Mag ik even kwijt #21

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Karl »

Kun je deze foto's niet beter naar aan de bedrijfsleider/hoofdkantoor/... laten zien? Dan gebeurt er wellicht nog iets mee en heb je de volgende keer wel ijs op het werk.
Het is een spectrum.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daan »

Goeiedag, wat een bende zeg :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

Vooral die koeling: Flikker daar maar neer :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door webguy »

Zelfs bij de Digros (/Dirk van der Broek/Bas van der Heijden), wat toch echt een prijsvechter is, mocht dit niet voorkomen. Daar wordt je echt wel op aangesproken. Volgens mij mogen ze daar eens een manager ontslaan/vervangen/overplaatsen. Overigens is dat ook een probleem bij supermarkten geloof ik: wij hadden om de twee maanden een andere bedrijfsleider, dat zorgt ook niet echt ervoor dat die persoon een overzicht houdt.

EDIT: Stuur ze anders ff een link naar dit topic :)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Vinny »

Zoals gebruikelijk was het er weer een zooitje, en ik had 10 minuten de tijd om 3 pakken ijs uit de vriezer te halen en af te rekenen, helaas na 10 minuten stond ik nog steeds in de rij, en spullen dus maar teruggedaan en geen ijs op het werk.
Helaas bestaat de Haarlemmerstraat voor het overgrote deel aan totaal overgehypte winkels, waar totaal niets aan is, maar wel de prijzen twee tot drie keer hoger als de standaardprijs liggen... :roll:

Je kunt beter de AH-to-go op het centraal station nemen, die is iets duurder dan de 'standaard' Albert Heijn, maar je hebt meestal wel binnen 10 minuten je boodschappen.
Ik haal steeds vaker mijn lunch bij de HEMA op het Centraal Station: Goedkoop, snel en lekker. Verder is de kaaswinkel op de hoek van de Haarlemmerstraat en de Singel wel een aanrader. Ze hebben altijd wel een broodje in de aanbieding voor 2 euro, en de kwaliteit is goed.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door tsov »

Bij de ToGo kan ik geen dagelijkse boodschappen doen hoor... Probeer daar maar eens een fatsoenlijke maaltijd samen te stellen voor een schappelijke prijs
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door BR628 »

Vinny schreef:Ze hebben altijd wel een broodje in de aanbieding voor 2 euro, en de kwaliteit is goed.
Je bent dus al zo diep gezakt, dat je een broodje van 2 euro normaal vindt....
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

Je kan dit topic bijna opsplitsen in een supermarkttopic en een 'overige onderwerpen' topic :lol:

Maar een ToGo voor normale boodschappen, de groente en fruitafdeling komt niet verder dan bananen en appels :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Caspar »

BR628 schreef:
Vinny schreef:Ze hebben altijd wel een broodje in de aanbieding voor 2 euro, en de kwaliteit is goed.
Je bent dus al zo diep gezakt, dat je een broodje van 2 euro normaal vindt....
Ik was in Dinant vorige week vrijdag, en daar betaal je 3 euro voor een halve liter cola + half stokbrood royaal belegd met tonijn salade. Maar voor Amsterdamse begrippen is die kaasboer wel te betalen ja.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Karl »

BR628 schreef:Je bent dus al zo diep gezakt, dat je een broodje van 2 euro normaal vindt....
Daar kan ik bij de AH/bakker/whatever een heel super-deluxe-brood voor kopen.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Vinny »

Nou in Amsterdam-Centrum is het volstrekt onmogelijk om een goedkoper broodje te krijgen. En daarnaast, het is nog altijd goedkoper dan bij ons in de kantine (pardon: bedrijfsrestaurant). Verder: in Amsterdam betaal je gemiddeld tussen de 2,20 en de 2,70 voor een biertje of een cola in de horeca. Gisteren in Rosmalen gegeten: dat was echt beduidend goedkoper. Ik ben prijzen van onder de twee euro voor een consumptie niet meer gewend... :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Vinny »

Caspar schreef:
BR628 schreef:
Vinny schreef:Ze hebben altijd wel een broodje in de aanbieding voor 2 euro, en de kwaliteit is goed.
Je bent dus al zo diep gezakt, dat je een broodje van 2 euro normaal vindt....
Ik was in Dinant vorige week vrijdag, en daar betaal je 3 euro voor een halve liter cola + half stokbrood royaal belegd met tonijn salade. Maar voor Amsterdamse begrippen is die kaasboer wel te betalen ja.
Serieus: ik heb in Luik eens voor 4 euro een hoofdgerecht gekregen bij een Chinees restaurant. Met soep, toetje en een fles wijn bleef de rekening per persoon beperkt tot ongeveer een tientje. En het was nog lekker ook...
(maar serieus hé: Heen en weer naar Luik gaan om daar een terrasje te pakken en wat te eten, dan maak je dus als Amsterdammer inclusief transportkosten dus gewoon winst!)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Karl »

+ Meer Belgische bieren op 't terras. (y) ;)
Het is een spectrum.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Caspar »

In Duitsland schieten de prijzen op veel stations wel al naar Nederlandse niveaus; zo viel me in het voorjaar op dat 2 euro voor een koffie op station Frankfurt/Keulen etc daar tegenwoordig normaal is.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

Vinny schreef:Nou in Amsterdam-Centrum is het volstrekt onmogelijk om een goedkoper broodje te krijgen. En daarnaast, het is nog altijd goedkoper dan bij ons in de kantine (pardon: bedrijfsrestaurant). Verder: in Amsterdam betaal je gemiddeld tussen de 2,20 en de 2,70 voor een biertje of een cola in de horeca. Gisteren in Rosmalen gegeten: dat was echt beduidend goedkoper. Ik ben prijzen van onder de twee euro voor een consumptie niet meer gewend... :oops:
Bij het restaurantje in metrostation Waterlooplein is een broodje kaas 1,50. Maar bij dat zaakje kan je beter voor de Surinaamse broodjes gaan, die zijn echt superlekker daar :pos:

Mijn favo's zijn de garnaal met kousenband of de kipkerrie met kousenband, met wat extra pepertjes (niet duurder).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Karl »

Misschien een beetje een stomme vraag, maar wat is het verschil tussen treinserie 140 en 240 als de 140 van/naar Ostbahnhof rijdt?
Het is een spectrum.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door tsov »

Volgens mij is de 240 in het leven geroepen omdat de nummertjes 140-149 allemaal al vergeven waren ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:
Vinny schreef:Nou in Amsterdam-Centrum is het volstrekt onmogelijk om een goedkoper broodje te krijgen. En daarnaast, het is nog altijd goedkoper dan bij ons in de kantine (pardon: bedrijfsrestaurant). Verder: in Amsterdam betaal je gemiddeld tussen de 2,20 en de 2,70 voor een biertje of een cola in de horeca. Gisteren in Rosmalen gegeten: dat was echt beduidend goedkoper. Ik ben prijzen van onder de twee euro voor een consumptie niet meer gewend... :oops:
Bij het restaurantje in metrostation Waterlooplein is een broodje kaas 1,50. Maar bij dat zaakje kan je beter voor de Surinaamse broodjes gaan, die zijn echt superlekker daar :pos:
Er is ook een verschrikkelijk goeie bakker in de Spuistraat (Hans Egstorf) :shock: -> Wit stokje met jonge kaas (€2,50) het geld meer dan waard :pos:.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door tsov »

Ja, die ken ik, heerlijk :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Leuke keukenkraan hebben ze ons in april verkocht; me moeder draaide vanavond de warmwater kraan dicht en het warme water bleef gewoon doorstromen... Niet meer dicht te krijgen die kraan... :neg:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Geert »

Rubbertjes/leertjes nu al versleten? Gaat hard dan :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Schijnbaar, en dat voor een kraan van 500 euro...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

Weet iemand of wildkamperen verboden is? En zo ja, kan ik dan gewoon de politie bellen?

Er staat nu al een week een camper onder mijn balkon, en zojuist was hij bezig zijn urinetank te legen in de put. Ook zitten er 's avonds regelmatig mensen voor en komt er soms rook uit de schoorsteen. :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daniel »

Gezien de situatie die je beschrijft staat 'ie gewoon in een parkeervak? Dan is het zover ik weet verboden zolang er geen bordje staat dat het toegestaan is :wink: Politie kan je zowiezo bellen als je er overlast van ondervindt natuurlijk.

Urinetank in de put legen lijkt me niet strafbaar: je toilet komt waarschijnlijk in dezelfde rioolbuis uit, wordt een ander verhaal als 'ie er olie in gaat gieten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

Ja, hij staat in een parkeervak. Heb de politie maar even gebeld, ze gaan een auto sturen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten