Mag ik even kwijt #19

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Geert »

Tja, Heineken wordt natuurlijk over de hele wereld aan de man gebracht als premium bier, alleen in Nederland lukt dat niet zo hard :lol:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Jurjen »

Als premium pils, volgens mij. ;-) En dat lukt ze in NL ook: volgens mij staat het met andere pilsen als Amstel, Grolsch e.d. gewoon in het lijstje A-merken.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Bee schreef:Maarja, Heineken betaald wel de nieuwe haven van Alphen aan den Rijn, gaat waarschijnlijk voor extra goederenverkeer op het spoor tussen Alphen en Rotterdam zorgen
En hoe moet dat een positief iets zijn dan? :?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Geert »

Jurjen schreef:Als premium pils, volgens mij. ;-) En dat lukt ze in NL ook: volgens mij staat het met andere pilsen als Amstel, Grolsch e.d. gewoon in het lijstje A-merken.
Ja, tuurlijk, maar niet meer dan dat. In het buitenland is Heineken meestal ook wel duurder dan dat het in Nederland zou zijn.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Geert schreef:
Jurjen schreef:Als premium pils, volgens mij. ;-) En dat lukt ze in NL ook: volgens mij staat het met andere pilsen als Amstel, Grolsch e.d. gewoon in het lijstje A-merken.
Ja, tuurlijk, maar niet meer dan dat. In het buitenland is Heineken meestal ook wel duurder dan dat het in Nederland zou zijn.
Bij die naaiballen van servex betaal je 2,70 voor een heineken, terwijl je voor 2,50 ook Bavaria kan krijgen :!: Welke gek neemt er dan nog heineken? :shock:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door STF »

Bleh wat een rotweer, ik wilde gaan grasmaaien maar dat gaat echt niks worden met al die regen. :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Hier schijnt het zonnetje lekker hoor :P
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Stefan »

Hier in Rotterdam schijnt de zon ook lekker, jammer genoeg zit ik nog wel op school. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daniel »

In Utrecht scheen de zon vanmorgen nog maar is 't inmiddels al redelijk bewolkt geworden... nog wel droog.

Edit: zal je net zien, schrijf ik 't bovenstaande gaat ondertussen de zon weer schijnen en zie ik 'n flinke opklaring aankomen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Fles schreef:
Bee schreef:Maarja, Heineken betaald wel de nieuwe haven van Alphen aan den Rijn, gaat waarschijnlijk voor extra goederenverkeer op het spoor tussen Alphen en Rotterdam zorgen
En hoe moet dat een positief iets zijn dan? :?
Meer spoorverkeer is nog altijd beter dan tientallen vrachtwagens. De trein naar Alphen en weer terug rijdt al, maar is nu nog vrij kort en van Alphen naar Rotterdam leeg. Het voorstel is dus om de trein van Alphen naar Rotterdam te vullen met producten van Heineken. Opzich is het ook wel een leuk treintje van cargofotograven, hij rijdt bijna altijd op hetzelfde tijdstip, de locomotief moet worden omgereden in Gouda en hij is erg kort.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

Fles schreef:
Geert schreef:
Jurjen schreef:Als premium pils, volgens mij. ;-) En dat lukt ze in NL ook: volgens mij staat het met andere pilsen als Amstel, Grolsch e.d. gewoon in het lijstje A-merken.
Ja, tuurlijk, maar niet meer dan dat. In het buitenland is Heineken meestal ook wel duurder dan dat het in Nederland zou zijn.
Bij die naaiballen van servex betaal je 2,70 voor een heineken, terwijl je voor 2,50 ook Bavaria kan krijgen :!: Welke gek neemt er dan nog heineken? :shock:
Bavaria. Dat is pas niet te zuipen :lol: .

Ennuh, als hier in de supermarkten iets van bier snel uitverkocht is, dan is het heineken wel. In tegenstelling tot hoofdpijn-Grolsch.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Mark »

En hier is het juist omgekeerd. Grolsch wordt veruit het meest verkocht, gevolgd door Warsteiner :)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Jurjen »

Tsja, ook ik kies toch echt voor Heineken i.p.v. Bavaria. Het is natuurlijk niet voor niks dat Servex na een tijdje een exclusief contract met Bavaria gehad te hebben, uiteindelijk Heineken weer in hun verkooppunten ingevoerd heeft. ;-)

Overigens is het bij mij op m'n werk (station Alkmaar) ook de Heineken die het hardst gaat. Daarna Grolsch, Jupiler, Bavaria, Hoegaarden, Wieckse Rosé, Bavaria Malt. ;-) Ik heb altijd de indruk dat Heineken en Amstel in de zeer ruimte omgeving van Amsterdam het populairst is, terwijl in het zuiden Bavaria en Grolsch dat zijn. En onder studenten dan weer Hertog Jan. ;-)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daantje »

Ik drink geen bier maar heb hier een kratje Hertog Jan en Dommelsch staan, en de nodige flessen rosé en bacardi :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door deadlock »

Hmm klaxxon, heb jij overal dezelfde nickname?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door deadlock »

Wat me vandaag trouwens gebeurde :s Even naar de oogarts voor een paar klachten, heb ik een chronische onbehandelbare oogontsteking en tata grijze staar. Totaal 30% zichtverlies in dat oog. En vanwege de ontsteking weten ze niet of het behandelbaar is en dan word ik blind aan één oog. My biggest fear come true.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Jurjen »

Ai, dat is echt naar inderdaad. ='( Hoop voor je dat het wèl te behandelen is...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Jurjen schreef:Tsja, ook ik kies toch echt voor Heineken i.p.v. Bavaria. Het is natuurlijk niet voor niks dat Servex na een tijdje een exclusief contract met Bavaria gehad te hebben, uiteindelijk Heineken weer in hun verkooppunten ingevoerd heeft. ;-)

Overigens is het bij mij op m'n werk (station Alkmaar) ook de Heineken die het hardst gaat. Daarna Grolsch, Jupiler, Bavaria, Hoegaarden, Wieckse Rosé, Bavaria Malt. ;-) Ik heb altijd de indruk dat Heineken en Amstel in de zeer ruimte omgeving van Amsterdam het populairst is, terwijl in het zuiden Bavaria en Grolsch dat zijn. En onder studenten dan weer Hertog Jan. ;-)
Er is een bierkaart van Nederland, waardoor wel duidelijke Grolsch, Bavaria en Brand gebieden zijn. Ik kan hem alleen niet vinden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door webguy »

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Er is een nog betere, die is per gemeente ingekleurd en niet op fabrikant maar op merk. Die kan ik helaas niet vinden :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

deadlock schreef:Hmm klaxxon, heb jij overal dezelfde nickname?
Nee :P . Overigens vrij treffend, op 1 mei was natuurlijk de hele Albert Heijn leeg gerausd (dag na koninginnedag, dus echt letterlijk het hele wijnschap leeg, en voor de rest ook bijna alles wat eetbaar is)... Enige wat er nog stond was wat AH-bier, Grolsch en Bavaria :lol:. Uit pure noodzaak dus een 6packje Grolsch meegenomen :cry: :cry: :cry:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door STF »

En het vak met schoonmaakmiddel stond nog stampvol zeker? :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door deadlock »

klaxxon schreef:
deadlock schreef:Hmm klaxxon, heb jij overal dezelfde nickname?
Nee :P . Overigens vrij treffend, op 1 mei was natuurlijk de hele Albert Heijn leeg gerausd (dag na koninginnedag, dus echt letterlijk het hele wijnschap leeg, en voor de rest ook bijna alles wat eetbaar is)... Enige wat er nog stond was wat AH-bier, Grolsch en Bavaria :lol:. Uit pure noodzaak dus een 6packje Grolsch meegenomen :cry: :cry: :cry:
Onze AH was ook op 1 mei nog steeds goed voorzien. ;s

Grolsch <3 En er was vast ook nog wel ES bier.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Damn, de Albert Heijn hier wordt geterroriseerd door rollators. Gisteren stond er midden in de winkel ook een ladder nutteloos te staan, en al die ouderen gingen er in cirkels omheen staan, waardoor de hele supermarkt vast liep :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daan »

Tja, leuk he... Kom je aanlopen met een loeizware rolcontainer, parkeren ze dat ding er gewoon voor :pos:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 25 gasten