Mag ik even kwijt #21

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ja, hij staat in een parkeervak. Heb de politie maar even gebeld, ze gaan een auto sturen.
Oeh spannend :P Hou ons op de hoogte, ben benieuwd! :wink:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Geert »

Die urinetanks zijn vaak chemische toiletten en die mogen niet geleegd worden in het openbare riool.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daniel »

Owja da's waar ook. Gaat zo stinken als je daadwerkelijk de urine onverwerkt opslaat in zo'n tank :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door M57 »

Prangendere problemen bij mij om de hoek: de middelbare school hier is afgezet met linten en alle mensen in de school zijn zo te zien geëvacueerd. Voor de school staan meer verschillende hulpdienstenwagens dan je je kan voorstellen, waaronder rare legerkleurige bussen en kanariegele stationcars met afkortingen die ik niet begrijp.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Wubbo »

M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door M57 »

Blijkbaar. Gelukkig goed afgelopen :)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door htm_tram »

ziggy schreef:Bij AH wordt het allemaal automatisch gefixed (computer houdt de voorraad bij en voorspelt de prognose, bestelt aan de hand van deze gegevens) - maargoed, daar wordt natuurlijk zoveel gejat en gepakt dat het moeilijk wordt de voorraad te alle tijden correct in de computer te hebben.
Bij de Albert heijn in Voorburg hadden ze ook dat probleem, vooral bij de bacardi cola, volgens het apparaatje hoorde er nog 65 blikjes te zijn... Maar waar ze waren gebleven... :?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Geert schreef:Die urinetanks zijn vaak chemische toiletten en die mogen niet geleegd worden in het openbare riool.
En waar dacht je dat die tanks op een camping in geleegd werden / op welke riolering ze uitkomen? Juist ja, op het openbare riool. :wink:

Maar wildkamperen is in (bijna) heel Europa verboden, alleen de bestuurder van de camper mag uitrusten als hij te moe is om verder te rijden. Zodra er steunpootjes uitgeklapt worden, zonneschermen, tuinstoelen en tafels naar buiten komen ben je niet meer aan het uitrusten van de rit en valt het onder kamperen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

De buurtregisseur is al wel langsgeweest, maar ik heb nog geen politiewagen gezien. De camper staat er iig nog wel.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Had je dus toch de Luxemburgse politie moeten bellen, dan hadden ze er minstens met twee auto's gestaan. :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

Okee, wie moet ik hebben bij de provincie Gelderland als ik wil klagen over Veolia? Weet iemand dat?
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

Marijke van Haaren gaat over het OV. :)

Of ging. Wacht, ff beter uitzoeken.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

Volgens mij hebben ze haar portefeuille enkel anders genoemd, maar is ze nog steeds de aangewezen persoon voor je klacht. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door webguy »

Ff kijken, probeer post@gelderland.nl en de ROCOV voor Gelderland, hier.

Overigens ben ik uitgenodigd voor een KAN-Noord klantenpanel van CXX, maar dat gaat niet lukken met schooldrukte. Oh well, altijd een volgende keer
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

Oke, ik zal morgen eens een episteltje dichten :) :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

STF schreef:Had je dus toch de Luxemburgse politie moeten bellen, dan hadden ze er minstens met twee auto's gestaan. :lol:
Om acht uur stond er één auto, zover ik zag kreeg de man drie gele briefjes en ze bleven net zo lang staan totdat hij weggereden was, wat al vrij snel gebeurde.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Drie? Toe maar! Hier blijft het bijna altijd bij een waarschuwing.
Staat ie met die camper nu zeker drie straten verderop? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

Als je al vijf dagen aan het wildkamperen bent op een parkeerterrein vind ik een boete niet meer dan terecht.

De camper heb ik verder nog niet gespot, hij lijkt echt verdwenen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

&^&#$#%^&*(

Heb hier telkens last van lags bij met name Google. Lijkt erop dat info naar het internet sturen, zoals zoekopdrachten, niet erg lekker werkt. Dus ik ben nu bezig om uit te zoeken of dit aan het draadloze LAN gedeelte ligt, of aan het internet/modem. Helaas ging er bij de ombouw iets mis waardoor het modem naar beneden viel en aan het kortste draadje wilde gaan hangen: Mijn zelfgeknutselde verbindingsstuk van aansluitpunt naar modem, *knap* zij dat modulaire stekkertje :evil: Provisorisch erin duwen werkt tot nu toe, maar ja moet dus weer aan de gang met andere kabeltjes ooit. ADSL :evil:

Edit: provisorisch internetten levert 50% snelheidsverlies op uiteraard. Zit dus waarschijnlijk op 1 koperlijntje te etteren hier. :(
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door webguy »

Hmm, dat lijkt me redelijk interessant :P Splitter zit er tussen enzo?
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

Geen splitter, het is een dedicated line. Modem zit gelijk aan ISRA, maar dat geheel vond het wedstrijdje met de zwaartekracht dat het modem deed niet lief. Bedraad ging het net de hele tijd goed, dus ben nu weer draadloos bezig. Heb de ontvanger ff anders neergezet, geen idee of het dan aan de ontvanger of het modem ligt.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Toe maar, ik heb antwoord van DHL gekregen over me fotocamera; "neemt u contact op met de afzender".
Ja ga een ander maar weer de schuld geven... :neg:

Ik heb daarnet maar het stof van me 10 jaar oude camera geblazen en ben nu de batterijen aan het opladen want ik krijg niet de indruk dat die nieuwe camera snel gaat komen.
Overigens is die oude camera waar ik het nu over heb, ook zoek geraakt destijds bij de verzending vanuit Amerika naar Nederland. Door een aan eenschakeling van communicatiefouten is de camera al die tijd bij de douane op Schiphol blijven liggen en hebben ze na zeven weken de camera maar op een retourvlucht gezet. De Amerikaanse leverancier stond juist op het punt om dan maar een nieuwe camera naar ons op te sturen, toen hij een bericht kreeg vanuit Nederland dat de zending van zeven weken eerder aan hem retour zou worden gezonden. De camera kon echt nog net van boord gehaald worden, eigenlijk mocht / kon het al niet meer maar ze hebben in dit geval een uitzondering gemaakt omdat de camera anders nutteloos heen en weer zou vliegen. Een heel gedonder met de douane daarna, waarom heeft u niet op onze brieven en telefoontjes gereageerd dat u akkoord gaat met de invoerrechten? Tja als je nooit een brief of telefoontje van de douane hebt gehad in die zeven weken tijd, hoe kun je dan in vredesnaam akkoord gaan met de invoerrechten? :lol:

Misschien moet ik nu ook maar met de douane gaan bellen, want me nieuwe camera moet de Duits - Luxemburgse grens nog over. :wink:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daan »

NS-Reiziger schreef:ADSL :evil:
Modem nakijken en dat kapotte stekkertje vervangen, lijkt me. Maar om ADSL daar nu de schuld van te geven... :?
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door tsov »

Leuk als je een paar maanden ergens niet bent geweest: moest een boek uit het Bushuis hebben, hebben ze daar de hele bibliotheek verplaatst vanwege een verbouwing :lol:
Nouja, nu zit ik wel op een héle mooie, oude zolder en 't is hier doodstil, dus lekker werken.
Overigens keek ik net uit 't raam en bij het pand hiernaast staat iets op het dak wat toch verdacht veel op een ouderwetsche televisie-antenne lijkt :shock: :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Televisie antennes zijn toch niet verboden? Ze doen het alleen niet meer, maar op onze huis in Castricum stond ie bij de verkoop in 2006 ook nog gewoon terwijl we al 16 jaar kabel-tv hadden. Weghalen kan lekkage opleveren omdat de mast en kabel door het dak naar de zolder liepen, dus laat maar lekker staan hoor.

DHL stuurde net de handtekening die voor me pakje is gezet, zoals al te verwachten was: ik ken die rare krabbel niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 62 gasten