Mag ik even kwijt #15

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Suus »

CompuServe is toch van die baggersoftware en die honderden cd-roms die je overal bijkreeg? Van dat imago komen ze volgens mij noooooooit meer af :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Ja inderdaad, de PC in onze huiskamer werd standaard geleverd met die Compuserve bende erop. Me vaders laptop trouwens met Tiscali.

Ik zie dat ik weer een gratis MP4 speler krijg bij aankoop van minimaal tien dozen ijs, zelfde actie als vorig jaar dus. Alleen kreeg ik die MP4 speler vorig jaar pas na lang zeuren, vier maanden later geloof ik en na twee dagen liet ik hem al uit mijn handen vallen, oftewel STUK. :?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Geert »

Bee schreef:CompuServe is toch van die baggersoftware en die honderden cd-roms die je overal bijkreeg? Van dat imago komen ze volgens mij noooooooit meer af :P
Hehe inderdaad. 8-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Fles »

Geert schreef:
Bee schreef:CompuServe is toch van die baggersoftware en die honderden cd-roms die je overal bijkreeg? Van dat imago komen ze volgens mij noooooooit meer af :P
Hehe inderdaad. 8-)
Ik verbaasde me al dat dat nog bestaat :D
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door tsov »

Jeej! Ik heb weer internet! Toen ik gistermiddag om 16u thuiskwam, had ik geen internet en tv... Er was een algemene storing, zeiden ze :roll: Tussen ~7 en 9 had ik wel gedeeltelijk tv (alleen Ned 1, 2, 3, RTV N-H, arte, TV5, Al Jazeera en de Turkse/Algerijnse/Marrokaanse/Tunesische zenders :? ), maar daarna was dat ook weer weg. Om middernacht nog niks, dus naar bed gegaan en nu doet 't 't weer!
Daarentegen heb ik nu wel m'n studieboek half uit :P :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Geert »

Zo te zien moeten ze dat vaker doen dus ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door deadlock »

NS-Reiziger schreef:UPC moet je eigenlijk niet doen voor internet, sowieso duurder en komt basisabo TV van 16.95 bovenop. Digitenne is in combipakketten nooit voordeliger dan apart. Dus Compuserve + Digitenne zou het snelst en goedkoopst zijn. :)
UPC is relatief de goedkoopste met de uitrol van DOCSIS3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door tsov »

Delen van Nederland zijn nu ook beschikbaar in Streetview van Google Maps! Het gaat om de regio's Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Zaanstad en Volendam.
Bijna heel Amsterdam staat erop, behalve mijn wijkje :mrgreen: En bij de Carolina MacGillavrylaan is iets fout gegaan. :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Chauf21 »

:lol: Een stukje verder zit ook een leuke foto: je ziet de Google-auto twee keer; klik :lol:
Laatst gewijzigd door Wubbo op do 19 mar 2009, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Layout hersteld
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Geert »

Zat vanmorgen ook al te kijken, erg leuk :D
Mijn werk is ook goed zichtbaar, de auto van een collega staat er duidelijk op :P
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daan »

Erg leuk inderdaad, vanmorgen in de les de halve stad al "doorgewandeld" :P
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Cookie »

tsov schreef:En bij de Carolina MacGillavrylaan is iets fout gegaan. :lol:
Ook bij een deel van de Kruislaan trouwens, het viaduct met daarop Wgm is dus helaas niet te zien ;) .
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door mb90 »

Ik heb ook al lekker door de stad gewandeld. :P Onderweg zag ik mijn huis, mijn werk en onze auto 2x. 1x thuis en 1x toen mijn vader onderweg naar huis was. Dat was volgens mij alleen niet op dezelfde dag. Als ik de beelden bekijk en in mijn geheugen graag, want ik heb ze langs zien rijden, zijn ze van rond juni vorig jaar.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21266
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Meltrain »

Hmm, mijn straat kan ik niet eens doorwandelen. :?
Ik kan alleen het begin van de straat zien.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door M57 »

tsov schreef:Jeej! Ik heb weer internet! Toen ik gistermiddag om 16u thuiskwam, had ik geen internet en tv... Er was een algemene storing, zeiden ze :roll: Tussen ~7 en 9 had ik wel gedeeltelijk tv (alleen Ned 1, 2, 3, RTV N-H, arte, TV5, Al Jazeera en de Turkse/Algerijnse/Marrokaanse/Tunesische zenders :? ), maar daarna was dat ook weer weg. Om middernacht nog niks, dus naar bed gegaan en nu doet 't 't weer!
Daarentegen heb ik nu wel m'n studieboek half uit :P :pos:
Ja bij mij was de Leijbrandt ook kaduuk. Miste het nauwelijks, had visite :)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Oud forumgebruiker »

Aaaaaaah wat een toeval. Ik kreeg vandaag te horen dat ik over een maand ook verhuizen ga :'). Binnen hetzelfde stadsdeel :oops: - maar wel uitzicht op water :). En wel wat verder van het vondelpark af :(.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daantje »

deadlock schreef:
NS-Reiziger schreef:UPC moet je eigenlijk niet doen voor internet, sowieso duurder en komt basisabo TV van 16.95 bovenop. Digitenne is in combipakketten nooit voordeliger dan apart. Dus Compuserve + Digitenne zou het snelst en goedkoopst zijn. :)
UPC is relatief de goedkoopste met de uitrol van DOCSIS3
Ik had bij UPC over het hoofd gezien dat daar nog een basis tv-abonnement van 16.70 bijkomt. Dus nu wordt het Online Telefonie basis + ADSL extra in combinatie met Digitenne van KPN :) Vanavond ff aanvragen :)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Justin »

Ik zit bij een operationaliseringsprobleem met mn scriptie, het gaat om het bepalen van reismogelijkheden die wel of niet geldig zijn. Dit is in combinatie met waardes van halteringen en overstappen:

Een voorbeeld van Rotterdam naar Dordrecht:
Stoptrein 5100 vertrekt om .32, aankomst .55
Intercity 2100 vertrekt om .33, aankomst .46
Omdat de IC de Stopper inhaalt, is de stoptrein geen geldig reismogelijkheid, ook al vertrekt deze eerder

Uitzondering is weer:
Stoptrein 5100 vertrekt om 21.05, aankomst 21.28
Intercity 2100 vertrekt om 21.03, aankomst 21.16

Nu telt de 5100 wel mee: deze vertrekt immers later en wordt onderweg niet ingehaald.

Nog meer van dit soort operationaliseringsproblemen:

http://members.chello.nl/astook/63-65.pdf

Kan iemand me advies geven of ik in D.4 de reismogelijkheid Hvs-Ut-Ddr moet meetellen ja of nee?

Sowieso kom ik dik tijd tekort :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Klopt het, dat het forum de hele nacht "stoek" was, of worden Luxemburgers 's nachts afgesloten? :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Fles »

b moet meegeteld worden omdat het een ideaal backupplan is. Je kunt die van 6:38 in Hvs net missen, dan heb je 6 minuten later nog een kans, die je aan dezelfde eindtijd helpt :pos:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daan »

Lente! 8-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Fles »

Daan schreef:Lente! 8-)
Zo is dat! :pos:

Afbeelding
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Justin »

Fles schreef:b moet meegeteld worden omdat het een ideaal backupplan is. Je kunt die van 6:38 in Hvs net missen, dan heb je 6 minuten later nog een kans, die je aan dezelfde eindtijd helpt :pos:
OK...
ik kom zoiets weer tegen bij het geval Ztm-Ddr... als je met de 9825-2816-9216 (waarde 157,3) gaat versus de 19814-5127-9216 (waarde 156,2). Wel zelfde aankomsttijd in Ddr...

Ik ga denk ik nog de regel toevoegen:

-Verschillende aanvoerende trein (moet via verschillende routes gaan, anders geldt de kortste) + zelfde eindtrein = geldig :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Fles »

Precies. Behalve dan dat de s9200 sowieso geen optie is natuurlijk, maar dat is een ander verhaal :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door deadlock »

Je gaat naar de tandarts voor een vulling of twee, maar de tandarts besluit vervolgens dat er 4 kiezen toch echt per direct uit moeten wegens het niet aanwezig zijn van een glazuurlaag en onderliggende ontstekingen.

Dus AUW jongens :'(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten