Mag ik even kwijt #27

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Justin »

Grrrrrr.... waarom kan ik weer eens een stream niet bekijken... Eerst mag ik niet kijken omdat ik niet in de juiste territoria/regio zit en dan vind ik er een, moet ik betalen, maar heb geen creditcard om mee te betalen :(.
Nrl.com schreef:Saturday 19th September
Broncos v Dragons
- Stream begins 09:45am London (GMT)
Click here to launch the stream

Alternatively check out the OmniSport site for more info on these matches and international live streaming.

A cost of $5.99 (USD) applies for each match.

Note: This service is restricted to viewers in the United Kingdom (inc. Channel Islands, Isle of Man), Ireland, the European Union (ex. Cyprus, Greece and Turkey), North America, South America, Central America (inc. the Caribbean and Bermuda) only.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

Betalen voor TV :neg:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Zover ik weet moet ik elke maand ook 7 euro aan UPC betalen om de normale TV-zenders te kijken. Niet dat ik Digitenne zou willen (beroerde kwaliteit en nog duurder ook), maar het contract is ook niet op te zeggen ofzo :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Ruben »

Hier hetzelfde. Maar ik heb er digitale TV bijgenomen dat ik gewoon los betaal. :pos:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Caspar »

Ziggo is al een aantal maanden geleden opgezegd en heb nu Digitenne. Maar dat Digitenne is vrij karig met zenders (geen Duitse bv) en niet zo gebruiksvriendelijk met eigen afstandsbediening enzo. Digitenne eruit getrokken en de oude kabel weer ingeplugd. Het signaal van Ziggo doet het nog steeds, terwijl een half jaar terug het abbonement is stopgezet :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Dat eigen afstandsbediening gedoe is ook zo'n onzin, wordt tijd voor TV's waar de decoder direct in de tv zit. Heb ook expres een mediaset van hetzelfde merk als de televisie gekocht, zodat de afstandsbediening voor de mediaset ook voor de tv gebruikt kan worden. Heb de afstandsbediening van de TV al heel lang niet meer gezien trouwens, weet niet eens of die is meeverhuisd :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Ruben »

Op die van UPC kan je de TV en DVD ook instellen, alleen de DVD kan ik er niet compleet mee bedienen. De originele van de TV ligt iig ook sindsdien al stof te happen. Ach het is dat ik aan UPC vast zat doordat het in mijn huur is inbegrepen, anders had hier Digitenne gestaan.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Dat eigen afstandsbediening gedoe is ook zo'n onzin, wordt tijd voor TV's waar de decoder direct in de tv zit. Heb ook expres een mediaset van hetzelfde merk als de televisie gekocht, zodat de afstandsbediening voor de mediaset ook voor de tv gebruikt kan worden. Heb de afstandsbediening van de TV al heel lang niet meer gezien trouwens, weet niet eens of die is meeverhuisd :lol:
Die zijn er ook hoor. Bijna iedere nieuwe TV heeft een CI+ interface waar je een IrDeto CAM+ module in kan zetten en er zijn er ook steeds meer met een ingebouwde DVB-T decoder (alleen weet ik niet of je dan een smartcard kan gebruiken).
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door webguy »

Meeste DVB-T troep uit t buitenland heeft geen smartcard ondersteuning: dat is vooral een nederlandse eis...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Wat moet ik nu weer met puzzelstukjes bij mijn boodschappen? Al bijna net zo achterlijk als die prijsverlagingen van maar liefst 2 cent!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door mb90 »

Van de Albert Heijn zeker? Een boekje daarvan waren ze gisteren bij De Kuip na de wedstrijd uit aan het delen. Alsof ik er toen voor in de stemming was...

Dit weekend trouwens niks van de crisis gemerkt. Tijdens het werk lag er op 2 verschillende plekken in totaal even 25 euro op de grond. Eerst naast een afvalbak en daarna naast een pomp. 8-)

En zaterdag ontving ik een Belgisch aardrijkskundeboek van een Belgische uitgeverij die mij in april gemaild had met de vraag of ze een foto van het geluidsscherm langs de A16 bij Dordrecht mochten gebruiken. In dat boek is nu die foto te zien met netjes mijn naam bij de bronvermeldingen. :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Wubbo »

Lol. Ik zit wat op P2000 te snuffelen, en zie daar onder andere deze melding:
21-09-09 09:38:31 Brandweer Utrecht P 5 PERSOON_MET_HAND_IN_SNOEPAUTOMAAT BRILJANTLAAN 3 A UTR COV-gebouw Eenh: ZST714
0706001 Brandweer Regionaal Monitorcode
Je zal maar door de brandweer bevrijd moeten worden :mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door STF »

Haha prachtig. :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Meeste DVB-T troep uit t buitenland heeft geen smartcard ondersteuning: dat is vooral een nederlandse eis...
Hmm? Je hebt Free-To-Air en daarnaast de betaalzenders. Dat heb je toch ook in Duitsland/België?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Cookie »

Heb een nieuw knutselprojectje: afgelopen zondag bij de modelspoorbeurs bij de STAR 2 losse (Duitse) CTA-paneeltjes gekocht (eentje met via- en eindbestemmingen, andere met mededelingen als 'fährt von Gleis 13' en 'ca. 60 Minuten später'). Motortje bij de paneeltjes zou nog moeten werken volgens de verkoper, alleen nu nog even zien uit te vogelen hoe zoiets aangesloten moet worden...

Zal binnenkort eens wat foto's plaatsen op OVNL, wellicht heeft 1 van jullie er verstand van :P .
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Mark »

Bee schreef:Wat moet ik nu weer met puzzelstukjes bij mijn boodschappen? Al bijna net zo achterlijk als die prijsverlagingen van maar liefst 2 cent!
Je HOEFT die puzzelstukjes ook niet aan te nemen :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Voordat ik doorhad wat het was werd stond ik al buiten, en van meneer de beveiliger mag je daar dan niet meer naar binnen. Nouja, misschien dat er wat Marktplaats Sukkels zijn die er geld voor willen betalen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door STF »

Vanavond een aantal uur zitten kletsen met een Arriva chauffeur uit de regio Brabant, die verblijft hier een paar dagen op de camping. Hij vond het wel leuk om met iemand te praten die iets meer van het OV afweet dan de doorsnee reiziger. :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Goh, die gast kan nog van pas komen bij de lijn 23 discussie :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door STF »

Lijn 23 discussie? Welk topic?

Ik heb van kampeerders die vandaag naar huis zijn gegaan, het Luxemburgse "busboekje" gehad. Nou moet je je daar geen boekje bij voorstellen want het is een 7,5 centimeter dik pak aan losse velletjes wat eventueel in een ordner gedaan kan worden gezien de voorgeperforeerde gaatjes. Dat er nog zoveel buslijnen zijn in zo'n klein land...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Wubbo »

Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Justin »

Hoera. Nu kan ik ballen uit de lucht onderscheppen van 2 meter lange gasten. Moehahaha.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Justin schreef:Hoera. Nu kan ik ballen uit de lucht onderscheppen van 2 meter lange gasten. Moehahaha.
Foutste opmerking in deze topicreeks yet :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Justin »

Och je weet. Bal vliegt door de lucht. Ik spring hoger dan de andere gasten :twisted: . Voor deze ene keer dan :o.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door MdJ »

Die andere persoon sprong niet? :oops:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten