Waar is ... eigenlijk gebleven?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Alargule

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Alargule »

Ik kan er ook niet zo rouwig om zijn, maar ik zit vooral niet wéér te wachten op een discussie over de verbanning van JWM.

Maar kennelijk zit het bij sommigen toch nog te diep.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Aking »

Maar bovenal is van JWM prima bekend waar ie is gebleven, dus hoort dat sowieso niet hier in het topik thuis toch? (A)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door AppleMoose »

dylanwild94 schreef:Lees even de discussie in de MIEK terug wat de aanleiding was van zijn verbanning. En denk er dan nog eens over na. Daar is het heel duidelijk dat hij doelbewust mensen tegenelkaar aan het opzetten is. Maar volgens mij wordt deze discussie ook een beetje zinloos aangezien we allebei onze eigen waarheid hebben een we allebei gewoon voet bij stuk houden. En daar gaan we geen meter verder mee komen.

Dus ik ben er volledig mee eens dat JWM weg is. En jij niet en dat zegt genoeg over ons.
Leuk dat je die discussie aanhaalt: ik heb het net even terug gelezen. Ik zie nog altijd niet dat hij daarmee mensen tegen elkaar opzet. Hij geeft aan dat hij een beetje klaar is met dat slachtoffergehuil van 'de homogemeenschap' (wie daar ook bij horen)en organisaties die zeggen deze 'gemeenschap' te vertegenwoordigen en dat je soms ook wel even tevreden kunt/moet zijn met wat er al bereikt is, zeker als je dat afzet tegenover andere landen.
Dat is misschien een wat afwijkende mening waar je alles over van kunt vinden, maar ga dan inhoudelijk de discussie aan in plaats van je zo aangevallen te voelen en hem meteen voor homofoob uit te maken. En als je daar geen in in hebt, reageer je lekker niet. Op een forum mág je reageren, het is geen verplichting. Een forum is een discussieplatform en dat houdt in dat er ook meningen worden geuit waar je het niet mee eens zult zijn. Als je op een forum actief wilt zijn zul je dat gegeven moeten accepteren.

Anyway, hij is verbannen en je kunt het daarmee eens zijn of niet. Dat is verder prima, maar hou dan op met negatieve reacties te plaatsen over hem (en zeker als je niet eens het lef hebt om z'n naam te noemen) (geldt evengoed voor andere verbannen gebruikers). Hij kan zich immers niet meer verdedigen en de sfeer op het forum wordt er ook niet beter op.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door dylanwild94 »

Wel leuk dat je even vergeet dat hij juist inhoudelijke vragen ontweek :') toen hij dat deed heeft het geen zin meer om inhoudelijk verder te gaan en was het voor mij duidelijk dat hij bewust bezig was met ontwrichten. En daarmee dus ook terecht is verbannen.

En dat bedoel ik dus met je ogen sluiten voor de feiten.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door AppleMoose »

Hij geeft later gewoon antwoord en geeft aan hoe hij de eerste reacties bedoeld heeft. Als je mij dan toch zo nodig op de "feiten" wilt drukken, doe het dan goed :')

Maar goed, het is niet mijn bedoeling om weer een ellenlange discussie te starten over of zijn ban al dan niet terecht was.
Anyway, hij is verbannen en je kunt het daarmee eens zijn of niet. Dat is verder prima, maar hou dan op met negatieve reacties te plaatsen over hem (en zeker als je niet eens het lef hebt om z'n naam te noemen) (geldt evengoed voor andere verbannen gebruikers). Hij kan zich immers niet meer verdedigen en de sfeer op het forum wordt er ook niet beter op.
Dit is het punt dat ik wil maken en ik hoop dat het eindelijk eens overkomt.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door dylanwild94 »

Ga dan ook niet vermelden dat je mensen die al dan niet terecht verbannen zijn mist. Want zeker bij JWM, pedaalemmerzak en zo kunnen er nog wel een paar namen genoemd worden. Zijn er ook genoeg leden hier die daar juist blij mee zijn dat ze er niet meer zijn op dit forum.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door AppleMoose »

Waarom zou dat niet mogen? Het is geen negatieve reactie op degene. En dáár gaat het mij om. Doe ermee wat je wilt :pos:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door dylanwild94 »

Het komt anders wel heel lullig over op leden die het wel terecht vinden. Waaronder ik die JWM echt totaal niet mist.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door AppleMoose »

Je kunt er ook voor kiezen om je lange tenen eens in te trekken.
Het kan ook heel lullig over komen dat bepaalde mensen die hier met de stille trom zijn vertrokken niet genoemd/gemist worden. Deal with it :pos:
Maar de vergelijking die je nu maakt klopt niet. Jij (en anderen) kunnen hier je mening nog laten horen. De verbannen gebruikers niet meer. Dus is het niet netjes om dan negatief over die personen te spreken.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Post »

Volgens mij hoort een topic als dit ook alleen te gaan over gebruikers die je mist. En niet over mensen waarvan je blij bent dat ze weg zijn.

Dus mis je iemand niet, noem die persoon gewoon niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Ardan »

Begint het nou alweer? Voer die discussie over JWM uit via pb. Niemand zit erop te wachten dat dat weer in een topic allemaal wordt opgelepeld. Wat wil je ermee bereiken? De beslissing wordt niet teruggedraaid.

We hebben dit topic bewust zijn gang laten gaan omdat het nog wel enige potentie had, maar op deze manier zijn we er snel klaar mee.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door AppleMoose »

Fijn dat ook het beheer het punt dat ik wil maken geheel mist :pos:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door dylanwild94 »

Dus jij wil iemand die bewust ontwricht weer terug op het forum?

Ooh wacht dat feit wil je natuurlijk niet zien. :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door AppleMoose »

Nee, ik wil dat men eens stopt met negatieve berichten te plaatsen over ALLE (dus niet alleen JWM) verbannen gebruikers. Hoe onduidelijk is deze boodschap?
Ook al ben ik het met de beslissing van de JWM's ban oneens, ik respecteer verder het besluit van het beheer.

En verder ben ik er wel klaar mee. Als je het nu nóg niet snapt/wilt snappen, heeft een verdere discussie geen zin.

Terug on topic, welke gevlogen vogeltjes missen we hier en wie kan daarover meer vertellen? *O*
Laatst gewijzigd door AppleMoose op do 14 mar 2019, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Post »

dylanwild94 schreef:Dus jij wil iemand die bewust ontwricht weer terug op het forum?

Ooh wacht dat feit wil je natuurlijk niet zien. :')
Ik zeg alleen dat je mensen moet benoemen die jij wil zien. Niet beginnen te zeiken over gebruikers die anderen al dan niet terecht missen. Blijf positief en hou het bij jezelf.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Mikos »

Ik opper een topictitel-change naar "Waar zou ... eigenlijk naartoe verbannen moeten worden?" Maar, terwijl ik dit typ, voel ik ook wel weer een BAN!BAN!BAN! aankomen... (A)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Aking »

Aan de andere kant wordt je dan in het hiernamaals misschien wel weer herenigd met je favo gebande gebruiker *O*
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door dylanwild94 »

Het is gewoon zo ontzettend krom dat je dus wel mag zeggen dat je een verbannen persoon mist omdat je het niet eens ben met het besluit dat toen genomen is. Maar het tegengeluid waarom je zo iemand juist niet mist mag niet want de verbannen persoon kan zich daar niet in verweren.

Dat Die verbannen persoon kan het ook niet beamen maakt dat net zo nutteloos.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Mikos »

En toch mis ik JWM. Die had hier een haarfijne zinsnede toegepast om iedereen er weer even op te wijzen dat we moeten stoppen te drammen en gewoon weer verder moeten gaan. Die haarfijne zinsnede pas ik niet toe, maar ik zeg het lekker wel.

Iemand al iets van Erjeebee gehoord, btw?
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door dylanwild94 »

Juist maar dan mag er ook gezegd worden waarom we JWM absoluut niet hoeven te missen.

En achteraf had ik dat dus veel directer moeten verwoorden in het begin van deze discussie.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Mikos »

Zeg dat dan meteen. Al die internetvervuiling, al die bandbreedte die verbruikt is om jou je punt te laten maken. En bovendien mijn kostbare tijd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Aking »

Jij zit hele dagen te sudokuen, sinds wanneer is jouw tijd kostbaar? :')
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Post »

dylanwild94 schreef:Juist maar dan mag er ook gezegd worden waarom we JWM absoluut niet hoeven te missen.

En achteraf had ik dat dus veel directer moeten verwoorden in het begin van deze discussie.
Maar waarom voel je de behoefte om daar op te reageren? Hij wordt gemist door iemand, dat mag toch?

Als jij zegt ik mis mijn overgrootmoeder, dan zeg ik toch ook niet dat ze een ongelooflijk kreng was. Dat is toch totaal niet relevant voor jouw gevoel?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door AppleMoose »

dylanwild94 schreef:....dat je dus wel mag zeggen dat je een verbannen persoon mist omdat je het niet eens ben met het besluit dat toen genomen is.
Het vetgedrukte is je eigen interpretatie die je eraan geeft. Nergens staat dat Mikos of ik hem missen omdat we het oneens zijn met de beslissing over zijn ban. Daar wil ik ook verder geen discussie over voeren. De beslissing is genomen en dat wordt niet meer teruggedraaid.
Maar het tegengeluid waarom je zo iemand juist niet mist mag niet want de verbannen persoon kan zich daar niet in verweren.
Punt 1: De manier waarop je dat kenbaar maakte was nogal laf en provocerend.
Punt 2: Het gaat mij niet alleen om de negatieve reacties tegen JWM, maar tegen iedere verbannen gebruiker. Het is gewoon niet fair om deze personen telkens weer trappen na te geven als die zich hier niet kan verdedigen. Dat is een kwestie van fatsoen. iemand is verbannen. Als dat gebeurt kun je een discussie voeren over het waarom etc., maar ook dat is op gegeven moment klaar. Of je het wel of niet okey vindt, de beslissing is genomen. Dan moet je ook stoppen zo iemand na te trappen. En zoals gezegd, de sfeer wordt er ook niet beter op.
Dat Die verbannen persoon kan het ook niet beamen maakt dat net zo nutteloos.
De vergelijking die je maakt gaat ook hier mank. Nogmaals, het gaat er niet om of de beslissing van de ban al dan niet juist is, maar of iemand een bepaald persoon mist. Door dat te vermelden doe je niemand kwaad. Door iemand telkens een trol te noemen e.d. doe je iemand wél kwaad. Dat is het verschil.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Waar is ... eigenlijk gebleven?

Bericht door Hainje »

Jongens, deze discussie, prima hoor, maar in een apart topic plz. thnx.
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten