Mag ik even kwijt #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Vinny »

Die dingen waren 2.008 jaar geleden nog niet uitgevonden :P
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door STF »

Daarom lag hij ook zonder condoom te neuken...
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Dubbele P »

Gebruikten ze toen nog geen leeggehaalde organen van dieren daarvoor? Of was dat later? :? :lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Caspar »

Net eventjes het ijs op de sloot uitgeprobeerd, en dat is al aardig dik, ik kon er in ieder geval opstaan. Ik merkte wel dat ik wat zwaarder ben geworden sinds de laatste keer op natuurijs in 1997 ofzo; wat ik toen dik ijs vond, kraakt nu onder mijn voeten 8-)
Stephan
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 24 mar 2008, 21:35
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Stephan »

Justin schreef:Ik weet niet meer of ik kinderen wil. Op tweede kerstdag in t1939 van Ddr naar Vl, tussen Tb-Ehv twee kindjes van een jaar of 5 die echt een toneel/drama opvoeren, dat ze de trein eng vinden, en niet durven te bukken.... Pfff... weet niet wat die ouders hem hebben ingepeperd :evil:

Vandaag in de t32237 van Rv naar Rm twee drukke kindjes, en ook in de t844 tussen Rm en Ht twee enorm krijsende (tweeling)broertjes die maar lopen te schreeuwen en als een broertje het hoofd stoot tegen het tafeltje van de vierzits... (na 5 waarschuwingen van zijn vader) breekt ook de hel nog eens los :roll: ...
En in het kader van kinderen vandaag de volgende qoute opgevangen. In de bus zat moeder met twee kinderen, en gezien de bagage, langs geweest bij Mac Donalds. De twee hadden uiteraard een Happy Mail plus bijbehorend speeltje. Ze speelde allebei met dat dingetje, tot het jongetje waarschijnlijk de auto sloopte. "Zullen we ruilen, het zijn precies dezelfde" riep hij. Heel sterk onderhandelen in de kleuterwereld!

En een andere quote vandaag, opgevangen in de IC naar Heerenveen. Mevrouw achter me was aan het bellen. De verbinding viel waarschijnlijk weg en ze vroeg "Was je er nog?"

Stephan
In een rijdende trein is het smerigste eten nog een feestmaal.
Doc Zenith
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 12:14
Locatie: Gn

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Doc Zenith »

Handig, in Zwolle geeft men reizigers van bus 1 tegenwoordig graag een overstap van 25 minuten op het station...
En de bushalte staat niet meer voor het huis van mijn oma :evil:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door STF »

Morgenmiddag gaan we het vuurwerk testen, want stel je voor dat het stuk blijkt te zijn! Dan zou je even mooi voor gek staan tegenover al je campinggasten op 31 december.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Bastiaan »

Doe voorzichtig :wink:
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Dubbele P »

Hoe kun je vuurwerk nu testen? Als je het probeert, is het toch meteen definitief afgestoken? :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Justin »

Och, wat een verademing wat kinderen betreft. Vandaag in t3167 ook twee kindjes, maar die waren heel rustig en lief 4-op-een-rij aan het spelen... :pos:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daan »

Dubbele P schreef:Hoe kun je vuurwerk nu testen? Als je het probeert, is het toch meteen definitief afgestoken? :P
:mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Caspar »

Wordt morgen tamelijk eenzame oudjaarsavond :? Doordat ik pas na de laatste trein naar huis kan, rij ik met collega mee, maar ik kan dus niet meer met ov bij vrienden of familie komen. Wel balen opzich.



Nu zo aan het einde van het jaar is het misschien wel leuk om het moment van het jaar vast te stellen.

Werk: de avond van de ontsporing van 22 november, om het maximale van je concentratie/ denk/stress vermogen etc op te zoeken.
Prive: het tekenen van mijn koopakte bij de notaris van mijn appartement.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daan »

Lijkt me zo klote, alleen oud & nieuw moeten vieren... :( Je hebt late dienst ofzo?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Caspar »

Ja, anders was het vroege dienst, maar dat zou betekenen om 5.15 mijn bed uit. Dat is minstens zo erg op nieuwjaarsdag :wink:
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door mb90 »

Ja zoiets heeft mijn moeder morgen ook. Die werkt in de zorg en voor haar gaat de wekker om half 7 morgenochtend. Het is elk jaar kiezen voor haar of werken met kerst of met oud en nieuw en dit jaar werd het dus oud en nieuw.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Suus »

Ik had vorig jaar ook vroege dienst bij de McDonald's, maar dat was maar om negen uur (normaal zeven uur), en tot elf uur weinig moeten doen toen, aangezien de setup altijd twee uur duurde, en nieuwsjaardag een van de twee dagen is dat MLS (levering) niet langskomt. Die dag kwam ook MRS (afval) niet, dus dat viel ook weer mee. Die arme manager echter mocht alles gaan tellen (maand en jaartelling :lol: ). Maar dat heb ik dit jaar gelukkig niet :P

Beetje jammer dat de gevangenis van Alphen aan den Rijn (de grootste van Nederland :shock: ) een bestellinkje kwam afhalen van 120 Big Mac menu's, 80 McChicken menu's en 23 Fish'Filet menu's. Heb de hele ochtend milkshakes staan tappen en in de vriezer geplaatst.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Bastiaan »

Net 2,5 uur op de IJsseldijk staan wachten op iets dat niet kwam opdagen. Vanaf een uur of tien stond ik daar te wachten voor de Leeuwardenshuttle die om 10:30 langs zou komen; kwam maar niet opdagen. Rond kwart voor twaalf komt er een spotter mij vergezellen, want de zeer vertraagde Coevordenshuttle met een Class 66 en twee 1200'en in opzending werd verwacht. Maarja, die kwam ook niet ... Vervolgens met bevroren tenen naar huis gegaan, want ik hield het echt niet uit. Ben nu eindelijk weer een beetje opgewarmd. Pff, min vijf! Gisteren zeiden ze nog "rond het vriespunt".
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door BR628 »

Bastiaan schreef:Net 2,5 uur op de IJsseldijk staan wachten op iets dat niet kwam opdagen. Vanaf een uur of tien stond ik daar te wachten voor de Leeuwardenshuttle die om 10:30 langs zou komen; kwam maar niet opdagen. Rond kwart voor twaalf komt er een spotter mij vergezellen, want de zeer vertraagde Coevordenshuttle met een Class 66 en twee 1200'en in opzending werd verwacht. Maarja, die kwam ook niet ... Vervolgens met bevroren tenen naar huis gegaan, want ik hield het echt niet uit. Ben nu eindelijk weer een beetje opgewarmd. Pff, min vijf! Gisteren zeiden ze nog "rond het vriespunt".
Lw-shuttle reed niet vandaag. Co-shuttle is van afgelopen maandagavond en staat zoals bekend nog steeds in Co te wachten op herstel van het spoor bij Mrb. Ik heb de gok niet eens meer gewaagd.. Maar goed ook, nu blijkt dat het niks meer wordt..
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Bastiaan »

Ja goh, dat weet ik nu allemaal ook wel. Alleen toen ik vanmorgen weg ging dus niet ...
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door BR628 »

Zorg dan ook voor contacten, dat scheelt de kou ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door deadlock »

Kopenhagen is weer fijn als altijd jongens en meisjes!
De 40447 kwam gisteren wel met ongeveer +60 aan in Koebenhavn H maar in Padborg was het nog +100. Drie keer paspoortcontrole en twee keer tassen doorzocht, maar de Deense politie was niet erg grondig, die agent komt de cabine binnen en ik zat daar met twee Nederlanders, een Finse Marokkaan en een Spaanse chick, zegt 'ie "Danske politi! Pes!" Hij zag dat ik Nederlander was en zegt "goedemorgen jongens" met een zwaar accent, waarop ik in het Deens antwoord en hij helemaal blij "snakker du Dansk! Det er godt!!!", toen moest mijn koffer open maar hij keek er nauwelijks in hehe. De Duitsers waren gründlicher maar ze hebben mijn jas niet bekeken, daar zaten nog vier joints in die we in Hannover hebben opgerookt op het station.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door ODRAIL »

Het jaar gezond doorkomen haalde ik net niet, heb last van een licht buikgriep :?.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door BR628 »

deadlock schreef:vier joints.
Als ze dat hadden gevonden had je een dik probleem gehad, denk dat je dan oud en nieuw wel eens in Duitsland kon gaan 'vieren'..
Laatst gewijzigd door BR628 op wo 31 dec 2008, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door STF »

Bleh helemaal geen zin in vanavond, was het maar vast 2 januari ofzo...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door deadlock »

BR628 schreef:
deadlock schreef:vier joints.
Als ze dat hadden gevonden had je een dik probleem gehad, denk dat je dan oud en nieuw wel eens in Duitsland kon gaan 'vieren'..
Uhuh klopt. Ik had ze enkele dagen eerder gekocht en was ze kwijtgeraakt. Toen bleek dat ze in de voering van mijn gloednieuew jas waren geschoten omdat er een groot gat in de binnenzak zit :d
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 146 gasten