Mag ik even kwijt #6

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Daantje »

Het is vaak mogelijk om het toetsenbord van je laptop in zijn geheel te vervangen, geen idee hoeveel dat kost en hoe makkelijk of moeilijk dat is. Of het ook met een toets kan als al die dingetjes zijn afgebroken betwijfel ik.

Als ik lange nagels heb, dan heb ik wel eens dat ik een toets omhoog wip maar die kan ik altijd gewoon weer terug erin duwen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door webguy »

Valt mee hoor: een nieuw toetsenbord kost tussen de 30-50 euro, meestal is dat redelijk simpel te vervangen, maar dan moet je wel je laptop uitelkaar halen en comfortabel zijn met het los halen van ribbon cables (als je niet weet wat dat zijn, vergeet 't maar).
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Mark schreef:Inderdaad :P Maar ik moet zo toch werken.
Het was zó vroeg dat ik zelfs een spelfout maakte ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door MdJ »

deadlock schreef:Het is vele te vroeg voor zaterdag :'(
Te vroeg om 8:51 ???... Toen was ik al een goede 50minuten aan het werk...:p
Bij twijfel: gebruik beton.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Aking »

Kut voor je :P
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Chauf21 »

Gisteren probeerde ik een reisje naar Düsseldorf te boeken (met actiekorting). Krijg je bij de boekingspagina weer eens te zien dat de prijsklasse is uitverkocht. Dat probleem komt regelmatig terug. Waarom kan dat dan niet in het reismogelijkhedenoverzicht worden weergegeven :?
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door M57 »

Het overzichtsscherm wordt niet zo vaak geactualiseerd, in ieder geval niet gelijk met de daadwerkelijke boekingsmogelijkheden. Helaas.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Daantje »

Tis vooral verrot dat je niet weet of het misgaat bij de heenreis of bij de terugreis waardoor je niet weet welke je moet wijzigen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Kent Hovind :'(

Kent Hovind in de gevangenis *OO*O*O*O*O*O*O*O*O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

wie de *copuleer* is Kent Hovind? :?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Aking »

Google is je vriend (Wikipedia ook trouwens):

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kent_Hovind
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Fles schreef:wie de *copuleer* is Kent Hovind? :?
Kent Hovind is een van de grootste anti-evolutie mensen ter wereld en een van de grootste pro-jonge aarde creationisten voorstanders ter wereld.

Hij is een ster in het gebruiken van drogredenen. Vooral het Hominem ad populum. Op een gegeven moment toont hij tijdens zijn wereldberoemde presentatie een lijst van wetenschappers die niet in evolutie geloofden. DAT IS OOK NIET ZO MOEILIJK ALS JE WETENSCHAPPERS PAKT DIE LEEFDEN VOORDAT DARWIN DE EVOLUTIETHEORIE HAD OPGESTELD EAH! En zijn argument is dan "als veel mensen er niet in geloven, moet het wel niet waar zijn". Ook het eeuwige argument "alle grote dictators zoals Mao, Stalin, Hitler, Pol Pot, Idi Amin waren evolutionaire atheïsten" is een van zijn favorieten. Nou kan ik je met grote zekerheid vertellen; Hitler was een beleidend katholiek. Mao en Pol Pot en Stalin geloven niet inderdaad, maar dat hoort bij hun politieke stroming. Hij gelooft dat Stalin bijvoorbeeld mensen vermoordde vanuit een atheïstische overtuiging en ziet niet in dat het niets te maken heeft met atheïst zijn.

Maar nu zit hij in de bak wegens massale belastingontduiking. Hij is een ge-engageerd spreker maar wint nog geen discussie van een 19 jarige student.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Wubbo »

Er geloven/geloofden ook heel veel mensen dat de aarde plat was, dus die is ook plat.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

reli-freaks mogen van mij met alle plezier geloven wat ze willen :)

Maar zodra ze voor je gaan staan en zeggen dat jij alles verkeerd ziet en doet, en dat ZIJ je wel even zullen vertellen hoe het dan wel moet en is..

Mja, dan moeten ze dus opgesloten worden. En dat gebeurt nu dus ook. :pos:

NEXT!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door webguy »

Hij is wel opgesloten voor heel wat anders he ;) Belastingsonduiking... Ik kan je wel vertellen dat dat ook niet christelijk is.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door STF »

De sneeuwschuiver - strooier, kwam net voorbij rijden :?
Kwam ie soms terug van de APK keuring ofzo, want het is 12 graden boven nul, geen vlokje sneeuw te zien.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

Maakt niet uit. Extraverte creationisten moeten opgeborgen worden, no matter what :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Hij is wel opgesloten voor heel wat anders he ;) Belastingsonduiking... Ik kan je wel vertellen dat dat ook niet christelijk is.
Vanuit zijn oogpunt wel. Zijn primaire argument is dat hij geen belasting hoeft te betalen omdat hij voor god werkt en die kan je niet aanslaan :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Fles schreef:reli-freaks mogen van mij met alle plezier geloven wat ze willen :)

Maar zodra ze voor je gaan staan en zeggen dat jij alles verkeerd ziet en doet, en dat ZIJ je wel even zullen vertellen hoe het dan wel moet en is..
Het probleem is dat 'wij' volgens hen ook doen.
Mja, dan moeten ze dus opgesloten worden. En dat gebeurt nu dus ook. :pos:
Het probleem daarbij is dat dat ook een niet bruikbare drogreden is. Stel nou dat Einstein belastingen ontdoken had. Dat had zijn relativiteitstheorie niet minder waard gemaakt, maar dat is wel precies wat zulke fundamentalistische gelovigen gebruiken om hun 'gelijk' te halen. Ik weiger om me tot hun niveau te verlagen.
NEXT!
Don't worry, zijn zoon, Eric Hovind, is al een heel eind ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Ruben »

deadlock schreef:Don't worry, zijn zoon, Eric Hovind, is al een heel eind ;)
Zo te lezen heeft dat kind ook nooit de kans gehad het niveau van kansloosheid te ontstijgen.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Het probleem daarbij is dat dat ook een niet bruikbare drogreden is. Stel nou dat Einstein belastingen ontdoken had. Dat had zijn relativiteitstheorie niet minder waard gemaakt, maar dat is wel precies wat zulke fundamentalistische gelovigen gebruiken om hun 'gelijk' te halen. Ik weiger om me tot hun niveau te verlagen.
Ja, da's natuurlijk nobel gedacht van je, maar zolang je dat niet doet zal je er nooit voorbij komen.

Stel nou eens voor de gein he, jij wandelt door het centrum van een willekeurige stad in het oosten des lands, op zoek naar een boek, een CD, een artikel voor je interieur. Ik spring volkomen uit het niets voor je neus, en ik zeg, en blijf zeggen, nee, schreeuwen, dat je iets anders moet kopen, omdat het anders slecht met je zal aflopen. En ik hou dat net zo lang vol totdat je inderdaad doet wat ik zeg.

Dan word ik toch al voordat dat proces halfweg is, opgepakt en afgevoerd? En dat is dan toch nog volkomen logisch ook? :?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Ja, da's natuurlijk nobel gedacht van je, maar zolang je dat niet doet zal je er nooit voorbij komen.

Stel nou eens voor de gein he, jij wandelt door het centrum van een willekeurige stad in het oosten des lands, op zoek naar een boek, een CD, een artikel voor je interieur. Ik spring volkomen uit het niets voor je neus, en ik zeg, en blijf zeggen, nee, schreeuwen, dat je iets anders moet kopen, omdat het anders slecht met je zal aflopen. En ik hou dat net zo lang vol totdat je inderdaad doet wat ik zeg.

Dan word ik toch al voordat dat proces halfweg is, opgepakt en afgevoerd? En dat is dan toch nog volkomen logisch ook? :?
Alhoewel ik je gedachtengang zéér waardeer :mrgreen: ik kan het gewoon niet accepteren dat zelf ook te doen. Ik controleer mijn posts in discussies er altijd op. Drogredenen kunnen een discussie zo dood maken. Zelfs drogredenen die soms kloppen, Reductio ad Hitlerum bijvoorbeeld. Een vergelijking met de Nazi's is eigenlijk hetzelfde als zelfmoord in het debat. Maar soms kan je het wel gebruiken en klopt vaak ook nog.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Maar soms kan je het wel gebruiken en klopt vaak ook nog.
Ja, dat zei Goebbels ook :neg:


:wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

Maar los van dit nogal opzichtige intikkertje, moet het me toch van het hart dat de voor reli-freaks diagnostische gedragstrek-met-het-vingertje "vergeet alles wat je weet, IK weet wat goed voor je is" behoorlijk opvallend, irritant en makkelijk te herkennen is.

En zeker onze vriend Rouvoet doet er wat mij betreft goed aan om eens te waken voor die Pavlov-schijn. Want zo heel af en toe heeft hij best een punt, maar dat sneeuwt dan weer onder in "ah ja, Rouvoet :') Na ja die mensen moeten er ook zijn :') "

Al heeft hij dat volkomen aan zichzelf te danken natuurlijk.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Oh en nu weer dat paddoverbod. Jeuk krijg ik er van.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten