Mag ik even kwijt #19

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door webguy »

NS-Reiziger schreef:Bij prepaid doet een adres er niks toe, voor nummerbehoud is het toevoegen van het simkaartnummer dan al voldoende. Bij het porteren van een abonnementsnummer natuurlijk wel. :)
En vergeet bij Vodafone niet in te voeren dat je telfort simkaart begint met 893126 (gevolgd door het nummer wat op de simkaart zelf staat), anders snappen ze het ook weer niet.
Ok, nou, dat vermoede ik, maar had geen zin in mogelijk gezeur... Dat 893126 werd standaard al in het veld voor Simkaartnummer gezet als je Telfort koos, maar dat was idd even vogelen :) Als het goed is staat mn nummer volgende week op de Vodafone SIM, maar heb ik nu dus een week om die extra 10 euro van Telfort op te maken :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daniel »

Prepaidtegoed kan je vanaf een bepaald bedrag laten uitbetalen als je het over hebt. Bij Vodafone was het minimum iets van 5 euro als ik me niet vergis, hoe dat bij Telfort zit weet ik even niet.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door webguy »

Denk alleen niet dat dat geld voor bonustegoed dat ik heb gekregen door een foutje...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Ruben »

Denk sowieso niet dat dit geldt als je uitporteert, daar kies je immers zelf voor.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daniel »

Tja, geen idee inderdaad hoe het zit als je van de ene naar de andere provider gaat... ik ging toen ik dit te horen kreeg van Vodafone prepaid naar abonnement met nummerbehoud, da's toch weer net wat anders.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Even iets treinigs tussendoor:

Afbeelding

Belgische 11.8/11.9 op de Oude Lijn, hoe lang nog.... :?:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Ruben »

Reiziger Ddrs schreef:Tja, geen idee inderdaad hoe het zit als je van de ene naar de andere provider gaat... ik ging toen ik dit te horen kreeg van Vodafone prepaid naar abonnement met nummerbehoud, da's toch weer net wat anders.
Inderdaad, vond het al raar dat je cash had gekregen ofzo. Maar nee inderdaad, een paar providers hebben de service dat het beltegoed vanaf een bepaalde grens gecrediteerd wordt op de eerste rekening(en). Als je het nummer afsluit of overzet naar een ander doet men niet aan service. ;)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Jurjen »

Als de s1900 in het weekend niet rijdt op Vl-Ehv en Gv-Gvc rijdt het ding ongetwijfeld compleet met VIRM hè? Of is er ook nog kans op ICR ofzo?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daniel »

In het weekend rijdt er zowiezo maar één compositie ICRm in de s1900 onder normale omstandigheden als ik me niet vergis, dus nu helemaal geen waarschijnlijk. Ze zijn trouwens de laatste tijd wel flexibeler met de ICRm-inzet, het keert op zich ook vrij eenvoudig natuurlijk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Reiziger Ddrs schreef:In het weekend rijdt er zowiezo maar één compositie ICRm in de s1900 onder normale omstandigheden als ik me niet vergis, dus nu helemaal geen waarschijnlijk. Ze zijn trouwens de laatste tijd wel flexibeler met de ICRm-inzet, het keert op zich ook vrij eenvoudig natuurlijk.
Ja, totdat eoa glasgladiool OP vertrektijd in Vl ineens besluit dat het wel slim is om wegens gebrek aan reizigers vertraging op te lopen door eerst nog even in 6 minuten de achterste 4 bakken af te sluiten alvorens er gereden kan gaan worden :neg:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Jurjen »

Reiziger Ddrs schreef:In het weekend rijdt er zowiezo maar één compositie ICRm in de s1900 onder normale omstandigheden als ik me niet vergis, dus nu helemaal geen waarschijnlijk. Ze zijn trouwens de laatste tijd wel flexibeler met de ICRm-inzet, het keert op zich ook vrij eenvoudig natuurlijk.
Ja, daar was ik dus al bang voor. Nouja, dan wordt het een dagje VIRM'en zaterdag. Gelukkig wel eerste klasse. ;-)

Rondje van zaterdag: Amr-Std-Ehv-Rtd-Vdo-Sdm-(..)-Amr
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door STF »

Waar zou dit bordje op station Betzdorf in vredesnaam over gaan? :?

Afbeelding
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Jurjen »

Hey, ik zie sluikreclame. Damagniehe! ;-)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door BR628 »

Reiziger Ddrs schreef:In het weekend rijdt er zowiezo maar één compositie ICRm in de s1900 onder normale omstandigheden.
Iets wat ik kan beamen, gezien afgelopen zaterdag:

Afbeelding
Sinds medio april is al het oude ICK-materieel terzijde gesteld, waardoor er nagenoeg geen getrokken materieel meer tussen Den Haag en Venlo rijdt. Uitzondering was vandaag 1 setje ICRm-rijtuigen en NSR lok 1736 als trek-duw-stam. De combinatie is hier vastgelegd op de bult bij industrieterrein Heierhoeve te Blerick.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Caspar »

Je hebt wel geluk gehad dat ie er zo netjes uitziet. Ik zie toch veel vaker ICRm wat nodig eens door de wasstraat moet.
Zag gister trouwens een ICMm in Alkmaar staan 's middags. Gebeurt ook niet zo vaak.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dat was de 4051, die een proefritje Haarlem (daar waar die dingen gemoderniseerd worden) - Alkmaar v.v. maakte :wink:.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door webguy »

Waar ik gister 10 euro gratis van Telfort kreeg, wordt vandaag mijn data-verkeer niet afgerekend :P Gisteravond aardig wat gedownload, maar mijn beltegoed veranderd helemaal niet... Beetje vaag... Mja, ik vind het niet erg als het gratis is, hoop alleen niet dat het straks in een klap komt...
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door mb90 »

Zo, ben nu weer thuis na het inmeten met GPS van een mini-camping bij een boer in Alphen a/d Rijn. Was een leuke klus en gelukkig was het droog. Dacht wel elke nacht dat de tent wegwaaide, maar hij stond er later toch. :P Gelukkig ben ik vanmiddag ook niet met de trein naar huis gegaan, want ik zie dat er voor de verandering weer eens een gare tram defect was.

Nu kan ik mij voorbereiden op de stage bij BAM Rail. Niet bij het viaduct aan de Vaillantlaan in Den Haag, zoals ik eerst zei, maar nu iets verderop aan de Lekstraat (langs de boog HS-CS). Ik moet mij maandag om 7 uur melden, dus dat wordt de metro van 5:50 uur en dan met de t2210 en tramlijn 17 erheen. Lekker vroeg. 8-)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door webguy »

Zo, vandaag was weer productief dagje op school: tweede apparaat om stroomverbruik te meten naar z'n grootje ;) Gaat heerlijk: 220V is toch wel redelijk krachtig spul nog ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

mb90 schreef:Zo, ben nu weer thuis na het inmeten met GPS van een mini-camping bij een boer in Alphen a/d Rijn. Was een leuke klus en gelukkig was het droog. Dacht wel elke nacht dat de tent wegwaaide, maar hij stond er later toch. :P Gelukkig ben ik vanmiddag ook niet met de trein naar huis gegaan, want ik zie dat er voor de verandering weer eens een gare tram defect was.
Camping Polderflora? Toen ik nog op de middelbare school zat in Alphen fietste ik daar elke dag langs :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door mb90 »

Inderdaad. En de naam klopt ook wel, polders en fauna genoeg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Het was er nog beter toen de N11 er niet lag en het Archeon nog 4x zo groot was eigenlijk :P

Maar toen waren de graslanden tussen het Rietveldse pad/Bedelaarsbos en de spoorbaan ook nog geen trekvogelnatuurgebied, maar nog weilanden met koeien.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door deadlock »

De eerste dag in maanden dat ik geen camera bij me heb komt de VSM voor kantoor staan met twee mooie stoomunits. -o-
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

deadlock schreef:De eerste dag in maanden dat ik geen camera bij me heb komt de VSM voor kantoor staan met twee mooie stoomunits. -o-

Zijn op weg naar Frysland *O*
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door deadlock »

Yeah, Sneek en Stavoren toch?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten