Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Coronavirus

Bericht door isadora »

Sterkte Daantje.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Coronavirus

Bericht door waldo79 »

Ik heb laatst ook een week behoorlijke klachten gehad, met smaakverlies, verminderde eetlust en hoesten. Begint nu net weg te trekken.

Gelukkig geen effect op mijn conditie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daantje »

Dankjewel! Mijn conditie was al niet fantastisch omdat ik al sinds half oktober loop te tobben met mijn conditie dus dit kan er ook nog wel bij. Hopelijk heb ik hierna alles gehad en kan ik weer gaan opbouwen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Deze nieuwe coronavariant is echt een bitch. Ik ben achteraf heel blij dat ik het niet heb overgehouden van de verkiezingen, toen ik honderden mensen voor mij heb gehad.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
CitaroMH
Berichten: 44
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 12:33

Re: Coronavirus

Bericht door CitaroMH »

Daantje schreef: wo 06 dec 2023, 13:14 Ik ben zes weken geleden gevaccineerd maar ik heb toch weer corona en echt mild zou ik het niet noemen -0-
Beterschap
Beste groeten uit Mülheim ruhr

Moritz
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Coronavirus

Bericht door waldo79 »

Alsnog beterschap, Daantje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

@Daantje: Beterschap.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Coronavirus

Bericht door htm_tram »

@Daantje Beterschap!

Hier eind oktober flink hoesten, 30 oktober een positieve corona zelftest met hoge koorts van net onder de 40 graden en nu al ruim 3 weken slechte korte nachten met flinke keelpijn en met name slikken wat enorm pijn doet.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

Nitein-Repart schreef: zo 03 dec 2023, 12:40 Ik heb nog een hele doos mondneusmaskers (iets van 30 stuks) nog op zolder liggen, dus ik kan nog even vooruit. Al hoop ik vooral dat het nu gewoon loos alarm is, want als het corona 2.0 is, is een ramp in Europa niet meer te overzien. Europeanen zijn echt coronamoe geworden.
Dit zal niet de laatste pandemie zijn. Er zijn op deze aardkloot miljarden mensen, die vaak dicht op elkaar leven. Daarnaast wordt er best wel wat aangemodderd met de natuur en dieren, waardoor overdracht ook zo kan gebeuren. En dan reizen we er allemaal op los...
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daantje »

Nou, voor het eerst weer naar buiten vandaag. Mijn coronaklachten zijn over. Nu mijn astma weer op de rit krijgen. Donderdag en vrijdag werd er nog over een ziekenhuisopname gesproken -0-
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13198
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

In Straatsburg is het aantal ziekenhuisopnames zodanig hoog dat er een noodhospitaal ingezet moet worden op de parkeerplaats van het grootste ziekenhuis van de stad. De combinatie van Covid-19 en de verschillende seizoensinfecties zorgde voor zodanig veel patiënten dat het ziekenhuis geen ruimte meer had. Tot 2 januari is de planbare zorg zoveel mogelijk stopgezet. (BFM)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daantje »

Ik hoorde van mijn longarts dat er hier ook al mensen in het ziekenhuis liggen met een dubbel infectie covid en influenza.
Nitein-Repart
Berichten: 3551
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Coronavirus

Bericht door Nitein-Repart »

https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... rioolwater

Het gekke is dat corona nu nagenoeg afwezig is, ondanks dat wij nog midden in de winter zitten en carnaval net twee weken geleden heeft plaatsgevonden. Hopelijk hoef ik dan niet in maart een week thuis te zitten, want ik heb al twee keer een week thuis moeten zitten omdat anderen niet zijn thuisgebleven bij klachten.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

Dan doe je bij klachten toch gewoon een zelftest. Als deze dan negatief is, dan is er niets aan de hand. Ook al mocht je dan iets verkouden zijn.
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Coronavirus

Bericht door waldo79 »

Het kan ook een griepvirus zijn wat rondgaat. Afgelopen 3 maanden twee keer ziek geweest.
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Coronavirus

Bericht door huibf »

ODRAIL schreef: zo 25 feb 2024, 12:08 Dan doe je bij klachten toch gewoon een zelftest. Als deze dan negatief is, dan is er niets aan de hand. Ook al mocht je dan iets verkouden zijn.
Zelftest. Wie doet dan nog ?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Coronavirus

Bericht door Wubbo »

Ik. Als ik klachten heb die op corona kunnen wijzen en op bezoek ga bij kwetsbare mensen.
en-es
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Ik heb thuis niet eens zelftesten.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daantje »

huibf schreef: zo 25 feb 2024, 17:49
ODRAIL schreef: zo 25 feb 2024, 12:08 Dan doe je bij klachten toch gewoon een zelftest. Als deze dan negatief is, dan is er niets aan de hand. Ook al mocht je dan iets verkouden zijn.
Zelftest. Wie doet dan nog ?
Ik, in het ziekenhuis vragen ze ook nog steeds om dat te doen als je klachten hebt
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Coronavirus

Bericht door Cas »

Hier ook, als ik ziek(ig) ben wil ik graag wel weten of het corona is.
請勿靠近車門
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

en-es schreef: zo 25 feb 2024, 18:38 Ik heb thuis niet eens zelftesten.
De zelftesten zijn gewoon te koop hoor :idea: ;) .
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 174 gasten