Mag ik even kwijt #19

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door mb90 »

Als we toch met reistijden bezig zijn, doe ik ook maar mee :P

Vandaag was het 5:40 - 6:35 uur. Volgende week overigens weer normale tijden, want die nachtdiensten merk je wel.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door ODRAIL »

Justin schreef:Heerlijk zo'n vrije dag :twisted: 8-)
Dat gold ook voor mij :wink:.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daantje »

Ik liep vanmiddag om vijf uur naar de bus door de stromende regen toen een collega'tje net langsreed en me een lift heeft gegeven naar Schiedam Centrum, niet sneller, wel makkelijker :)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Meltrain »

Zo, het Eurovisie Songfestival 2009 is ook weer achter de rug.
Grote winnaar is Noorwegen met maar liefst 387 punten, ruim 150 punten meer dan nummer 2 IJsland. :o
Zelf heb ik overigens gestemd op de latere nummer 3: Azerbeidzjan. ;)
In elk geval één positief punt: nog steeds stemden alle landen op hun buurlanden, maar het was minder overduidelijk dan voorgaande jaren en letterlijk elk land heeft wel punten aan Noorwegen gegeven. Er was dus in elk gecval al minder vriendjespolitiek. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Komt door de jury ;)

Dit jaar is nieuw dat elk land een vakjury heeft. De stemmen via telefoon en sms in elk land wegen 50% mee, en de vakjury weegt 50% mee. Daar komt dan een gemiddelde score uit, en op basis daarvan worden de punten verdeeld. Nederland gaf geen 12 punten aan Turkije, maar wel 8. Waarschijnlijk was er dus een lage tot gemiddelde score van de jury, en een hoge score bij de televoting, waardoor het uiteindelijk wel in onze top drie is gekomen.

Overigens heb ik op IJsland gestemd, maarja, door dat puntenrecord van Noorwegen maakte ze geen schijn van kans.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Caspar »

Daantje schreef:een collega'tje
Een vrouw zeker?
Vroeg me laatst eens af, waarom vrouwen vaak een collega'tje zijn en men dat nooit over mannen zegt :lol:
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door M57 »

Omdat vrouwen gemiddeld kleiner zijn dan mannan natuurlijk. 8-)
(Het is trouwens collegaatje. Net als bijvoorbeeld fotootje.)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

M57 schreef:Omdat vrouwen gemiddeld kleiner zijn dan mannan natuurlijk. 8-)
(Het is trouwens collegaatje.
hihi :mrgreen:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Ruben »

meltrain schreef:Zo, het Eurovisie Songfestival 2009 is ook weer achter de rug.
Grote winnaar is Noorwegen met maar liefst 387 punten, ruim 150 punten meer dan nummer 2 IJsland. :o
Zelf heb ik overigens gestemd op de latere nummer 3: Azerbeidzjan. ;)
In elk geval één positief punt: nog steeds stemden alle landen op hun buurlanden, maar het was minder overduidelijk dan voorgaande jaren en letterlijk elk land heeft wel punten aan Noorwegen gegeven. Er was dus in elk gecval al minder vriendjespolitiek. :)
Dat een niet Oost-Europees land van elk land punten kan krijgen laat in ieder geval zien dat je met een echt goed nummer wel kan winnen. Maar dat Rusland met zo'n bagger nummer waarmee ze toch absoluut niet wilden winnen, toch weer van dat hele IJzeren Gordijn veel punten krijgen, zegt nog genoeg. Maar dat is misschien net als met Nederland --> Turkije te wijten aan een grote minderheid in zo'n land, daar was de SowjetUnie namelijk wel op gericht om Russen in alle gebieden te krijgen.

Nederland was in ieder geval bar slecht. Wéér geen show, dikke wijven waarvan 1 met een DJ tafel, een gemiddelde karaoke-performance is leuker om naar te kijken. 11 punten, waarvan 10 van Albanië. Men moet zich schamen.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Het Nederlandse optreden was een beschamende vertoning idd. Waar is de hele uitslag ergens te zien?
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Ruben »

Wikipedia en op Songfestival.nl kan je de punten zien. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Oh nog niet eens stijf onderaan :o Bijzonder. :|
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Justin »

Ik wil even kwijt.... dat ik gedroomd heb over kanoën/kayak, waarbij ik verdwaalde en eindigde in de Mississippi, terwijl ik eerder nog op de Noordpoolcirkel was geweest... Nja...

Maar goed, bracht me wel op een idee... ik denk dat ik een dagje ga kanoën met m'n verjaardag :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daantje »

Caspar schreef:
Daantje schreef:een collega'tje
Een vrouw zeker?
Vroeg me laatst eens af, waarom vrouwen vaak een collega'tje zijn en men dat nooit over mannen zegt :lol:
Ja ;) Maar ik heb bijna geen mannelijke collega's :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Justin »

Ik heb bij elkaar maar 2-3 vrouwelijke collega's in Amf (van de 30).... in Ut 1 (van de 8 ) en in Wageningen ook maar 1 (van de 8 ).... :D
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door webguy »

Ik zit ook op echt zo'n mannenopleiding: maar, in m'n projectgroep momenteel wel een meisje :)

Pff, wat wordt ik soms gek van HBO competenties enzo :( Ik moet "samenwerken" aantonen, door een "Roos van Leary" test uit te werken. Heel erg fijn :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daniel »

Hehe, over mannenopleidingen kan ik meepraten... waren in het begin nog wel enkele meisjes, maar dat werden er in de loop van de jaren steeds minder.

Momenteel op 't werk ook maar twee vrouwelijke collega's van de 14 (op de eigen afdeling dan, de verhouding op de verdieping er boven is totaal anders :wink: ).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door BR628 »

Fryslân Boppe :D
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

Juist. :neg:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Geert »

Justin schreef:Ik heb bij elkaar maar 2-3 vrouwelijke collega's in Amf (van de 30).... in Ut 1 (van de 8 ) en in Wageningen ook maar 1 (van de 8 ).... :D
Op mijn gehele werk is maar een vrouw werkzaam (plus nog 7 mannelijke collega's).
Bij mijn stage werken er werken twee vrouwen op 14 man op de afdeling, zelfde verhouding dus :P

Ach, ik zit er niet mee ;)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door STF »

Ehm, mijn collega's zijn me vader en moeder, telt dat ook? :lol:
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door MdJ »

Op mijn werk zijn 12 mensen werkzaam, waarvan 9 vrouwen. 3 mannen dus, waaronder ik :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Vinny »

Wat een weekend zeg... :shock:

Ben het hele weekend in Groningen geweest. Heb een meisje leren kennen waarvan onze relatie nu het best is te omschrijven als: 'We slapen wel bij elkaar, zolang het lichamelijk contact blijft beperkt tot de spreekwoordelijke nachtkus, en we laten elkaar de vrijheid om te blijven flirten met anderen zolang dat maar niet serieus wordt, en we zijn allebei misschien nog niet toe aan een vaste relatie'.

Wat een ondraaglijke onzekerheid zeg... :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dan heb je het ook wel over het Groningse schorem :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Vinny schreef:Heb een meisje leren kennen
staat tot
waarvan onze relatie nu het best is te omschrijven als: 'We slapen wel bij elkaar, zolang het lichamelijk contact blijft beperkt tot de spreekwoordelijke nachtkus, en we laten elkaar de vrijheid om te blijven flirten met anderen zolang dat maar niet serieus wordt, en we zijn allebei misschien nog niet toe aan een vaste relatie'.

Wat een ondraaglijke onzekerheid zeg... :roll:
als lul staat tot drumstel, m'n beste Vinny. Relativeer, en verlies niet meteen je kop.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten