Mag ik even kwijt #23

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Mag ik even kwijt #23

Bericht door Cookie »

Kom maar weer op! :)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Mark »

Het is weer om vanavond eens lekker het terras op te gaan :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Gekko123 »

Ben blij dat ik nu even internetverbinding heb, al is die erg traag (2 kb/s)
Heb al de hele week problemen met de internetverbinding op mijn eigen pc. In de rest van het huis helemaal geen problemen :neg: :cry: :(
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Oplossing:

Raam open
Computer door het geopende gat in de muur gooien
Raam dicht
Naar buiten gaan
Genieten van de zon terwijl je de rotzooi opruimt.

En geen internetproblemen meer, en je geniet ook nog van de zon 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Fles »

Gekko123 schreef:Ben blij dat ik nu even internetverbinding heb, al is die erg traag (2 kb/s)
Heb al de hele week problemen met de internetverbinding op mijn eigen pc. In de rest van het huis helemaal geen problemen :neg: :cry: :(
2 kbps? :lol: 10 jaar geleden ging het over GSM al 5 keer zo snel :D
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door mb90 »

Vannacht liep ik door de Statentunnel in Rotterdam en toen zag ik dat deze doorgaat voor een van de kleurrijkste tunnels van het land :P :
Afbeelding

Het is nu trouwens buiten een stuk lekkerder dan binnen. Binnen is het 26,8 graden en buiten 23,8. Ik zit daarom nu ook lekker buiten. 8-) Vanmorgen was het verschil ongeveer ook zo en toen dreef ik dus ook om een uur of 10 al mijn bed uit (nadat ik er 5 uur inging).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

In de fiets- en voetgangerstunnel zit toch een soort grasveld van ledlampjes?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door mb90 »

Ik heb geen idee. De lampen leken me in ieder geval geen LED-lampjes.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

hmm, ik zei het er niet bij, maar ik bedoel de Maastunnel, niet de Statentunnel :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door STF »

Ik ben totaal niet te spreken over de trimmer / bosmaaier die ik twee jaar geleden gekocht heb, dus ging eens op zo'n beoordelings-site dat apparaat opzoeken; precies dezelfde klachten! :lol: Toch prettig om te weten dat ik niet een flut exemplaar heb maar dat de volledige serie waardeloos is.

Die van mij hangt ondertussen met tape en secondenlijm in elkaar want alles laat los en breekt af en het motortje is helemaal om te huilen; zelfs bij 11.000 toeren (per minuut) slaat ie om de haverklap af terwijl ie uberhaubt maar 8.500 toeren mag draaien. Ik had van de week al een versmolten onderdeel omdat het toerental zo hoog opliep dat het allemaal wel erg warm werd, maarja wat heb ik voor keus als die bij een lager toerental niet blijft draaien...

Nog een kampeerder met een brilliant idee tegen het warmlopen; steek af en toe dat ding in een emmer water. :lol:

Na de zomerdrukte koop ik wel een nieuwe, van een deugdelijk merk.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door webguy »

Pff, ik sla net de Volkskrant open en het werk/banen katern... Prorail staat in de Top 25 Beste Werkgevers op plek 8 met een rapportcijfer van 7,8. Op plekken 6 en 7 Hunkemoller en Movares, 9 is Croon Electrotechniek. Hmm, vraag me af waar ze het aan te danken hebben :P
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daan »

Ach, ze ProRail kan best een goede werkgever wezen, het geleverde werk is alleen bagger :lol:

Verder was het wel lekker om vanmorgen te werken, lekker fris in de supermarkt :-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Ik kan niet tegen grote temperatuursverschillen, ik loop dan gegarandeerd de supermarkt uit met een bloedneus :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Jurjen »

Bee schreef:Ik kan niet tegen grote temperatuursverschillen, ik loop dan gegarandeerd de supermarkt uit met een bloedneus :|
Albert.nl. :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Ik ga niet 7 euro extra betalen voor een paar boodschappen als de supermarkt bijna letterlijk om de hoek zit. Vind het al erg zat dat de Albert Heijn de goedkoopste supermarkt in de wijde omgeving is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Geert »

Albert.nl is inderdaad erg duur...
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Jurjen »

Bee schreef:Ik ga niet 7 euro extra betalen voor een paar boodschappen als de supermarkt bijna letterlijk om de hoek zit. Vind het al erg zat dat de Albert Heijn de goedkoopste supermarkt in de wijde omgeving is.
Bedoel je nu werkelijk dat je vindt dat AH hun prijzen maar moeten verhogen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Nee, ik bedoel daarmee dat er best wel een goedkopere keten een filiaal mag openen in de buurt, dan alleen Super de Boer, Plus en Albert Heijn. Denk aan C1000, Dirk/Bas/Digros of Vomar.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daniel »

Geert schreef:Albert.nl is inderdaad erg duur...
En je moet maar hopen dat ze het fatsoenlijk afleveren... inmiddels alweer enkele jaren geleden hebben m'n ouders er ook gebruik van gemaakt en kwam 't voor dat ze het brood onderin de krat hadden gelegd met de rest van de boodschappen erbovenop. Of iets soortgelijks met de eieren ofzo :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daan »

Heb geen idee waar vandaan Albert levert, maar als ze daar ook een stel inpakpolen hebben, berg je dan maar...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Toevallig weet ik dat wel, dat is vanuit Rotterdam en De Meern (bij Utrecht). Wat mijn vader opvallend vond, aangezien er dus vanuit een distributiecentrum eerst naar een ander distributiecentrum geleverd moest worden, voordat de boodschappen verzameld konden worden. En daar ging het nog niet met computers die alles verzamelen en vervolgens kant-en-klare karren aflevert voor de vrachtwagen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef: Denk aan C1000, Dirk/Bas/Digros of Vomar.
De Dirk en Vomar (en ook wel Dekamarkt) zijn inderdaad heerlijke winkels, vrijwel altijd alles netjes en verzorgd. En vaan goedkoper. Maarja, hier hetzelfde probleem... Hoewel hier ook een Dirk zit, maarja, op de één of andere manier wordt het hier nauwelijks gebruik van gemaakt.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door webguy »

Ik weet overigens niet hoe het zit met een winkel als de AH en de (regio )managers(?) maar ik heb tijd bij een Digros gewerkt en daar kwam minimaal een keer per week ongeveer een manager in pak van het hoofdkantoor langs om een babbel te maken met de winkelmanager en alle puntjes en details in de winkel na te lopen. Dan krijg je wel oog voor detail ;)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Nee, ik bedoel daarmee dat er best wel een goedkopere keten een filiaal mag openen in de buurt, dan alleen Super de Boer, Plus en Albert Heijn. Denk aan C1000, Dirk/Bas/Digros of Vomar.
Jumbo? :D
Daan schreef:Heb geen idee waar vandaan Albert levert, maar als ze daar ook een stel inpakpolen hebben, berg je dan maar...
Hé hé, een vriend van me werkt toevallig bij het Rotterdamse distributiecentrum van Albert en hij is (half) Nederlander hoor. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Met Jumbo heb ik geen ervaring, maar alles wat wel enigszins een nette winkel is en niet te duur is welkom, en dan niet ergens op een industrieterrein achteraf of in the middle of the nowhere (Maxis Muiden, fijne AH hoor, maar wie bouwt daar nu een supermarkt :?: )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten