Mag ik even kwijt #13

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

BR628 schreef:
Fles schreef:Plus nog een belachelijke actie in Venlo
Overstap van de 9000 op Veolia ri Nm mislukt? :P :lol:
Welnee, ECHT een belachelijke actie. Vertraging oplopen door een GEBREK aan reizigers. Nou jij weer :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

De DDR? Bijna. Wel hetzelfde land iig :P

Grevenbroich, 21 februari 2009. Eindelijk mijn DRIEDUIZENDSTE stationsnaambordje. 8-)

Afbeelding

BUIG voor dit zwerverskrot :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Justin »

_0_

3000. Ik heb er nog niet eens 100 ;). Ik laat jou al het werk doen :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door tsov »

Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Dubbele P »

Fles schreef:De DDR? Bijna. Wel hetzelfde land iig :P

Grevenbroich, 21 februari 2009. Eindelijk mijn DRIEDUIZENDSTE stationsnaambordje. 8-)

http://www.smorgensindevroegte.nl/trein ... broich.jpg

BUIG voor dit zwerverskrot :pos:
Het is geen stationsnaambord maar de plaatsnaam op het seinhuis ;) Vlak in de buurt staat als het goed is een groot elektronisch seinhuis dat het treinverkeer in een behoorlijk groot gebied in Duitsland regelt. Dit is anderhalf jaar geleden buiten dienst gegaan. Heb je toevallig gezien of je erin kon?

Oh, en deze heb je waarschijnlijk nog niet :P

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Dubbele P schreef:Oh, en deze heb je waarschijnlijk nog niet :P
tricky hoor, dit soort aannames. Maar idd, die heb ik nog niet :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Dubbele P schreef:Het is geen stationsnaambord maar de plaatsnaam op het seinhuis ;)
True, maar dat rukt niks :P
Vlak in de buurt staat als het goed is een groot elektronisch seinhuis dat het treinverkeer in een behoorlijk groot gebied in Duitsland regelt. Dit is anderhalf jaar geleden buiten dienst gegaan. Heb je toevallig gezien of je erin kon?
Nee, ben niet gaan kijken. Dit is iig het seinhuis aan de noordkant. Ook aan de zuidkant staat een seinhuis, misschien bedoel je dat? :?:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Harvest time 8)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:
tricky hoor, dit soort aannames. Maar idd, die heb ik nog niet :P
Heb je toevallig ook het stationsnaambordje van Pompeii? :mrgreen:

Maar goed: sinds gisteravond ben ik weer terug van mijn reis naar Rome met school. Het was een erg leuke reis, waarbij we veel hebben gezien van Rome en het ook erg gezellig hebben gehad.
Ik heb enkele OV-foto's gemaakt, al zijn ze niet allemaal van goede kwaliteit, omdat ik vaak weinig of geen tijd had. Misschien plaats ik ze nog wel, maar voorlopig niet denk ik, omdat vlak na de vakantie mijn derde SE-week er alweer aankomt. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Ne, zonde. ik ben wel in Rome geweest, vlak voordat bordjes belangrijk werden... maar heb er meer gemist dan gemaakt uiteindelijk... stom stom stom stom :S
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door BR628 »

Fles schreef:De DDR? Bijna. Wel hetzelfde land iig :P
Mwah DDR:

Afbeelding
Görlitz

Afbeelding
Hähnichen

Afbeelding
Brand

:lol:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daan »

Zo, kortste schooldag achter de rug :P Kom op school, we staan te wachten bij het lokaal, komt de teamleider eraan met de melding dat de les vervalt. Tja, dan gaan we weer naar huis, één dag langer vakantie is ook niet verkeerd :lol:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Wubbo »

$%^#$^^$#*&&

Vandaag de hele dag voor Jan L*l zitten werken. We hadden een nieuwe versie gekregen, dus lekker daarin zitten muteren. Blijkt dat die nieuwe versie niet goed is. Morgen krijgen we een nieuwe, en kunnen we alles weer opnieuw doen... :(
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:Ne, zonde. ik ben wel in Rome geweest, vlak voordat bordjes belangrijk werden... maar heb er meer gemist dan gemaakt uiteindelijk... stom stom stom stom :S
Nou speciaal voor jou dan :wink: :
Afbeelding
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door webguy »

Wubbo schreef:$%^#$^^$#*&&

Vandaag de hele dag voor Jan L*l zitten werken. We hadden een nieuwe versie gekregen, dus lekker daarin zitten muteren. Blijkt dat die nieuwe versie niet goed is. Morgen krijgen we een nieuwe, en kunnen we alles weer opnieuw doen... :(
Ah, van dat soort IT-ers ;) Lekker schijt aan je gebruikers hebben, want nee: dat kan niet anders. En documentatie? Nee, die schrijven we niet :P
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Caspar »

Vanaf Morgen 5 dagen met de trein door Beieren. :D Zal wel een hoop foto's maken en een verslagje maken na afloop.
Eventueel wil ik nog de grens over steken bij Cheb in Tsjechië. Iemand die weet of het daar een beetje mooi is?

Naar dit soort stations ben ik een beetje op zoek, en dan in de sneeuw als het even kan:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Caspar op ma 23 feb 2009, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Geert »

webguy schreef:
Wubbo schreef:$%^#$^^$#*&&

Vandaag de hele dag voor Jan L*l zitten werken. We hadden een nieuwe versie gekregen, dus lekker daarin zitten muteren. Blijkt dat die nieuwe versie niet goed is. Morgen krijgen we een nieuwe, en kunnen we alles weer opnieuw doen... :(
Ah, van dat soort IT-ers ;) Lekker schijt aan je gebruikers hebben, want nee: dat kan niet anders. En documentatie? Nee, die schrijven we niet :P
Of uiteraard een chef/manager die te veel wil in te korte tijd waardoor er geen tijd meer overblijft om alles eens goed te testen ;) :S
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Wubbo »

Nee, een of ander figuur die vooral op eigen houtje dingen doet en het liefst geen anderen daarbij betrekt (laat staan informeert). We verwachten in deze nieuwe versie sowieso 2 weken lang met 2 man (van de 4 die we hier hebben) puin te kunnen ruimen...
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Dubbele P »

Youtube filmpjes van 'vroeger' gaarne hier. :)
Laatst gewijzigd door Chauf21 op ma 23 feb 2009, 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Groen leesbaarder gemaakt
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Dubbele P »

Blijkbaar is mijn beeldscherm dan kraakhelder ofzo, want ik kon het perfect lezen. Kreeg laatst ook al reacties over de kleur tekst op mijn website, die bij anderen onleesbaar was, terwijl ik op mijn pc totaal geen problemen had met de weergave. :?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daniel »

Zat vanmiddag nog even de eerste versie van een rapportje dat ik geschreven had door te lezen en vond 't al zo raar dat ik daarin heel andere getallen had staan als in de software waarmee die getallen gegenereerd waren. Kijk vervolgens nog eens goed, bleek dat ik twee keer hetzelfde gekopieerd had i.p.v. twee verschillende dingen :oops:
Achja, moest toch nog wat toevoegen dus maar even een nieuwe berekening laten doen en een optie gebruikt die weer verbazing opleverde... hoe ik toch twee voorspellingen uit een statistisch model keurig onder elkaar had gekregen. Nouja, gewoon bij "Number of predictions" de "2" selecteren :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door STF »

Dat kan enorm verschillen per monitor inderdaad.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Ruben »

Was het vandaag data-entry mess up dag ofzo. Ik had eerst een concern 35 medewerkers gegeven, daarna 390 en daarna eindelijk het goeie, 39. :roll:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daniel »

Denk 't ja. Ik werd ook nog gek van het omrekenen vandaag... in m'n excel-sheet was het wel zo duidelijk om m'n getallen in uren:minuten te hebben, maarja had ook filmpjes met een droogtijd langer dan 24 uur: vul dus 27:00 in, maakt dat stomme Excel er 3:00 van :evil:
Het statistische programma lustte echter weer alleen tijden in minuten... dus weer terugrekenen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Reiziger Ddrs schreef:Denk 't ja. Ik werd ook nog gek van het omrekenen vandaag... in m'n excel-sheet was het wel zo duidelijk om m'n getallen in uren:minuten te hebben, maarja had ook filmpjes met een droogtijd langer dan 24 uur: vul dus 27:00 in, maakt dat stomme Excel er 3:00 van :evil:
Het statistische programma lustte echter weer alleen tijden in minuten... dus weer terugrekenen.

Format > Format Cells > 37:30:55
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten