Mag ik even kwijt #13

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daniel »

Ach en bij mij wat kleine ergernissen... wil ik aan 't eind van de dag m'n uren invullen, loopt de timesheet vast :? Ik dat ding dus maar met 't kruisje afgesloten (dat wilde nog net wel), maarja, toen kon ik dat ding weer gedurende 10 minuten niet openen. Als je namelijk niet netjes met de link "Quit" afsluit blijft 'ie enige tijd geblokkeerd staan...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Chauf21 »

Vandaag heerlijk op kosten van de UvA mogen borrelen :pos:
Nu weet ik ook dat m'n collegegeld van ruim €1500,- goed besteed wordt :mrgreen:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door ODRAIL »

Batterij van mijn horloge was zojuist leeg gegaan, terwijl ik nog geen uur geleden langs de juwelier liep, vrijdag de 13de :?.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Chauf21 schreef:Vandaag heerlijk op kosten van de UvA mogen borrelen :pos:
Nu weet ik ook dat m'n collegegeld van ruim €1500,- goed besteed wordt :mrgreen:
Borrelen is goed :pos:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door STF »

Wij waren een rubbermat kwijt van de schommels, als je eraf zou vallen. Maar die vonden we terug verderop, dus juist een geluksdag vandaag. ;)
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door JeePee »

Vrijdag de 13e Wat een KUTdag.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Stefan »

Ik had wel geluk vandaag.. Ik moest eigenlijk tot 16.15u naar school, maar de laatste 5 (!) lesuren vielen uit, dus we konden om 11.15u al weg. ;) En alle 4 de uren van maandag zijn uitgevallen, dus ik heb een lekker lang weekend. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daantje »

Voor alle Lycos gebruikers: ik kreeg net dit mailtje
Beste Tripod gebruiker,




In tegenstelling tot eerdere berichtgeving, kunnen wij u meedelen, dat de Tripod diensten voortgezet worden door NewCo.

Voor Tripod en de ca. 6 miljoen homepages kwam de redding op het laatste moment en de pogingen van het Tripod team zijn nu eindelijk beloond!

Het belangrijkste nieuws voor u:

Uw gratis Tripod Homepage blijft ook na 15-2-2009 verder bestaan en zal niet verwijderd worden.

Vanaf 16-02-2009 worden de diensten door een andere onderning overgenomen. Op dit moment verandert er voor u helemaal niets. Uw homepage bij Tripod blijft uiteraard kosteloos.

Wij verheugen ons erop om, samen met u, in de toekomst veel nieuwe ideeen en nieuwe features te ontwikkelen voor Tripod en Multimania. Allereerst dient Tripod te verhuizen naar een nieuw datacenter, waardoor het mogelijk is dat er onderbrekingen zullen zijn in de service. Wij hopen dat u begrip heeft voor het feit dat het kan zijn dat er zich problemen voordoen bij de verhuizing.

Het is mogelijk dat in de toekomst de URL members.lycos.nl niet meer mogen gebruiken, en daarvoor in de plaats waarschijnlijk nl.multimania.com gebruiken. Zodat Google de homepages onder de nieuwe URL kan vinden, worden zo snel mogelijk de nieuwe URLS beschikbaar geïmplementeerd en de pagina’s onder member.lycos.nl worden hiernaar omgeleid.

Wij hopen dat u ons, ondanks de aanstaande wijzigingen, ook in de toekomst trouw zult blijven.


Met vriendelijke groet,
Het LYCOS Tripod Team
Ben ik blij dat ik er nog niet aan toegekomen ben om al m'n bestanden over te zetten op een andere webspace :D
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Wubbo »

Fles schreef:De dag is nog niet om, jouw portie miserie komt nog wel :pos:
Ik zit nog steeds te wachten, wanneer komt het nou? Zelfs de eerste pannenkoek lukte :P
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Aking »

Ghehe doe je adres maar.. .kom ik wel even langs :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:
Fles schreef:De dag is nog niet om, jouw portie miserie komt nog wel :pos:
Ik zit nog steeds te wachten, wanneer komt het nou? Zelfs de eerste pannenkoek lukte :P
ja, de EERSTE ja :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door STF »

Van vrijdag de 13e, schakelen we over op Valentijnsdag. Staan de (was)manden klaar, onder de brievenbus?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Suus »

Ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van :) Heb zelf ook niets op de bus gedaan, ik had geen postadres en e-mail vind ik ook zo flauw.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Geert »

Maar wel iemand op het oog dus? ;-)

Vanavond gezellig naar de film in Rotterdam met mijn geliefde. :)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Stefan »

Ik geef alleen m'n vader vandaag wat cadeaus omdat 'ie jarig is. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

:D dat lijkt me ook verwarrend, 14 feb jarig zijn :lol:

Gefeliciteerd even goed ;)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daantje »

Mijn tante is op 15 feb jarig en dat vind ze maar irritant. Ze wil altijd heel graag rozen voor haar verjaardag maar als je ze de dag ervoor haalt zijn ze stervensduur en op de dag zelf zijn ze overal uitverkocht :p

Ik heb eigenlijk niets met valentijnsdag dus doe er ook niets aan.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Ik heb eigenlijk niets met valentijnsdag dus doe er ook niets aan.
Niet?? :shock:

Oh jammer zeg :cry: :cry:



;)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daan »

Ik doe ook geen fluit aan Valentijnsdag, moet ik eerlijk bekennen :shock:

Oja, voor de mensen die gisteren pech hadden, volgende maand nieuwe kansen, dan is er weer een vrijdag de 13e :mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door STF »

In Luxemburg komt op zaterdag de postbode niet, dus ik verwacht maandag een enorme stapel kaarten. :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Justin »

Ik kreeg vandaag een doos chocolade door de brievenbus van mn vriendje. Hij had er alleen één gestuurd, en ik kreeg er twee, frappant haha :D!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

JeePee schreef:Vrijdag de 13e Wat een KUTdag.
Je hebt je wel vermaakt zie ik :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Caspar »

@Fles, in een ander topic meen ik gelezen te hebben dat je zei dat Avenhorn ook een station heeft gehad, met bordje?

Vanmiddag vanuit Heiloo naar Hoorn gefietst, maar niets gezien wat op sporen uit een spoors verleden zal moeten duiden daar in Avenhorn.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Caspar schreef:@Fles, in een ander topic meen ik gelezen te hebben dat je zei dat Avenhorn ook een station heeft gehad, met bordje?

Vanmiddag vanuit Heiloo naar Hoorn gefietst, maar niets gezien wat op sporen uit een spoors verleden zal moeten duiden daar in Avenhorn.
Dan moet je nog maar eens terug, het staat er wel degelijk. Met een apart retiradegebouwtje. Overigens zonder bordje helaas ;)

http://www.stationsweb.nl/station.asp?s ... g=avenhorn

http://www.spoorzoeker.nu/gebouwen/stations/031.html
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Suus »

Een van de vele lokale krantjes bij mij in de regio meld dat er dit jaar twee buitendienst stellingen zijn van de spoorlijn Gouda - Alphen - Leiden, dus ben ik eens gaan kijken op www.rijngouwelijn.nl aangezien het daar vast mee te maken heeft. Vervolgens vind ik deze pagina:
Treinvrije periode:
Tevens staan er twee treinvrije periodes gepland op zondag 22 maart (01:00 uur) - maandag 23 maart (14:00 uur) en zaterdag 9 mei (21:00 uur) - maandag 11 mei (04:00 uur). Tijdens deze periode worden kabels en leidingen onder het spoor doorgetrokken.
Vooral die eerste vind ik erg opvallend, mag toch hopen dat het een typfout is, tijdens de maandagochtendspits een spoorlijn buiten dienst halen terwijl je er een heel weekend voor hebt :roll:

Overigens zijn de grondwerken gestart voor "Station" Waddinxveen Zuid, dus daar ga ik af en toe maar eens kijken denk ik.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 34 gasten