Mag ik even kwijt #27

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Daan »

God, ik weet opeens ook weer waarom ik totaal niet van die ritten hou.... Triest gebeuren allemaal weer. :?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Karl »

Jammer dat Tien niet meer bestaat, anders had John de Mol er vast een serie van kunnen maken.
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

Daan schreef:God, ik weet opeens ook weer waarom ik totaal niet van die ritten hou.... Triest gebeuren allemaal weer. :?
Op zich is het best goed te doen hoor, als je met een clubje vrienden bent :)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Daan »

Klopt, weet ik ook uit ervaring. Maar als ik al dat gedoe er zo omheen lees, heb ik al geen zin meer om aan zo'n rit deel te nemen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

In de afgelopen tien minuten twee petities bij de ingang van de afdeling gehad. Een voor een coffeeshop in Diemen, en één tegen een coffeeshop in Diemen. Vriendelijk dat ik ben heb ik ze allebei maar getekend 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Karl »

Fles schreef:
Op zich is het best goed te doen hoor, als je met een clubje vrienden bent :)
Een dag in een Ttje lijkt mij voor niemand te doen. ;)
Overigens stond er ergens op SF dat er voor iedereen een raamplaats was, maar Ttjes hebben toch vooral coach-coach opstelling ipv coach to coach, zit je dan lekker gezellig...
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Geert »

Gereserveerde plaatsen in een Plan T, het moet niet gekker worden. :D
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door mb90 »

Iets anders dan maar. Vanavond las ik bij de Kralingse Zoom in Rotterdam dat de opgevoerde kikker van Connexxion (de Parkshuttle) aanstaande zaterdag van 10 tot 4 een open dag houdt. Ik kan er op de site van Connexxion niks over vinden, dus dan maar zo.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Het is geen ICE-vervangende treindienst :lol:

Oja, en een fotoshop in Alphen aan den Rijn. Mochten ze het nog niet weten, de perronoverkapping bestaat uit niet veel meer dan wat loshangende stukjes staal, de bovenleidingmasten staan niet eens in de grond maar hangen een soort van aan de bovenleiding en worden met een gammele constructie overeind gehouden en van een (romantisch) stationsgebouw is geen spraken, wel van een bouwput van een volledig ondergrondse fietsenstalling :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

Geert schreef:Gereserveerde plaatsen in een Plan T, het moet niet gekker worden. :D
Mja, kan nou niet direct zeggen dat het zo'n legendarisch moment is. een tijdperk afgesloten wordt er niet, want er rijden nog jaaaaren Veetjes rond. En in dat licht: Plan T duvel maar gauw op, en kom maar snel op met die SLT.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Chauf21 »

deadlock schreef:Of over Rutte die vanavond een motie van wantrouwen indiende :mrgreen:
Komende dagen staan diverse landelijke polls en dat soort dingen vol met "moet er een hoofddoekjestax ingevoerd worden" (poll op het ad.nl op dit moment ongeveer 50/50) en "het kabinet moet aftreden". Vooral die laatste kan interessant zijn als daar een groot 'ja' voor komt; dan zijn zowel oppositiepartijen áls het volk het eens.., zie dan maar eens leuk en goed te regeren :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Dat snap ik best. Maar ik last van de week een andere poll waarin nog maar 26% van de Nederlanders het kabinetsbeleid ondersteunt. Ik ben wel voo die motie van wantrouwen eigenlijk. Zelfs al komt Wilders aan de macht, erger dan dit kan het niet meer worden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door JWM »

Ach een kabinet gaat vooral wankelen als ze het onderling niet eens zijn. Volgensmij heeft het CDA de PvdA nog aardig onder controle. Ben wel benieuwd of zo'n uitspraak van Wilders hem nou stemmen oplevert of juist niet.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Karl »

Prinsjesdag staat bekend als een dag dat je de plannen voor het komende jaar presenteert, hoe lang zie je dat van te voren aankomen? Dat wist je al voordat je verkozen werd, maar nu heeft men nog een half jaar nodig om te vergaderen. :?:
Het is een spectrum.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door JWM »

Pechtold had gister wel een leuke act door een grote stapel onderzoeksrapporten van dit kabinet mee te nemen :pos:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

JWM schreef:Pechtold had gister wel een leuke act door een grote stapel onderzoeksrapporten van dit kabinet mee te nemen :pos:
Ik vond het juist geen act. Vooral de opmerking "ik wil er wel een nietje doorslaan" moest ik hard om lachen. Hij is de doorslaggevende reden geweest dat ik lid ben geworden :pos:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Caspar »

Over de kosten van Wilders: de beveiliging van Wilders schijnt 10 miljoen euro op jaarbasis te kosten.

Maar Wilders zal die kosten wel optellen bij de kosten van de allochtonen, omdat zonder de allochtonen die beveiliging niet nodig geweest zou zijn.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Wubbo »

Het is weer tijd voor een mooie zonsopgang :D

[EDIT]
Afbeelding
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Stefan »

Zo'n uitzicht had ik ook in Bremen, jammer dat ik 't hier niet heb. :P Ik had dan alleen geen zonsopgang, maar ik had uitzicht op de zonsóndergang. ;) Enneh, plaatjes zeggen meer dan woorden:

Afbeelding
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

ik verveel me d0000dt :|
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Karl »

Ben je net als Deadlock geband van scholieren.com? :D
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Fles schreef:ik verveel me d0000dt :|
Dan moet je bier drinken!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door JeePee »

En dus stap je met je zak vol haring met uien in een overvolle trein en ga je die opeten. :roll:

Het stinkt hier dus :?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Justin »

Dus letterlijk haringen in een ton ;)?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

JeePee schreef:En dus stap je met je zak vol haring met uien in een overvolle trein en ga je die opeten. :roll:

Het stinkt hier dus :?
Mijn pizza shoarma is inmiddels op :P Ruiken? HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhh :P :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten