5

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door mb90 »

Net als de andere 4 ploegen. 8-) Ook Feyenoord en NEC, dus. Die twee had ik toch niet verwacht. Feyenoord niet na de heenwedstrijd, daarvoor wel, maar nadat ik die heenwedstrijd in De Kuip gezien had, had ik er weinig vertrouwen in, maar Feyenoord nam vandaag goed revanche. :D
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door deadlock »

Daan schreef:Ik werk nog gewoon met de ouderwetse papieren TAN-lijst, heerlijk :)
En onveilig.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daan »

Want...?
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Bastiaan »

Maandag t/m donderdag mag ik de hele dag enquêteren in de bus in Noord-Brabant. Om negen uur beginnen in Tilburg en daar om vijf uur weer eindigen. Dus dat wordt vier dagen achter elkaar om 5:30 opstaan en tegen 20:00 weer thuis zijn :P Het is ook voor het eerst dat ik meerdere dagen achter elkaar hetzelfde treintraject afleg.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Caspar »

Is niet onhandig helemaal in Brabant? ^^^^
Ik had gister vroege dienst, dus om 5.00 opstaan, en daarna savonds een etentje in Amsterdam, om geen spelbreker te zijn tot uur of 11 gebleven. Daarna nog met de t787 naar Gn dus half 3 snachts pas in bed.
Nou dat moet ik ook niet te vaak doen, heb de hele dag nog niets uitgevoerd 8-)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Geert »

Daan schreef:Want...?
Omdat iemand die je TAN-lijst te pakken krijgt (en op een of andere manier je login+wachtwoord weet) nu meerdere overboekingen achter elkaar doen zonder dat je het doorhebt. Een mobiel kun je laten blokkeren als-ie kwijt is.

Bovendien krijg je per SMS nog het totaalbedrag te zien, bij de TAN-lijst niet.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Bastiaan »

Caspar schreef:Is niet onhandig helemaal in Brabant? ^^^^
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat zo'n onderzoek helemaal daar wordt uitgevoerd :mrgreen:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daan »

Geert schreef:
Daan schreef:Want...?
Omdat iemand die je TAN-lijst te pakken krijgt (en op een of andere manier je login+wachtwoord weet) nu meerdere overboekingen achter elkaar doen zonder dat je het doorhebt. Een mobiel kun je laten blokkeren als-ie kwijt is.

Bovendien krijg je per SMS nog het totaalbedrag te zien, bij de TAN-lijst niet.
Tja, da's waar. Maar hoe groot is nou de kans dat iemand én die TAN-lijst op m'n kamer vindt, én m'n inloggegevens weet te achterhalen? ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door ODRAIL »

Heb flink de kikker in mijn keel, ik ben verkouden :( .
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Vinny »

Maar hoe groot is nou de kans dat iemand én die TAN-lijst op m'n kamer vindt, én m'n inloggegevens weet te achterhalen?
Die is recht evenredig met de hoeveelheid partners die je dumpt :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daan »

Ah, iemand met ervaring :lol:
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door tsov »

Leuk joh, Wikipedia bladeren (zeker als je eigenlijk moet studeren :P)... Kwam er net achter dat er in de Zuidelijke Atlantische Oceaan een eiland ligt, Zuid-Georgië, wat onderdeel is van het Verenigd Koninkrijk. Dat eiland heeft twee vaste bewoners en die hebben ook een baan: ze runnen het lokale museum :lol: Lekker veel bezoekers zullen die krijgen :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Vinny »

Als je een rustige baan zocht, kon je vroeger altijd nog loketbediende worden van station Hollandsche Rading... :P
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Aking »

Ja dat station staat ondertussen ook alweer minimaal 5 jaar leeg geloof ik... eerst heeft de Rabobank er nog een tijdje gezeten... maar dat is volgens mij ook al minimaal n jaar of 8 terug :roll:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Wubbo »

Vinny schreef:Als je een rustige baan zocht, kon je vroeger altijd nog loketbediende worden van station Hollandsche Rading... :P
Daar heb ik mooie verhalen over gehoord ja. Op een gemiddelde avond had je er precies 1 klant. Er is daar wat afgebreid, gestudeerd, geknutseld, etcetera. Er is zelfs een loketbediende geweest die het strijkgoed maar meenam die kant op :).
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door deadlock »

tsov schreef:Leuk joh, Wikipedia bladeren (zeker als je eigenlijk moet studeren :P)... Kwam er net achter dat er in de Zuidelijke Atlantische Oceaan een eiland ligt, Zuid-Georgië, wat onderdeel is van het Verenigd Koninkrijk. Dat eiland heeft twee vaste bewoners en die hebben ook een baan: ze runnen het lokale museum :lol: Lekker veel bezoekers zullen die krijgen :P
SoG'en ;)
Zuid-Georgië en de Zuidelijke Sandwich eilanden bedoel je? Die hebben ook een eigen top level domain :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Ruben »

Wubbo schreef:Daar heb ik mooie verhalen over gehoord ja. Op een gemiddelde avond had je er precies 1 klant. Er is daar wat afgebreid, gestudeerd, geknutseld, etcetera. Er is zelfs een loketbediende geweest die het strijkgoed maar meenam die kant op :).
Volgens mij verveelt de loket-vervangende automaat zich daar nog dan. :roll:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Mark »

Eigenlijk had ik nu in de les moeten zitten. Ben alleen met de brommer niet verder gekomen dan twee straten. Toen lag ik gestrekt op het asfalt met twee bloedende handen... :(
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daan »

Hoe doe je dat nu weer? :shock:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Justin »

Autsj!


Vandaag heeft er een vogel zijn poep op mijn hand gemikt op Utrecht Centraal :neg: .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Mark »

Daan schreef:Hoe doe je dat nu weer? :shock:
Hard remmen en een natte weg: achterwiel gaat slippen en de brommer glijdt onder je weg :|
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daantje »

Justin schreef:Autsj!


Vandaag heeft er een vogel zijn poep op mijn hand gemikt op Utrecht Centraal :neg: .
Hmm. Altijd nog beter dan in je haar als je net op weg bent naar een sollicitatiegesprek ;)

Ik ben lekker aan het schrijven aan m'n scriptie maar krijg nu toch wel erg veel last van RSI-achtige verschijnselen (n)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Justin »

Nou ja, ik had paar jaar terug net een nieuw outfit voor een begrafenis, kakt er nog zo'n beest echt OP m'n colbertje... staat erg fraai :p.

Oei... laat me niet afschrikken, ik mag per november beginnen aan m'n thesis :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daniel »

Heb ik weer... vanmiddag in de laatste vijf minuten op 't werk het topje van m'n rechter wijsvinger gebrand aan een warme plaat. Erg irritant plekje.
Tja, het apparaat waar 'ie vanaf kwam gebruik ik normaal ook nooit op zo'n hoge stand... was dus zo bijdehand 'm niet eerst even af te laten koelen :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daantje »

Tsja, ik schaafde gisteren het topje van m'n duim af met de kaasschaaf ;) Gelukkig viel het mee en kon ik hem zelf mooi intapen.

@ Justin: als ik je één tip mag geven: probeer te voorkomen dat je op het eind alleen nog maar moet typen en verder niets meer kan doen. Dan heb je de mogelijkheid om dingen af te wisselen en kan je het al een heel eind voorkomen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 90 gasten