Mag ik even kwijt #13

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daniel »

Mja, ik heb 't uiteindelijk wel voor elkaar gekregen hoor. Maar dan wel met seconden erachter, toen wilde 'ie ineens wel vreemd genoeg.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daan »

STF schreef:Dat kan enorm verschillen per monitor inderdaad.
Dat is dan gewoon slecht gekalibreerd...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door webguy »

Dat moge zijn, maar niet iedereen heeft de goede 'color profile' ingesteld, en ook heb je apparatuur nodig om de gamma waardes goed in te stellen ;) Ga d'r maar vanuit dat kleuren er overal anders uit zullen zien...
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Dubbele P »

Ben in ieder geval behoorlijk tevreden met mijn Samsung SyncMaster T220 :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door STF »

Ik zit zowiezo overdag achter de pc in het kantoortje, maar ik bedien wel mijn eigen pc (op me slaapkamer in het huis), via extern bureaublad. Alleen het nadeel is daarvan dat het beeld zonder videokaart drivers gaat draaien, want beide pc's hebben andere videokaarten erin zitten dus het extern bureaublad smijt automatisch alle drivers op non-actief om problemen te voorkomen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Suus »

Vandaag weer kamers wezen kijken, dit keer bij de sporendriehoek in Diemen (die vijf gekleurde flats daar). Mooi zicht op die splitsing daar heb je daar dan zeg (als je aan de goede kant van het gebouw zit).

Geen idee wat er met die C1000 in het winkelcentrum daar is gebeurd, maar die is eh, leeg :P Alleen de grote logo's hangen er nog, voor de rest is de ruimte helemaal leeg (en de naastgelegen Albert Heijn voor een maandagochtend wel heel erg vol).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door webguy »

Vast opgekocht door de AH, maar nog niet verbouwd naar AH :)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door tsov »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-yNl7JLlZZw[/youtube]
Rare jongens, die Zweden :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Suus »

webguy schreef:Vast opgekocht door de AH, maar nog niet verbouwd naar AH :)
Hij staat niet op de lijst, maar echt groot zag de winkel er niet uit, dus verbaast mij niets. Volgens deze pagina nog geen 500 vierkante meter, daar kan je als supermarkt dus echt niets mee. Opeens verbaasd het mij helemaal niets :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Vandaag weer kamers wezen kijken, dit keer bij de sporendriehoek in Diemen (die vijf gekleurde flats daar). Mooi zicht op die splitsing daar heb je daar dan zeg (als je aan de goede kant van het gebouw zit).

Geen idee wat er met die C1000 in het winkelcentrum daar is gebeurd, maar die is eh, leeg :P Alleen de grote logo's hangen er nog, voor de rest is de ruimte helemaal leeg (en de naastgelegen Albert Heijn voor een maandagochtend wel heel erg vol).
Leuk, ik heb ook in die flats gewoond als student :D Wees blij dat de C 1000 weg is daar, dat was een heel slechte. Een beetje Aldi-achtig. Het personeel kon niet rekenen, alle producten werden door elkaar gesmeten en vaak over datum verkocht. :|
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daan »

Dubbele P schreef:Ben in ieder geval behoorlijk tevreden met mijn Samsung SyncMaster T220 :D
Heb ik ook, prima ding :pos: :D
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5861
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door reisthijs »

webguy schreef:Vast opgekocht door de AH, maar nog niet verbouwd naar AH :)
AH die C1000's opkoopt? Grappig, want in Utrecht is het juist andersom, de oude AH in Overvecht stond een tijd leeg en is toen een c1000 geworden.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Geert »

Maar goed, daar zit nog een huge AH XL een paar deuren verderop ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Fles »

Reiziger Ddrs schreef:Mja, ik heb 't uiteindelijk wel voor elkaar gekregen hoor. Maar dan wel met seconden erachter, toen wilde 'ie ineens wel vreemd genoeg.
Je kan ook nog Custom kiezen ;)
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Jurjen »

reisthijs schreef:
webguy schreef:Vast opgekocht door de AH, maar nog niet verbouwd naar AH :)
AH die C1000's opkoopt? Grappig, want in Utrecht is het juist andersom, de oude AH in Overvecht stond een tijd leeg en is toen een c1000 geworden.
Dat is dan een zelfstandig ondernemer geweest die, nadat AH het pand gewoon opgegeven had, het pand gekocht/gehuurd heeft en een franchise-contract met C1000 heeft afgesloten. C1000 stoot alle (of een groot aantal van de) 'eigen' winkels af, en AH heeft daar een aardig aantal van overgenomen... C1000>AH is dus een gangbare overgang (7x in Den Haag alleen al), terwijl AH>C1000 een bijzonderheid is...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Oud forumgebruiker »

C1000 stoot alle (of een groot aantal van de) 'eigen' winkels af, en AH heeft daar een aardig aantal van overgenomen...
Ik heb begrepen dat het een deal was. Ahold zou haar belang in C1000 'teruggeven' aan Schuitema, op voorwaarde dat het 50 winkels om mocht bouwen tot Albert Heijn.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door webguy »

Jurjen schreef:1000>AH is dus een gangbare overgang (7x in Den Haag alleen al), terwijl AH>C1000 een bijzonderheid is...
En zo krijg je dus in Den Haag 3 AHs in een straat, waarvan een een XL :P Te belachelijk voor woorden eigenlijk...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Suus »

Precies. En als Schuitema binnen twee jaar een grote bedrijfstransactie zou aangaan (fusie met een ander bedrijf bijvoorbeeld of een overname), dan heeft Albert Heijn het recht nog eens dertig winkels van C1000 over te nemen. Stel gluiperds daar :P

Moet je in het centrum van Amsterdam maar eens een andere supermarkt dan een Albert Heijn gaan zoeken :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door tsov »

Er zit een Spar in de Nieuwe Kerkstraat! Maar dat is ook zo'n beetje de enige die ik kan bedenken :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Wubbo »

Die huidige C1000 heeft eerst een jaar of 3 leeggestaan voordat er nu weer een supermarkt in is gekomen. Ik vind het wel prettig, niet alleen omdat ik C1000 een prettige winkel vind, maar ook omdat je merkt dat het nu wat rustiger is geworden in de AH XL.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daantje »

In Rotterdam Noord heb je nu ook zeker vijf Albert Heijn's tegenover één Plus, een Aldi en twee Bas van der Heijden's.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Daniel »

Tja, over veel Albert Heijns gesproken... kom op weg van het werk naar huis (vlak) langs maarliefst 7 Albert Heijns, waarvan wel enkele To Go's overigens. Langs de route zit verder maar één andere supermarkt.

Als ik de bus neem is het weer een heel ander verhaal, dan kom ik in Nieuwegein langs een Albert Heijn, Plus, Super de Boer én een C1000 en is de keuze dus wat groter.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Geert »

Vlak tegenover mijn flat zit een Super de Boer, maar meestal fiets ik naar de C1000 5 minuten verderop. Ik vind Super de Boer maar een vervelende en dure winkel en of ik nu 5 minuten loop of 5 minuten fiets maakt ook niet zoveel uit.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door BR628 »

Niet zo zeer vervelend, maar inderdaad wel duurder...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #13

Bericht door Geert »

Mwah, ik vind vooral het personeel van de Super hier vervelend. In Vlaardingen ging ik ook regelmatig naar de Super de Boer en die vond ik vooral duur, niet zozeer vervelend. :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten