Mag ik even kwijt #19

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

kutbejaarden :neg: En je begrijpt er geen snars van he. Ik bedoel, kom op nou. Honderd jaar levenservaring, en dan ZO dom :shock:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

In de winkel waar ik werk is het koffiezetapparaat (= gratis koffie) een vaste ontmoetingsplek. Standaard. How sad..
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Caspar »

^^^ En dan massaal de koffiehoek verlaten als de 35% stickers weer worden opgeplakt, om als eerste erbij te zijn?
Dat zie ik hier vaak gebeuren, vooral als de vleesafdeling= binnen hun gezichtsveld, wordt bijgestickerd.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Jurjen »

Bij m'n buurtwinkel staat die tafel pontificaal in de weg. Kunnen nog net aan allebei de kanten een karretje langs rijden, maar oh wee als er dus iemand aan die tafel zit. Wat te vaak gebeurd... Dan liever m'n alternatieve winkel, de Plus. Daar staat die tafel heerlijk ongezellig bij de ingang en de roltrappen naar de parkeergarage. Zit nooit iemand, maar kan wel met gratis koffie m'n boodschapjes gaan doen. ;-) (wel dubbele espresso extra sterk, anders zit er geen koffiesmaak aan...)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daan »

klaxxon schreef:In de winkel waar ik werk is het koffiezetapparaat (= gratis koffie) een vaste ontmoetingsplek. Standaard. How sad..
Ja, zo gaat dat bij ons dus ook. Gaan gerust een half uur zitten leuten, kijken hoe we met 4 man de hele zuivelafdeling weer volstouwen... En ondertussen staan die winkelwagentjes van ze (bij voorkeur helemaal leeg) overal in de weg... :?
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Mark »

^^^ Check, bij mijn AH is het niet veel anders :lol: We zitten immers ook pal naast een bejaardencentrum...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Het is één bushalte verderop. Wat er dus gebeurd, is dat de bus eerst stopt bij die halte, en bij de volgende halte voor de supermarkt er weer uitgaan. Dat is 200 meter.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Ruben »

Oh dan moet je in Buitenveldert komen. AH Gelderlandplein, in de buurt is de bevolking voor 80% bejaard. Toevoer door bus 62, 165 en 199, waarbij de gemiddelde reiziger 2 haltes aflegt. Vooral ritje AJ Ernststraat - Groot Gelderlandplein met de 199 is populair, verder vooral bus 62 die populair is (en die ook een grote lus door de wijk maakt).
In de AH zelf, grijze haren de boventoon. Allemaal winkelen ze rond 17:00 want de rest van de dag hebben ze daar absoluut geen tijd voor. Ze klagen bij het minste wachten, en willen contant afrekenen bij kassa's waar alleen met de PIN betaald mag worden, of willen dat de kassière hun boodschappen scant terwijl ze bij de controlekassa van zelfscanklanten staan.
Bankjes bij het koffie-apparaat altijd bezet, en ze moeten altijd net waar jij je product wil pakken 3 uur nadenken en kijken.

Blij dat ik verhuisd ben.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door STF »

Hier hebben ze geen koffiehoekjes in de supermarkt. :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

65+ ers, rollators, sleepkoffers, vouwfietsen en surfplanken moeten verboden worden in de supermarkt :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Ik ben ook niet zo van een bepaald type winkelwagen, die ze bij mijn ouders in de supermarkt hebben. Het is een grote plastic helicoptercabineachtig iets, en die zit dan gemonteerd voorop een winkelwagen. Die winkelwagen is minstens 4 meter lang, en staat dus altijd in de weg, en alles wat op de hoeken van de gangpaden staat wordt gegarandeerd omgegooid :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ja, ik werk dus in een XL-filiaal... dat betekent ook XL-winkelwagentjes (nouja, wagens!). Heeeeeeeel fijn. :neg: :neg: :neg:. Vooral die winkelwagen in de vorm van een auto zodat klein druk grut-dat-niet-stil-kan-zitten er in kan zitten zijn populair :roll: incluis vaders die ermee door de winkel gaan rennen :roll: :roll:. Ik ben nog altijd het meest fan van die wagentjes in de vorm van 2 houders waar je 2 winkelmandjes in kunt doen. Compact en je kunt er minder moeilijk mensen mee in de weg staan.

Gelukkig heb ik op de AGF-afdeling wat minder last van dit soort strapatsen, maar ik weet uit ervaring dat het bij Vlees echt een ramp is.

Over die 35%-stickers: toen ik dat nog deed merkte ik echt dat vaste klanten weten op welk tijdstip het gebeurt :lol:. En ze weten dat ik niet zo scheutig ben in dat soort dingen, dus als ze met een pakkie gehakt aan kwamen zetten dat pas over 3 dagen over datum was i.p.v. over 2, deed ik daar niet al te moeilijk over.
Laatst gewijzigd door Oud forumgebruiker op di 12 mei 2009, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Misschien moet er in supermarkten ook maar met doelgroepstroken gewerkt gaan worden :idea:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

klaxxon schreef:Over die 35%-stickers: toen ik dat nog deed merkte ik echt dat vaste klanten weten op welk tijdstip het gebeurt :lol:. En ze weten dat ik niet zo scheutig ben in dat soort dingen, dus als ze met een pakkie gehakt aan kwamen zetten dat pas over 3 dagen over datum was i.p.v. over 2, deed ik daar niet al te moeilijk over.
Oh de spar hier gaat pas OP de laatste dag 50 % stickers uitdelen. Mja, als je dan een 4pak Actimel wilt hebben waar je 4 dagen mee gaat doen.... :| Nadenken is ook een vak soms
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Ruben »

De enige die dus weer profiteert van de echte acties zijn de grote gezinnen of bejaarden met de kleinkinders. Misschien is dit de reden dat beiden zo aanwezig zijn in de supers.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Geert »

Fles schreef:
klaxxon schreef:Over die 35%-stickers: toen ik dat nog deed merkte ik echt dat vaste klanten weten op welk tijdstip het gebeurt :lol:. En ze weten dat ik niet zo scheutig ben in dat soort dingen, dus als ze met een pakkie gehakt aan kwamen zetten dat pas over 3 dagen over datum was i.p.v. over 2, deed ik daar niet al te moeilijk over.
Oh de spar hier gaat pas OP de laatste dag 50 % stickers uitdelen. Mja, als je dan een 4pak Actimel wilt hebben waar je 4 dagen mee gaat doen.... :| Nadenken is ook een vak soms
De Spar op de Uithof is sowieso een stomme winkel. Veels te duur en brood dat niet te eten is.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bij Albert Heijn moet het in principe ook op die manier. Maximaal om 17.00 de dag ervoor (en op de vrijdag uiteraard ook voor de zondag, als de winkel dan dicht is), eerder mag in principe niet. Hoewel producten in het codeboek (de producten die bijna over de datum zijn staan in de computer geregistreerd), waaronder Actimel, wel eerder afgeprijsd kunnen worden, als je een beetje een weldenkend medewerker bent.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door mb90 »

@ Geert: Ik heb ook nog nooit een goedkope Spar supermarkt gezien eigenlijk. :P

Iets anders. Ik ga vannacht voor het eerst 's nachts werken. 8-) Tijdens mijn stage ga ik met iemand mee die aan de bovenleidingen van de Haagse tram werkt. Dat werd dus even bijslapen vanmiddag en vanavond, want vanmorgen stond ik om 5:15 uur alweer op en morgenochtend ben ik om 7:00 uur klaar. Vandaag ook nog gewerkt aan de keerlus bij Madurodam en vooral aan de PVC-buizen voor alle kabels. De keerlus moet overigens over een maand (12 juni dus) in dienst worden gesteld. Voorlopig is dat goed haalbaar.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Daar wordt het gelukkig geregistreerd. Bij de McDonald's een jaar geleden begon de zondagochtend (7:00 stipt) met het weggooien van alles waarvan de THT verstreken was, met daarnaast een watje van een manager die probeerde het probleem te verdoezelen. Als dan de restaurantmanager binnenkwam, begon die vervolgens altijd met een flinke uitsmijter naar de manager (wat altijd dezelfde was), om mij vervolgens weer eens zuchtend een zooitje complimentjes te geven. Eigenlijk moet dat elke avond nagelopen worden volgens HACCP-procedures, maarja, dat gebeurt om middernacht, en dan wil iedereen zo snel mogelijk weg.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik lees zojuist het concept PvE voor de concessie Zaanstreek. Daar staat in dat de bussen naar Amsterdam moeten voldoen aan de EEV-eis, en de overige bussen mogen Euro-3 hebben. Heel apart. Ver kwam ik nog het volgende tegen:

De Concessiehouder zorgt ervoor dat alle (bus)chauffeurs bij de start van de Concessie een cursus Het Nieuwe Rijden hebben gevolgd en minimimaal iedere vijf jaar een opfriscursus volgen.


Wtf? :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Geert schreef:De Spar op de Uithof is sowieso een stomme winkel. Veels te duur en brood dat niet te eten is.
True. Maar goed, waar moet je DAN heen??

Toen ik in Amf werkte nam ik nog weleens het stoppertje naar huis, liet ik in Dld een kwartiertje lopen om bij de Aldi even goed in te slaan, dat werkte best aardig :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Geert »

Ik ken mensen die vanaf de Uithof naar de Bilt fietsen voor hun boodschapjes ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Geert schreef:Ik ken mensen die vanaf de Uithof naar de Bilt fietsen voor hun boodschapjes ;)
Ik heb niet eens een fiets :D Maar ik kan me er wat bij voorstellen ja :roll: Als er iemand bij ons in huis om wat vor reden dan ook een auto huurt of ter beschikking heeft doen we dat ook wel, maar dat gebeurt dus hoogst zelden.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Justin »

Nja de spar is wel handig voor low-budget lunch als ik niet in het Educatorium wil eten....
smeerkaas + halfje bij elkaar rond de €1,50....

Maar ja... ik doe ook wel eens boodschappen in Enschede of Almelo wat ik meeneem naar Zwijndrecht. Logica...? Bestaat niet bij mij :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Justin schreef:Nja de spar is wel handig voor low-budget lunch als ik niet in het Educatorium wil eten....
smeerkaas + halfje bij elkaar rond de €1,50....

Maar ja... ik doe ook wel eens boodschappen in Enschede of Almelo wat ik meeneem naar Zwijndrecht. Logica...? Bestaat niet bij mij :p.
Zag ik jou trouwens een paar dagen geleden lopen in Ede-Wageningen rond 17:30? :shock:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten