Mag ik even kwijt #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Mag ik even kwijt #7.5

Bericht door Daantje »

Bij Windows Live Mail kan je in het geval van hotmail, gmail etc het toch gewoon opnieuw installeren? Dan haalt ie toch vanzelf je mails enzo ook weer op?
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Ruben »

Wat een rotprogramma is dat man, nou ja de nieuwe béta dan. Foutmelding na foutmelding, dus nu heb ik Outlook 2007. Outlook connector erin en je kan ook je hotmail erin gooien, al gebruik ik gmail meer. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Daan »

Ik ben nog steeds op zoek naar een Exchange-achtig iets, zodat ik gewoon de mail van meerdere accounts, m'n adressen en m'n agenda op meerdere apparaten (laptop, pc, pda) of via internet kan bekijken... Zou een hele bak ellende schelen :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Daantje »

Ik heb nu Windows Live Mail (versie 2008) met m'n hotmail, gmail, hogeschool mail en erasmus mail en dat werkt vooralsnog prima al kan ik met m'n studentmail geen mail verzenden.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door STF »

Bij Outlook Express gaat het zo;

-Deze Computer, extra, mapopties, (tablad) weergave, kies voor "verborgen bestanden en mappen weergeven" (vrijwel onderaan), OK.
-Ga naar de map Documents and Settings (doorgaans op de C schijf), kies de juiste gebruiker, Local Settings, Application Data, Identities, (map met heel veel getallen en letters), Microsoft, Outlook Express.
-Nu zie je een aantal mappen staan, als je deze vervolgens kopieert naar de computer of locatie waar je ze hebben wilt, (uiteraard wel weer op dezelfde plek; Local Settings, Application data, etc.) dan zou het moeten functioneren.
-Wel het account(s) inderdaad even overzetten of opnieuw instellen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door webguy »

Als je meerdere identities hebt is het even zoeken, je kan dat ook onder options in Outlook opzoeken welke identity echt de goede is :)
treinbruno
Berichten: 73
Lid geworden op: za 29 mar 2008, 12:30
Locatie: Lokeren (belgie)

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door treinbruno »

mn trein gemist :(

normaal is mijn trein altijd zo'n 7 minuten te laat, vandaag was hij maar 3 minuten te laat :P
ach, 10 minutjes te laat op school, was er niet echt treurig om :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door ODRAIL »

Daan schreef:
KM46 schreef:Zojuis mijn e-mailgebeuren (met alle berichten erbij) van de ene computer overgezet naar de andere. Het is geslaagdt, het was wel een hele klus :) .
Hoe heb je dat gedaan? Vind ik nog de vervelendste klus, mails overzetten :x
Op de nieuwe computer eerste de account aangemaakt, vervolgens van de oujde computer de berichten geexporteerd naar eml formaat en op een usb stick opgeslagen. Hierna de gehele zaak geimporteerd op de nieuwe computer. Dat is alles :wink:.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Karl »

Bestand > importeren > berichten.

Of denk ik nu te simpel?
Het is een spectrum.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Daan »

Ja, want dan zul je ze eerst ergens moeten exporteren...
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Karl »

Daan schreef:Ja, want dan zul je ze eerst ergens moeten exporteren...
Bestand > exporteren > berichten. :|
Het is een spectrum.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Caspar »

Gister als alternatief voor de omgeleide t800 eens de metro geprobeerd, eerst met de sprinter vanaf Utrecht naar Amsterdam Zuid en dan met lijn 50 naar Sloterdijk. Pfff, zo vol heb ik nog nooit iets van OV in Nederland zien rijden. Zodra de deur open ging bij een halte vielen mensen er gewoon letterlijk uit als dominostenen door de druk van binnen uit :shock: :?
Een paar mensen waren behoorlijk vervelend op de grond terecht gekomen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Suus »

Alle metrolijnen (behalve 53 misschien) zijn in de spits heel erg druk in Amsterdam, al die extra treinpassagiers maken de situatie er natuurlijk niet beter op.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Caspar »

Ik vind het sowieso al raar dat ik in Amsterdam Zuid in de spits 12 minuten heb moeten wachten op de eerst vertrekkende metro. Waarom niet gewoon iedere 5 minuten ofzo :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Fles »

Ik ging vandaag weer eens een rondje maken :lol:

Ja ja, ik wel 8-)

Op niet minder dan TIEN plaatsen werkzaamheden, plus dat gezeik met die kalktrein bij Asd, plus een kapotte bovenleiding ergens richting Hdr, plus een kapotte bovenleiding Ah - Dieren. Weet je? Ik hou dat Kruidvatkaartje nog maar even op zak. Dit heeft geen zin zo :neg:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Ik vind het sowieso al raar dat ik in Amsterdam Zuid in de spits 12 minuten heb moeten wachten op de eerst vertrekkende metro. Waarom niet gewoon iedere 5 minuten ofzo :?
In de spits zou er in theorie 8x per uur een metro moeten gaan, dus elke 7,5 minuten. Praktijk is echter dat dienstregelingen bij het GVB niet worden uitgevoerd zoals het zou moeten horen. Twaalf minuten is echter wel heel veel. Zeker als er bij een normale dienstregeling al elke 10 minuten wordt gereden :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door STF »

Het afsteken van vuurwerk is hier ook alweer begonnen, twee meisjes waren net druk bezig.
Onze katten zaten geschrokken achter de planten verstopt, bang voor dat geknal.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Fles »

STF schreef:Het afsteken van vuurwerk is hier ook alweer begonnen, twee meisjes waren net druk bezig.
Onze katten zaten geschrokken achter de planten verstopt, bang voor dat geknal.
Maandje te vroeg, achterlijke wichten
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:Ik ging vandaag weer eens een rondje maken :lol:

Ja ja, ik wel 8-)

Op niet minder dan TIEN plaatsen werkzaamheden, plus dat gezeik met die kalktrein bij Asd, plus een kapotte bovenleiding ergens richting Hdr, plus een kapotte bovenleiding Ah - Dieren. Weet je? Ik hou dat Kruidvatkaartje nog maar even op zak. Dit heeft geen zin zo :neg:
Ik ging vandaag ook een rondje maken, maar ik had nergens last van. Oke, ik had al rekening gehouden met de omleiding over Hilversum, maar juist om die reden ging ik vanaf Ut nog naar Asd.
Bovendien had ik rond 15:15 totaal geen last (meer) van een kapotte bovenleiding tussen Ah en Dieren. :o Mijn s3700 reed in elk geval gewoon.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door STF »

Sinterklaas is daarnet om 15.30 uur in Reisdorf aangekomen, helaas niet met zijn roeiboot over de rivier (die actie van hem in 2005 was echt prachtig :lol: ). Ik ga vanavond maar snel me schoen bij de schoorsteen zetten...
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Karl »

nu.nl schreef:Het is volgens Hamer irreëel om te zeggen dat ze het simpelweg niet pikt dat Zalm 750 duizend euro per jaar gaat opstrijken als nieuwe topman van de onlangs genationaliseerde banken. Zo verdiende de VVD'er bij zijn vorige werkgever hetzelfde bedrag voor vier dagen per week en gaat hij nu weer fulltime aan de slag. "Hij gaat onder een marktconform salaris zitten."
Wat een arme man is het ook, ik ga snel een red-de-arme-Zalm-de-winter-door-fonds opzetten. 8-)
Het is een spectrum.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Dubbele P »

Belachelijk inderdaad... als het nu nog werken was... Zeker zoals het in dat artikel gesteld wordt, vind ik het zeer grof voor mensen die met hard werken amper de eindjes aan elkaar geknoopt krijgen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Geert »

Nou, werken zal-ie best hoor.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door deadlock »

Dubbele P schreef:Belachelijk inderdaad... als het nu nog werken was... Zeker zoals het in dat artikel gesteld wordt, vind ik het zeer grof voor mensen die met hard werken amper de eindjes aan elkaar geknoopt krijgen.
Buiten beschouwing gelaten of Zalm de goede man is hiervoor, is het salaris allesbehalve belachelijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Dubbele P »

Waarom? Verklaar je nader...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten