Mag ik even kwijt #23

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door deadlock »

Fles schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Afgelopen week tot 3 keer toe een kapotte tapedrive laten vervangen

EN NU LOOPT DE BACKUP GOED :mrgreen:

Bier!
Nu nog disasterrecovery testen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door deadlock »

Er staat trouwens een interview met Tuffie in de Metro vandaag! Ze is best heet!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Justin »

Ik heb het gezien ja. Ze was ook al maanden geleden in Life & Cooking...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daan »

Irritante AVG mailscanner, helpt al je mailtjes met opmaak naar de klote :neg: :x
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door MdJ »

http://www.dumpert.nl/mediabase/561031/ ... rnado.html

Echte crash begint vanaf 1:08. Maar... Op 1:20 komt er een rood-bruine gesloten wagon op de loc afrijden + duik naar beneden(1.32).

En nu komt het... Er staat "NS" en daaronder een nummer. Kan het zijn dat dat een Ex-NS'er is, of is dat een 'gewone' wagon met toevallig 'NS' erop?
Bij twijfel: gebruik beton.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door tsov »

Lijkt me Amerikaans spul, dus zal van de Amerikaanse NS zijn ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Caspar »

deadlock schreef:Er staat trouwens een interview met Tuffie in de Metro vandaag! Ze is best heet!
Vind haar eerder op Christine van der Horst lijken 8-)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Wubbo »

Klant, wijzend op een stokbrood, aan het meisje van de broodafdeling: "Mevrouw, kunt u deze voor mij snijden?"
Meisje van de broodafdeling: "Nee, want het snijapparaat is al schoongemaakt."

Kansloze supermarkt, die Super de Boer :neg:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Ik ben gestopt met het ergeren aan de kleine supermarkten die van alles maar twee of drie stuks op voorraad heeft, voortaan rijd ik met mijn fiets naar een bushalte in de buurt, en neem ik daar wel de bus naar de AH XL in Maxis Muiden, daar hebben ze tenminste wel alles fatsoenlijk bijgevuld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door htm_tram »

@Wubbo,

Ik begrijp je helemaal, tis echt zwaar irritant die klanten die 2 minuten voor sluitingstijd komen om een stokbrood te laten snijen. Dan moet je weer heel de machine schoonmaken.

Ik zeg tegen de klanten dat ze maar tot 21.30 kunnen laten snijen. Daarna heb ik gelukkig toestemming van de manager om het niet te doen. Hij begrijpt teminste hoe irritant dat is... :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Caspar »

Dat personeel kan toch ook gaan schoonmaken na sluitingstijd? Die manager vind het alleen maar prima omdat ie dan minder lang personeel hoeft rond te laten lopen/ op rustige momenten extra klusjes laten doen zoals dat.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Jurjen »

Caspar schreef:Dat personeel kan toch ook gaan schoonmaken na sluitingstijd?
Nee, want die manager betaalt ze dan niet meer. En een supermarktbaantje is geen vrijwilligerswerk.

Zijn ook vaak genoeg mensen die bij mij (AH to Go) vragen of het gesneden kan worden. 'Nee, we hebben hier geen snijapparaat.' Maar met een mes dan? Ja, dag. Wordt het stokbrood wel 10,30 in plaats van 1,30.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Karl »

In Duitsland wordt het brood gewoon met de hand gesneden als er geen werkende machine aanwezig is. :pos:
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Fles schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Afgelopen week tot 3 keer toe een kapotte tapedrive laten vervangen

EN NU LOOPT DE BACKUP GOED :mrgreen:

Bier!
Nu nog disasterrecovery testen?
Vergeet het maar. De backup heeft EEN keer goed gelopen. De tweede tape is OPNIEUW goed voor een dooie drive. En dooie tape erbij. Bedankt HP, met je gare stinkende Zultrium KUTtroep :neg:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Jurjen »

Karl schreef:In Duitsland wordt het brood gewoon met de hand gesneden als er geen werkende machine aanwezig is. :pos:
In Duitsland. Bedoel je dan bij de lokale super in Neukirchen of op Mannheim Hbf bij de gemakswinkel? Nogal een wereld van verschil, hè? ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Klant, wijzend op een stokbrood, aan het meisje van de broodafdeling: "Mevrouw, kunt u deze voor mij snijden?"
Meisje van de broodafdeling: "Nee, want het snijapparaat is al schoongemaakt."

Kansloze supermarkt, die Super de Boer :neg:
En dan mompel je net iets te hard: "Graag gedaan, Super de Boer" :idea:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Wubbo »

htm_tram schreef:Ik begrijp je helemaal, tis echt zwaar irritant die klanten die 2 minuten voor sluitingstijd komen om een stokbrood te laten snijen. Dan moet je weer heel de machine schoonmaken.
Het was nog geen zes uur. De supermarkt is open tot 8 uur. Sowieso: verzin een betere smoes als je gewoon geen zin hebt om een klant te helpen. Of ga in een wasknijperfabriek werken, hoef je je niet te ergeren aan die klanten die je wel eens wat kunnen vragen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Geert »

htm_tram schreef:@Wubbo,

Ik begrijp je helemaal, tis echt zwaar irritant die klanten die 2 minuten voor sluitingstijd komen om een stokbrood te laten snijen. Dan moet je weer heel de machine schoonmaken.

Ik zeg tegen de klanten dat ze maar tot 21.30 kunnen laten snijen. Daarna heb ik gelukkig toestemming van de manager om het niet te doen. Hij begrijpt teminste hoe irritant dat is... :roll:
Ik vond het ook irritant als mensen om 16.55 uur nog een stukje hout gezaagd moesten hebben en ik net de werkplaats had geveegd, maarrrrr: ik zaagde dat stukje hout wel gewoon.

Je punt is?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Karl »

Buschauffeur toen ik een kaartje wilde kopen bij de voorlaatste halte: "Ja, ik heb net m'n kaartjes en geldlade weggestopt en m'n tas dichtgedaan, weet je hoe irritant het is als reizigers een dienst van je vragen die je hoort te verlenen" :roll:
Het is een spectrum.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door STF »

Meestal is het dan gratis. :wink:
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door MdJ »

tsov schreef:Lijkt me Amerikaans spul, dus zal van de Amerikaanse NS zijn ;)
Dat zou heel veel verklaren ja :) Zover was ik nog niet.

@verkoper_wil_niet/kan_niet_discussie: Wij hebben ongeveer elke dag korte roosjes (40-50 cm lengte) per 20 verpakt zitten, en die worden niet schoongemaakt aan de onderkant van irritant blad en doorns. Wij doen er verder niets aan: Aanbieding, meenemen en klaar. Dus staat er meestal nog een extra bordje (heel strategisch) bij het prijsbordje "Deze aanbieding wordt NIET mee gemengd", of bij meerdere kleuren een algemeen bordje (wel extra groot, met opvallende kleurtjes) "Korte roosjes per 20 verpakt worden NIET mee gemengd".

En nog gaan mensen vragen bij de kassa of ze het alsjeblieft willen mengen.

Laatst ook zo'n klant: "Wil je die 2 bosjes bij elkaar doen (wijzend op 2 bossen van 20 roosjes)".
"Nee, daar wordt niet mee gemengd."
"Maar je hoeft het alleen bij elkaar te doen"
"Dat is mengen."
"Dat is geen mengen."
"Hoe noemt u het dan?"
"..."

En dan moet ik eens een paar keer op een zaterdag kassa doen en ik lette eens op op welke mensen dit vragen... En er waren gewoon mensen bij die het steeds weer proberen...
Bij twijfel: gebruik beton.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Mark »

Sja... het enige wat ik met bloemen te maken heb is ze uit de vrachtwagen halen en ze dan richting kassa brengen. Maar zelfs ik heb al een paar keer de vraag gehad hoelang bloemen mooi blijven, of ik de steeltjes wou afknippen.

We zijn verdomme een supermarkt die toevallig ook wat bloemen & planten verkopen. Als klanten geen steeltjes willen, of ander advies, gaan ze maar naar de speciaalzaak 50 meter verderop :lol:

Stokbrood snijden is niet zo'n ramp. Wel een klant die om 20:55 om een onsje rosbief vraagt als de meisjes van de slagerij al naar huis zijn en dus de machine al helemaal schoon is. Maar ach, we doen het maar :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daan »

Tja, service hoor je gewoon te verlenen lijkt mij. Maar helaas lijkt een groot deel alleen voor het geld te werken, en er om 20.00 ook echt mee kappen. En vervolgens lekker toekijken hoe de rest zich uit de naad werkt om de toko nog enigszins netjes achter te laten :neg:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Vinny »

Het dieptepunt aan service wat ik ooit heb meegemaakt was in een kiosk van Amsterdam Centraal.
Ik bestelde een kiwisap, en de verkoopster keek me aan of ik van een andere planeet kwam. Dus ik pak het pakje kiwisap en zeg: dat wil ik dus. Ze antwoord: wil je water of zo? Ik zeg, nee hoe zo? "ZET ONMIDDELIJK DAT PAKJE TERUG, DAT STAAT ER VOOR DE SIER. Ik zeg: nou ja ok. Dan moet ik betalen, en ik betaal met een briefje van 20 euro.
Nee, meneer, ik heb geen wisselgeld voor je.

Midden in de ochtendspits. Trein naar Deventer (ik moet nog naar Meppel) op het punt van vertrek :shock:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Mark »

Het dieptepunt van service was een tramconductrice in Amsterdam. Verhaal staat wel ergens op het forum hier.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten